Świeca zapłonowa NGK B8ES

  • Dostępność: Na wyczerpaniu
  • Kod produktu: 7080500

14.34 Dostępny

Cena: 14,34 zł

szt.

przechowalnia

    Koszt dostawy od: 10 zł
    Darmowa dostawa od: 99 zł
    Darmowy zwrot towaru do: 14 dni*

    *dotyczy wyłącznie przesyłek paczkomatowych InPost

Szybkie płatności on-line

szybkie płatności

Płatności PayPo - kup i zapłać później!

szybkie płatności
Zakupy na raty

Szybkie zakupy on-line. Decyzja w 15 minut

Pojazdy o pojemności pow. 125cm3 nie podlegają kredytowaniu

Cena w sklepie stacjonarnym może się różnić od ceny w sklepie internetowym

  • Placeholder
  • Placeholder

Świeca zapłonowa japońskiej firmy NGK, reprezentuje najwyższą, światową jakość oraz zaawansowanie technologiczne. Odgrywa ona w silniku benzynowym istotną rolę. Odpowiada za zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Na jakość tego zapłonu wpływa wiele czynników, które mają ogromne znaczenie dla jazdy i środowiska. Zalicza się do nich cichobieżność, sprawność i efektywność silnika oraz emisja szkodliwych substancji.

Firma NGK wyznacza standardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki.

Producent: NGK

Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego.
Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia.
Niektóre motocyklowe świece zapłonowe są produkowane we francuskim oddziale firmy NGK.
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa. Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę. Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.

Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej. Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.
Możliwe zastosowanie:
  • Aprilia RS 50 Replica     2006 - 2010
  • Aprilia RX 50     2006 - 2008
  • Aprilia SX 50 SM     2006 - 2008
  • Benelli Spring 50     1994 - 1995
  • Derbi GPR 50 Nude     2004 - 2012
  • Derbi GPR 50 Racing     2005 - 2012
  • Derbi GPR 50 Replica Racing     2003 - 2004
  • Derbi Senda 50 R DRD     2003 - 2004
  • Derbi Senda 50 R DRD Pro     2007 - 2014
  • Derbi Senda 50 R DRD Racing     2004 - 2016
  • Derbi Senda 50 R Racer     2003 - 2004
  • Derbi Senda 50 R X-Race     2005 - 2011
  • Derbi Senda 50 R X-Treme     2003 - 2014
  • Derbi Senda 50 SM DRD     2003 - 2004
  • Derbi Senda 50 SM DRD Evo HYP     2008 - 2012
  • Derbi Senda 50 SM DRD Pro     2007 - 2016
  • Derbi Senda 50 SM DRD Racing     2004 - 2010
  • Derbi Senda 50 SM X-Race     2005 - 2011
  • Derbi Senda 50 SM X-Treme     2003 - 2013
  • Fantic Koala 50     1993 - 1997
  • Fantic Koala 80     1993 - 1996
  • Gilera RCR 50 Enduro     2004 - 2004
  • Gilera SMT 50 Supermotard     2003 - 2004
  • Honda CB 250 G     1974 - 1977
  • Honda CB 250 K     1971 - 1973
  • Honda CB 350 K     1968 - 1973
  • Honda CB 360 G5     1974 - 1977
  • Honda CB 450 K     1970 - 1972
  • Honda CB 500 T Twin     1974 - 1976
  • Honda CL 350 K Scrambler     1968 - 1971
  • Kawasaki KE 100 A     1978 - 1982
  • Kawasaki KE 100 B     1983 - 2001
  • Kawasaki KE 125 A     1981 - 1982
  • Kawasaki KH 125 A     1977 - 1980
  • Kawasaki KX 80 B     1980 - 1980
  • Kawasaki Z 1000 A     1977 - 1979
  • Kawasaki Z 1000 H Injection     1980 - 1980
  • Kawasaki Z 1000 MK2     1979 - 1980
  • Kawasaki Z 1000 ST     1979 - 1980
  • Kawasaki Z 400 D     1974 - 1977
  • Kawasaki Z 750 B Twin     1976 - 1977
  • Kawasaki Z 900 A     1976 - 1976
  • Kawasaki Z1 900     1973 - 1973
  • Kawasaki Z1A 900     1974 - 1974
  • Kawasaki Z1B 900     1975 - 1975
  • Kawasaki Z1R 1000 D     1978 - 1980
  • Laverda Jota 1000     1976 - 1979
  • Laverda Jota 1000 faring     1980 - 1983
  • Laverda Laverda 1200 30th     1978 - 1979
  • Laverda Laverda 1200 T     1977 - 1979
  • Laverda RGA 1000     1983 - 1986
  • Laverda RGA 1000 Jota     1983 - 1986
  • Laverda RGS 1000     1982 - 1984
  • Laverda RGS 1000 Corsa     1984 - 1985
  • Laverda RGS 1000 Executive     1984 - 1984
  • Laverda SFC 1000     1985 - 1987
  • Laverda SFC 1000 Classic     1988 - 1989
  • Laverda TS 1200 ND     1981 - 1982
  • Moto Guzzi Le Mans 850 I     1975 - 1978
  • Moto Guzzi Le Mans 850 II     1978 - 1980
  • Moto Guzzi Le Mans 850 III     1981 - 1984
  • Moto Guzzi Nevada 750     1989 - 1997
  • Moto Guzzi NTX 350     1987 - 1992
  • Moto Guzzi NTX 650     1986 - 1995
  • Moto Guzzi V35 350 Florida     1986 - 1992
  • Moto Guzzi V35 350 I     1977 - 1979
  • Moto Guzzi V35 350 II     1980 - 1984
  • Moto Guzzi V35 350 III     1985 - 1992
  • Moto Guzzi V50 500 I     1977 - 1979
  • Moto Guzzi V50 500 II     1979 - 1980
  • Moto Guzzi V50 500 III     1980 - 1984
  • Moto Guzzi V65 650     1981 - 1987
  • Moto Guzzi V65 650 Florida     1986 - 1995
  • Moto Guzzi V65 650 GT     1987 - 1993
  • Moto Guzzi V75 750     1985 - 1986
  • Moto Guzzi V75 750 SP     1989 - 1996
  • Moto Guzzi V75 750 Strada     1994 - 1996
  • Moto Guzzi V75 750 Targa     1991 - 1992
  • Suzuki GS 1000 (koła szprychowe)     1978 - 1980
  • Suzuki GS 1000 E (koła odlewane)     1978 - 1980
  • Suzuki GS 1000 G     1980 - 1981
  • Suzuki GS 1000 GL     1981 - 1981
  • Suzuki GS 1000 H (koła odlewane)     1978 - 1980
  • Suzuki GS 1000 L     1979 - 1979
  • Suzuki GS 1000 S Sport     1979 - 1979
