Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
Połączenie 1: Typ : A
Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
Połączenie 1: Szczegóły : Nakrętki długie
Połączenie 2: Typ : A
Połączenie 2: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 2: Rozmiar : M18 mm
Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
Długość : 590 mm
Długość linki : 617 mm
- Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1984
- Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1985
- Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1986
- Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1987
- Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1988
- Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1989
- Kawasaki Z 250 A KZ250A 1979
- Kawasaki Z 250 A KZ250A 1980
- Kawasaki Z 250 J KZ250A 1981
- Kawasaki Z 250 A KZ250A 1981
- Kawasaki Z 250 J KZ250A 1982
- Kawasaki Z 250 A KZ250A 1982
- Kawasaki Z 250 C GP Belt Drive belt drive EX250C 1983
- Kawasaki Z 305 A GP EX305A 1983
- Kawasaki Z 400 B K4 1978
- Kawasaki Z 400 B K4 1979
- Kawasaki Z 400 B K4 1980
- Kawasaki Z 400 J KZ400J 1980
- Kawasaki Z 400 J KZ400J 1981
- Kawasaki Z 400 J KZ400J 1982
- Kawasaki Z 400 J KZ400J 1982
- Kawasaki Z 400 J KZ400J 1983
- Kawasaki Z 400 G Custom K4G 1979
- Kawasaki Z 440 C KZ440C 1980
- Kawasaki Z 440 C KZ440C 1981
- Kawasaki Z 440 C KZ440C 1982
- Kawasaki Z 440 C KZ440C 1983
- Kawasaki Z 440 H KZ440H 1982
- Kawasaki Z 440 H KZ440H 1983
- Kawasaki Z 440 A Ltd KZ440A 1980
- Kawasaki Z 440 A Ltd KZ440A 1981
- Kawasaki Z 440 A Ltd KZ440A 1982
- Kawasaki Z 440 A Ltd KZ440A 1983
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive KZ440D 1982
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive KZ440D 1983
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive KZ440D 1984
- Kawasaki Z 500 B KZ500B 1979
- Kawasaki Z 500 B KZ500B 1980
- Kawasaki Z 550 B KZ550B 1981
- Kawasaki Z 550 B KZ550B 1982
- Kawasaki Z 550 D GP KZ550D 1981
- Kawasaki Z 550 C Ltd KZ550C 1980
- Kawasaki Z 550 C Ltd KZ550C 1981
- Kawasaki Z 550 C Ltd KZ550C 1982
- Kawasaki Z 650 F KZ650F 1982
- Kawasaki Z 650 F KZ650F 1982
- Kawasaki Z 650 F KZ650F 1983
- Kawasaki Z 750 E KZ750E 1980
- Kawasaki Z 750 L KZ750E 1981
- Kawasaki Z 750 L KZ750E 1982
- Kawasaki Z 1000 ST KZT00E 1979
- Kawasaki Z 1000 ST KZT00E 1980
- Kawasaki Z1R 1000 D KZT00D 1978
- Kawasaki Z1R 1000 D KZT00D 1979
- Kawasaki Z1R 1000 D KZT00D 1980