Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
Połączenie 1: Typ : A
Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
Połączenie 1: Szczegóły : Bez szczegółów
Połączenie 2: Typ : B=50 km/h
Połączenie 2: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 2: Rozmiar : 17.8 mm
Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
Długość : 585 mm
Długość linki : 618 mm
- Yamaha SR 250 21L 1983
- Yamaha SR 250 3Y8 1980
- Yamaha SR 250 3Y8 1981
- Yamaha SR 250 3Y8 1981
- Yamaha SR 250 3Y8 1982
- Yamaha SR 250 3Y8 1983
- Yamaha SR 500 SP (hamulce tarczowe) 48T 1986
- Yamaha SR 500 SP (hamulce tarczowe) 48T 1987
- Yamaha SR 500 SP (hamulce tarczowe) 48T 1988
- Yamaha SR 500 SP (hamulce tarczowe) 48T 1989
- Yamaha SR 500 SP (hamulce tarczowe) 48T 1991
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1988
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1989
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1990
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1991
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1992
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1993
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1994
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1995
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1996
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1997
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1998
- Yamaha SR 500 SP (hamulec bębnowy) 48T 1999
- Yamaha SR 500 G (koła odlewane) 2J4 1979
- Yamaha SR 500 G (koła odlewane) 2J4 1980
- Yamaha SR 500 G (koła odlewane) 2J4 1981
- Yamaha SR 500 G (koła odlewane) 2J4 1982
- Yamaha SR 500 G (koła odlewane) 2J4 1983
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 2J4 1978
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 2J4 1979
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 2J4 1981
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 2J4 1982
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 2J4 1983
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 48T 1984
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 48T 1985
- Yamaha SR 500 SP (koła szprychowe) 48T 1986
- Yamaha XS 400 DOHC 12E 1982
- Yamaha XS 400 DOHC 12E 1982
- Yamaha XS 400 DOHC 12E 1983
- Yamaha XS 400 DOHC 12E 1983
- Yamaha XS 400 DOHC 12E 1984
- Yamaha XS 400 DOHC 12E 1984
- Yamaha XT 250 3Y3 1980
- Yamaha XT 250 3Y3 1980
- Yamaha XT 250 3Y3 1981
- Yamaha XT 250 3Y3 1981
- Yamaha XT 250 3Y3 1982
- Yamaha XT 250 3Y3 1983
- Yamaha XT 250 3Y3 1984
- Yamaha XT 250 3Y3 1985
- Yamaha XT 250 3Y3 1986
- Yamaha XT 250 3Y3 1987
- Yamaha XT 250 3Y3 1988
- Yamaha XT 250 3Y3 1989
- Yamaha XT 250 3Y3 1990