Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta I nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator Yumicron YB10L-A2 Yuasa
Firma Japan Yuasa Corporation została założona w roku 1918. W ciągu ostatnich 90 lat producent ten stał się światowym liderem w produkcji akumulatorów kwasowo-ołowiowych.
Yuasa zużywa ponad 11% światowych zapasów ołowiu. Jest ponadto przodownikiem w wyznaczaniu trendów rozwojowych w swoim sektorze.
Na świecie działa blisko 30 zakładów Yuasa, produkujących ogniwa dla przemysłu ciężkiego, motoryzacyjnego, elektroniki, automatyki i kolejnictwa.
Parametry:
- Napięcie: 12V
- Pojemność: 11 Ah
- Pojemność: 132 Wh
- Rodzaj: Stndard
- Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta: 160 A
- Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP: 185 A
- Prąd rozruchu (norma DIN) według wskazań testera JMP: 170 A
- Prąd rozruchu (norma EN) według wskazań testera JMP: 105 A
- Długość: 136 mm
- Szerokość: 91 mm
- Wysokość: 146 mm
- Ciężar (z elektrolitem): 4.2 kg
- Elektrolit w zestawie: NIE
- Ilość elektrolitu: 0.8 l
- Mocowanie przewodów: Od dołu
- Pozycja klemy dodatniej: Przód-prawa
- Pozycja klemy ujemnej: Przód-lewa
- Odpowietrzenie: Z lewej
- Producent: Yuasa
Zastosowanie:
- Gilera Dakota 350 ER 1987
- Gilera Dakota 500 ER 1987
- Kawasaki Z 250 A 1979-1982
- Kawasaki Z 250 C 1980-1982
- Kawasaki Z 250 G Ltd 1981-1984
- Kawasaki Z 250 J 1981-1982
- Kawasaki Z 650 B 1977-1980
- Kawasaki Z 650 C 1978-1980
- Kawasaki Z 650 F 1981-1983
- Kawasaki Z 650 SR 1979-1980
- Kawasaki Z 900 A 1976
- Suzuki GN 250 1985-1999
- Suzuki GNX 250 E 1982-1984
- Suzuki GS 400 (koła szprychowe) 1977-1983
- Suzuki GS 400 E (koła odlewane) 1978-1983
- Suzuki GS 450 (koła szprychowe) 1980-1981
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) 1980-1981
- Suzuki GS 450 L 1980-1983
- Suzuki GS 450 S 1980-1981
- Suzuki GS 450 T 1981-1983
- Suzuki GS 450 TU 1981-1983
- Suzuki GS 500 E 1979
- Suzuki GS 550 (koła szprychowe) 1977-1979
- Suzuki GS 550 D (koła szprychowe) 1980
- Suzuki GS 550 E (koła odlewane) 1978-1980
- Suzuki GS 550 EG Red Suzi (koła odlewane) 1980
- Suzuki GS 550 L (koła odlewane) 1980
- Suzuki GS 550 M Katana 1981-1983
- Suzuki GS 550 M Katana anti dive 1982-1983
- Suzuki GS 550 T (koła odlewane) 1981
- Suzuki GSX 250 1980-1981
- Suzuki GSX 250 E 1980-1981
- Suzuki GSX 250 EG 1980
- Suzuki GSX 250 EU 1980-1981
- Suzuki GSX 250 U 1980-1981
- Suzuki GSX 400 E 1980-1981
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1981-1983
- Suzuki GSX 400 L 1980-1983
- Suzuki GSX 400 S 1980-1981
- Suzuki GT 185 1973-1978
- Suzuki GT 185 E 1978
- Suzuki GT 550 1973-1979
- Suzuki TU 250 X Volty 1997-2001
- Yamaha XC 180 Cygnus 1983-1984
- Yamaha XV 125 H Virago 1997-2000
- Yamaha XV 125 N Virago 80 Km/h 1997-2000
- Yamaha XV 125 SH Virago 1999-2002
- Yamaha XV 125 SN Virago 80 Km/h 1999-2002
- Yamaha XV 250 H Virago 1989-1993
- Yamaha XV 250 N Virago 1989-1996
- Yamaha XV 250 S Virago 1995-2000
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.)