  • Suzuki GS 1100 G     1984 - 1986
  • Suzuki GS 400 (koła szprychowe)     1977 - 1983
  • Suzuki GS 400 E (koła odlewane)     1978 - 1983
  • Suzuki GS 450 (koła szprychowe)     1980 - 1981
  • Suzuki GS 450 E (koła odlewane)     1980 - 1988
  • Suzuki GS 450 EU (koła odlewane)     1988 - 1988
  • Suzuki GS 450 L     1980 - 1987
  • Suzuki GS 450 S     1980 - 1988
  • Suzuki GS 450 SU     1988 - 1988
  • Suzuki GS 450 T     1981 - 1983
  • Suzuki GS 450 TU     1981 - 1983
  • Suzuki GS 500 E     1979 - 1979
  • Suzuki GS 550 (koła szprychowe)     1977 - 1979
  • Suzuki GS 550 D (koła szprychowe)     1980 - 1980
  • Suzuki GS 550 E (koła odlewane)     1978 - 1980
  • Suzuki GS 550 EG Red Suzi (koła odlewane)     1980 - 1980
  • Suzuki GS 550 L (koła odlewane)     1980 - 1980
  • Suzuki GS 550 M Katana     1981 - 1983
  • Suzuki GS 550 M Katana anti dive     1982 - 1983
  • Suzuki GS 550 T (koła odlewane)     1981 - 1981
  • Suzuki GS 750 (koła szprychowe)     1977 - 1979
  • Suzuki GS 750 D (koła szprychowe)     1977 - 1979
  • Suzuki GS 750 E (koła odlewane)     1978 - 1979
  • Suzuki GS 750 L     1979 - 1979
  • Suzuki GS 850 G     1979 - 1986
  • Suzuki GS 850 GL     1980 - 1981
  • Suzuki GT 200 E X5     1979 - 1981
  • Suzuki GT 200 X5     1979 - 1981
  • Suzuki GT 250     1973 - 1975
  • Suzuki GT 380     1974 - 1979
  • Suzuki GT 550     1973 - 1979
  • Suzuki GT 750     1975 - 1979
  • Suzuki RM 80     1978 - 1978
  • Suzuki RM 80 X     1980 - 1982
  • Suzuki TS 125     1978 - 1978
  • Suzuki TS 125 ER     1980 - 1981
  • Suzuki TS 250     1977 - 1977
  • Triumph T150 750 Trident     1969 - 1972
  • Triumph T150 750 V Trident     1972 - 1975
  • Triumph T160 750 Trident     1975 - 1975
  • Triumph TR7 750 T Tiger Trail     1981 - 1982
  • Triumph TR7 750 Tiger     1978 - 1981
  • Triumph TR7 750 V Tiger     1973 - 1978
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik elektryczny     1991 - 1995
  • Vespa Cosa 125 FL rozrusznik nożny     1991 - 1995
  • Vespa Cosa 125 rozrusznik elektryczny     1987 - 1990
  • Vespa Cosa 125 rozrusznik nożny     1987 - 1990
  • Vespa Cosa 200 CL rozrusznik nożny     1988 - 1990
  • Vespa Cosa 200 CLX rozrusznik elektryczny     1988 - 1990
  • Vespa Cosa 200 FL ABS (rozrusznik elektryczny)     1993 - 1997
  • Vespa Cosa 200 FL rozrusznik elektryczny     1991 - 1997
  • Vespa Cosa 200 FL rozrusznik nożny     1991 - 1996
  • Vespa FL 125 XL2     1990 - 1990
  • Vespa PK 125 XL2     1990 - 1993
  • Vespa PK 50 XL2 FL2 rozrusznik elektryczny (automatyczna zmiana biegów)     1990 - 1997
  • Vespa Rally 180     1968 - 1973
  • Yamaha DT 125     1974 - 1975
  • Yamaha DT 125 E     1976 - 1979
  • Yamaha DT 175     1974 - 1977
  • Yamaha DT 175 MX     1978 - 1983
  • Yamaha DT 250     1975 - 1976
  • Yamaha DT 250 MX     1977 - 1982
  • Yamaha DT 400     1975 - 1976
  • Yamaha DT 400 MX     1977 - 1979
  • Yamaha IT 400     1979 - 1979
  • Yamaha RD 125     1978 - 1979
  • Yamaha RD 125 DX     1976 - 1977
  • Yamaha RD 200     1975 - 1980
  • Yamaha RD 200 DX     1975 - 1977
  • Yamaha RD 250     1975 - 1979
  • Yamaha RD 250 LC     1980 - 1983
  • Yamaha RD 350     1975 - 1975
  • Yamaha RD 350 LC     1980 - 1983
  • Yamaha RD 400     1976 - 1979
  • Yamaha RD 80 LC I     1982 - 1984
  • Yamaha XS 650     1975 - 1976
  • Yamaha YZ 465     1980 - 1981
  • Yamaha YZ 80     1980 - 1981
Placeholder

weryfikator

Słowniczek motocyklowy

Oznaczenia, słówka i pojęcia używane w produktach

Placeholder
Schematy graficzne

Schematy graficzne skuterów, motocykli i motorowerów

Placeholder
Tabele rozmiarów

Sprawdź tabele rozmiarów odzieży, kasków i obuwia dostępnych w sklepie

Placeholder