Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
Połączenie 1: Typ : A
Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
Połączenie 1: Szczegóły : Nakrętki długie
Połączenie 2: Typ : H
Połączenie 2: linka : Okrąg 7.0mm
Połączenie 2: Rozmiar : 16.5 mm
Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
Długość : 572 mm
Długość linki : 793 mm
- Suzuki GS 450 SU GL51F 1988
- Suzuki GS 450 S GL51F 1988
- Suzuki GS 450 L GS450 1980
- Suzuki GS 450 L GS450 1980
- Suzuki GS 450 T GS450 1981
- Suzuki GS 450 T GS450 1982
- Suzuki GS 450 T GS450 1983
- Suzuki GS 450 TU GS450U 1981
- Suzuki GS 450 TU GS450U 1982
- Suzuki GS 450 TU GS450U 1983
- Suzuki GS 450 EU (koła odlewane) GL51F 1988
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) GL51F 1988
- Suzuki GS 500 E GS500E 1979
- Suzuki GS 550 E (koła odlewane) GS550 1978
- Suzuki GS 550 E (koła odlewane) GS550 1979
- Suzuki GS 550 L (koła odlewane) GS550E 1980
- Suzuki GS 550 E (koła odlewane) GS550E 1980
- Suzuki GS 550 T (koła odlewane) GS550E 1981
- Suzuki GS 550 (koła szprychowe) GS550 1977
- Suzuki GS 550 (koła szprychowe) GS550 1978
- Suzuki GS 550 (koła szprychowe) GS550 1979
- Suzuki GS 550 D (koła szprychowe) GS550D 1980
- Suzuki GS 550 M Katana GS550M 1981
- Suzuki GS 550 M Katana GS550M 1982
- Suzuki GS 550 M Katana GS550M 1983
- Suzuki GS 550 M Katana anti dive GS550M 1982
- Suzuki GS 550 M Katana anti dive GS550M 1983
- Suzuki GS 550 EG Red Suzi (koła odlewane) GS550E 1980
- Suzuki GS 650 G Katana GS650G 1981
- Suzuki GS 650 G Katana GS650G 1982
- Suzuki GS 650 G Katana anti dive GS650G 1982
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1982
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1982
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1983
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1983
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1983
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1983
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1984
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1984
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1984
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1984
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1985
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1985
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1985
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1985
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1986
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1986
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1986
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1986
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1987
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1987
- Suzuki GSX 400 E GK53C 1987
- Suzuki GSX 400 S GK53C 1987
- Suzuki GSX 400 L GS40X 1980
- Suzuki GSX 400 L GS40X 1980
- Suzuki GSX 550 EU (owiewka klasyczna) GN71D 1985
- Suzuki GSX 550 E (owiewka klasyczna) GN71D 1985
- Suzuki GSX 550 EU (owiewka klasyczna) GN71D 1986
- Suzuki GSX 550 E (owiewka klasyczna) GN71D 1986
- Suzuki GSX 550 EU (owiewka klasyczna) GN71D 1987
- Suzuki GSX 750 L GS75X 1980
- Suzuki GSX 750 L GS75X 1981
- Suzuki GSX 750 E (koła odlewane) GS75X 1980
- Suzuki GSX 750 E (koła odlewane) GS75X 1981
- Suzuki GSX 750 (koła szprychowe) GS75X 1980
- Suzuki GSX 750 (koła szprychowe) GS75X 1981
- Suzuki GSX 1100 L GS110X 1980
- Suzuki GSX 1100 E (koła odlewane) GS110X 1980
- Suzuki GSX 1100 E (koła odlewane) GS110X 1981
- Suzuki GSX 1100 (koła szprychowe) GS110X 1980
- Suzuki GSX 1100 (koła szprychowe) GS110X 1981