Świeca zapłonowa NGK
Świeca zapłonowa japońskiej firmy NGK, reprezentuje najwyższą, światową jakość oraz zaawansowanie technologiczne. Odgrywa ona w silniku benzynowym istotną rolę. Odpowiada za zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Na jakość tego zapłonu wpływa wiele czynników, które mają ogromne znaczenie dla jazdy i środowiska. Zalicza się do nich cichobieżność, sprawność i efektywność silnika oraz emisja szkodliwych substancji.
Firma NGK wyznacza standardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki. W zakresie asortymentu i serwisu firma NGK nie pozostawia żadnych życzeń bez odpowiedzi.
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa. Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę. Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej. Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.
Producent: NGK
Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego.
Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia.
Pasuje do:
- Honda CB 50 J 1976
- Honda CB 50 J 1977
- Honda CB 50 J 1978
- Honda CB 50 J 1979
- Honda CB 50 J 1980
- Honda CB 50 J 1981
- Honda CB 50 J 1982
- Honda CB 50 J 1983
- Honda CY 50 K 1980
- Honda CY 50 K 1981
- Honda CY 50 K 1982
- Honda CY 50 K 1983
- Honda XL 50 S 1982
- Honda XL 50 S 1983
- Honda XR 80 1980
- Honda XR 80 1981
- Honda XR 80 1982
- Honda XR 80 1983
- Honda XR 80 1984
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1979
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1980
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1981
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1982
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1983
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1984
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1985
- Honda Z 50 R Cross Monkey 1986
- Honda Z 50 G Monkey 1979
- Honda Z 50 J Monkey 1979
- Honda Z 50 G Monkey 1980
- Honda Z 50 J Monkey 1980
- Honda Z 50 G Monkey 1981
- Honda Z 50 J Monkey 1981
- Honda Z 50 G Monkey 1982
- Honda Z 50 J Monkey 1982
- Honda Z 50 G Monkey 1983
- Honda Z 50 J Monkey 1983
- Honda Z 50 J Monkey 1984
- Honda Z 50 J Monkey 1985
- Honda Z 50 A Monkey 1974
- Honda Z 50 A Monkey 1976
- Honda Z 50 A Monkey 1977
- Honda Z 50 A Monkey 1978
- Honda Z 50 A Monkey 1979
- Honda Z 50 J Monkey 1977
- Yamaha XV 250 H Virago 1989
- Yamaha XV 250 H Virago 1990
- Yamaha XV 250 H Virago 1991
- Yamaha XV 250 H Virago 1992
- Yamaha XV 250 H Virago 1993
- Yamaha XV 250 N Virago 1989
- Yamaha XV 250 N Virago 1990
- Yamaha XV 250 N Virago 1991
- Yamaha XV 250 N Virago 1992
- Yamaha XV 250 N Virago 1993
- Yamaha XV 250 N Virago 1994
- Yamaha XV 250 N Virago 1995
- Yamaha XV 250 S Virago 1995
- Yamaha XV 250 N Virago 1996
- Yamaha XV 250 S Virago 1996
- Yamaha XV 250 S Virago 1997
- Yamaha XV 250 S Virago 1998