W tym modelu świecy zapłonowej zastosowano połączenie górne w postaci gwintu M4, brak nakrętki SAE.
Świeca zapłonowa japońskiej firmy NGK, reprezentuje najwyższą, światową jakość oraz zaawansowanie technologiczne. Odgrywa ona w silniku benzynowym istotną rolę. Odpowiada za zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Na jakość tego zapłonu wpływa wiele czynników, które mają ogromne znaczenie dla jazdy i środowiska. Zalicza się do nich cichobieżność, sprawność i efektywność silnika oraz emisja szkodliwych substancji.
Firma NGK wyznacza standardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki. W zakresie asortymentu i serwisu firma NGK nie pozostawia żadnych życzeń bez odpowiedzi.
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa. Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę. Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej. Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.
Producent: NGK
Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego.
Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia.
Niektóre motocyklowe świece zapłonowe są produkowane we francuskim oddziale firmy NGK.
BMW K 100 1982-1988
BMW K 100 /2 1987-1990
BMW K 100 /2 ABS 1987-1990
BMW K 100 LT 1986-1991
BMW K 100 LT ABS 1986-1991
BMW K 100 RS 1983-1989
BMW K 100 RS ABS 1983-1989
BMW K 100 RT 1983-1989
BMW K 100 RT ABS 1983-1989
BMW K 75 1984-1988
BMW K 75 /2 1989-1994
BMW K 75 /2 ABS 1991-1994
BMW K 75 /2 Edition 1996-1996
BMW K 75 /2 Edition ABS 1996-1996
BMW K 75 C 1985-1990
BMW K 75 RT 1989-1995
BMW K 75 RT ABS 1989-1996
BMW K 75 S 1985-1995
BMW K 75 S ABS 1985-1995
Honda XR 200 1980-1981