Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Producent: OFK
Dane techniczne:
- Połączenie 1: Typ : A
- Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
- Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
- Połączenie 1: Szczegóły : Ochraniacz załamania / skrętu
- Połączenie 2: Typ : B=50 km/h
- Połączenie 2: linka : Okrąg 4.5mm
- Połączenie 2: Rozmiar : 14.9 mm
- Długość : 637 mm
- Długość linki : 652 mm
Zastosowanie:
- Honda CB 125 K 1972-1975
- Honda CB 200 B (hamulce tarczowe) 1974-1976
- Honda CB 250 RS 1980-1981
- Honda CB 250 RSZ 1982-1984
- Honda CB 350 F Four 1973-1975
- Honda CB 400 F Four 1974-1977
- Honda CB 500 K Four 1971-1977
- Honda CB 650 SC Custom 1982-1983
- Honda CB 750 K Four 1969-1976
- Honda CX 500 1977-1983
- Honda CX 500 C 1980-1981
- Honda CX 500 C Custom 1982-1984
- Honda CX 500 E Euro Sports 1982-1986
- Honda CX 650 E Euro 1983-1983
- Honda FT 500 1982-1983
- Honda GL 500 D Silverwing 1982-1983
- Honda GL 650 D Silverwing 1983-1983
- Honda XL 250 S 1981-1982
- Honda XL 500 R Pro Link 1982-1985