Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
Połączenie 1: Typ : A
Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
Połączenie 1: Szczegóły : Zagięty
Połączenie 2: Typ : H
Połączenie 2: linka : Okrąg 6.7mm
Połączenie 2: Rozmiar : 16.5 mm
Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
Długość : 600 mm
Długość linki : 620 mm
- Suzuki DR 250 S SG42A 1982
- Suzuki DR 250 S SG42A 1983
- Suzuki DR 250 S SJ42A 1984
- Suzuki DR 250 S SJ42A 1985
- Suzuki DR 250 S SJ42A 1986
- Suzuki DR 250 S SJ42A 1987
- Suzuki GN 400 L (koła odlewane) GN400 1980
- Suzuki GN 400 L (koła odlewane) GN400 1981
- Suzuki GN 400 L (koła odlewane) GN400 1982
- Suzuki GN 400 (koła szprychowe) GN400 1980
- Suzuki GN 400 TD (koła szprychowe) GN400 1980
- Suzuki GN 400 TD (koła szprychowe) GN400 1981
- Suzuki GN 400 TD (koła szprychowe) GN400 1982
- Suzuki GS 450 S GS450 1980
- Suzuki GS 450 S GS450 1980
- Suzuki GS 450 L GS450 1981
- Suzuki GS 450 S GS450 1981
- Suzuki GS 450 L GS450 1981
- Suzuki GS 450 S GS450 1981
- Suzuki GS 450 L GS450 1982
- Suzuki GS 450 L GS450 1982
- Suzuki GS 450 L GS450 1983
- Suzuki GS 450 L GS450 1983
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) GS450 1980
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) GS450 1980
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) GS450 1981
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) GS450 1981
- Suzuki GS 450 (koła szprychowe) GS450 1980
- Suzuki GS 450 (koła szprychowe) GS450 1980
- Suzuki GS 450 (koła szprychowe) GS450 1981
- Suzuki GS 450 (koła szprychowe) GS450 1981
- Suzuki GS 850 G GS850 1979
- Suzuki GS 850 G GS850 1980
- Suzuki GS 850 GL GS850 1981
- Suzuki GS 850 G GS850 1981
- Suzuki GS 1000 G GS100G 1980
- Suzuki GS 1000 GL GS100G 1981
- Suzuki GS 1000 G GS100G 1981
- Suzuki GS 1000 E (koła odlewane) GS1000 1978
- Suzuki GS 1000 H (koła odlewane) GS1000 1978
- Suzuki GS 1000 E (koła odlewane) GS1000 1979
- Suzuki GS 1000 H (koła odlewane) GS1000 1979
- Suzuki GS 1000 E (koła odlewane) GS1000 1980
- Suzuki GS 1000 H (koła odlewane) GS1000 1980
- Suzuki GS 1000 (koła szprychowe) GS1000 1978
- Suzuki GS 1000 (koła szprychowe) GS1000 1979
- Suzuki GS 1000 (koła szprychowe) GS1000 1980
- Suzuki GS 1000 S Sport GS1000 1979
- Suzuki GSX 250 EU GS25X 1980
- Suzuki GSX 250 U GS25X 1980
- Suzuki GSX 250 GS25X 1980
- Suzuki GSX 250 E GS25X 1980
- Suzuki GSX 250 EG GS25X 1980
- Suzuki GSX 250 EU GS25X 1981
- Suzuki GSX 250 U GS25X 1981
- Suzuki GSX 250 GS25X 1981
- Suzuki GSX 250 E GS25X 1981
- Suzuki GSX 750 E (koła odlewane) GS75X 1982
- Suzuki GSX 750 E (koła odlewane) GS75X 1983
- Suzuki GSX 750 EG Silver Suzi (koła odlewane) GS75X 1980
- Suzuki GSX 1100 E (koła odlewane) GU71B 1982
- Suzuki GSX 1100 EX (koła odlewane) GU71B 1983
- Suzuki GSX 1100 E anti dive GU71B 1983