Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta I nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator standardowy JMT 6N6-3B-1
JMT (JM Technics) to linia produktów dedykowanych dla motocykli.
Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.
Parametry:
- Napięcie : 12V
- Pojemność : 11 Ah
- Rodzaj : Standard
- Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta : 140 A
- Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP : 225 A
- Prąd rozruchu (norma DIN) według wskazań testera JMP : 205 A
- Prąd rozruchu (norma EN) według wskazań testera JMP : 125 A
- Długość : 134 mm
- Szerokość : 90 mm
- Wysokość : 145 mm
- Ciężar (z elektrolitem) : 4.2 kg
- Elektrolit w zestawie? : TAK
- Ilość elektrolitu : 0.78 l
- Mocowanie przewodów : Od przodu Od dołu
- Pozycja klemy dodatniej : Przód-prawa
- Pozycja klemy ujemnej : Przód-lewa
- Odpowietrzenie : Z lewej
- Producent : JMT
Zastosowanie:
- Gilera Dakota 350 ER 1987
- Gilera Dakota 500 ER 1987
- Kawasaki Z 250 1979- 1982
- Kawasaki Z 250 G Ltd 1981- 1984
- Kawasaki Z 650 B 1977- 1980
- Kawasaki Z 650 C 1978- 1980
- Kawasaki Z 650 SR 1979- 1980
- Kawasaki Z 650 F 1981- 1983
- Kawasaki Z 900 A 1976
- Suzuki GN 250 1991- 1990
- Suzuki GNX 250 E 1982- 1984
- Suzuki GS 400 E Koła odlewane 1978- 1983
- Suzuki GS 400 Koła szprychowane 1977- 1983
- Suzuki GS 450 L 1980
- Suzuki GS 450 S 1980
- Suzuki GS 450 S 1981
- Suzuki GS 450 L 1981- 1983
- Suzuki GS 450 T 1981- 1983
- Suzuki GS 450 TU 1981- 1983
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1980- 1981
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1980- 1981
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1980- 1981
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1980- 1981
- Suzuki GS 500 E 1979
- Suzuki GS 550 E Koła odlewane 1978- 1981
- Suzuki GS 550 EG Gussrad Red Suzi 1980
- Suzuki GS 550 M Katana 1981- 1983
- Suzuki GS 550 M Katana z Anti Dive 1982- 1983
- Suzuki GS 550 Koła szprychowane 1977- 1979
- Suzuki GS 550 D Koła szprychowane 1980
- Suzuki GSX 250 1980- 1981
- Suzuki GSX 400 1980- 1983
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1981- 1983
- Suzuki GT 185 1973- 1978
- Suzuki GT 185 1978
- Suzuki GT 550 1973- 1979
- Suzuki TU 250 X Volty 1997- 2001
- Yamaha XC 180 Cygnus 1983- 1984
- Yamaha XV 125 H Virago 1997- 2000
- Yamaha XV 125 SH Virago 1999- 2001
- Yamaha XV 125 N Virago 80 km/h 1997- 2000
- Yamaha XV 125 SN Virago 80 km/h 1999- 2001
- Yamaha XV 250 H Virago 1989- 1993
- Yamaha XV 250 S Virago 1995- 1996
- Yamaha XV 250 N Virago 1989- 2000
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).