Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta I nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator JMT CB5L-B
JMT (JM Technics) to linia produktów dedykowanych dla motocykli.
Wszystkie produkty JMT posiadają stosowne certyfikaty i wymagane prawem homologacje. Systematycznie podnoszona jakość produktów JMT przy relatywnie niskiej cenie powoduje, że JMT staje się bardzo ciekawą alternatywą dla markowych, głównie japońskich, podzespołów do motocykli.
Parametry:
- Napięcie : 12V
- Pojemność : 5 Ah
- Rodzaj : Standard
- Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta : 50 A
- Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP : 120 A
- Prąd rozruchu (norma DIN) według wskazań testera JMP : 115 A
- Prąd rozruchu (norma EN) według wskazań testera JMP : 70 A
- Długość : 120 mm
- Szerokość : 62 mm
- Wysokość : 129 mm
- Ciężar (z elektrolitem) : 1.65 kg
- Elektrolit w zestawie? : TAK
- Ilość elektrolitu : 04 l
- Mocowanie przewodów : Od przodu
- Pozycja klemy dodatniej : Przód-prawa
- Pozycja klemy ujemnej : Przód-lewa
- Odpowietrzenie : Z prawej
- Producent : JMT
Zastosowanie:
- Royal Enfield Bullet 350 S 2007- 2008
- Royal Enfield Bullet 500 ES 2006- 2008
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 1999- 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar 2003- 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five 2005- 2008
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 1999- 2008
- Sachs SR 80 Samba 1996
- Sachs SR 125 L Samba 1996- 1997
- Simson Albatros 50 E-Start 1997- 2001
- Simson SR 50 50 CC 1994
- Simson SR 50 50 XC 1994- 1995
- Simson SR 50 50 XG 1994- 1995
- Simson SR 50 50 CCE E-Start 1994
- Simson SR 50 50 XCE E-Start 1994- 1995
- Simson SR 50/1 50 C 1993
- Simson SR 50/1 50 B 1993- 1995
- Simson SR 50/1 50 Gamma 1995
- Simson SR 50/1 50 Gamma E-Start 1995
- Simson SR 50/2 50 CE E-Start 1993
- Simson SR 80 80 CC 1994
- Simson SR 80 80 CCE E-Start 1994
- Simson SR 80 80 XCE E-Start 1994- 1995
- Simson SR 80/1 80 C 1993
- Simson SR 80/1 80 B 1993- 1995
- Simson SR 80/2 80 CE E-Start 1993
- Suzuki DR 600 SU 1985- 1989
- Suzuki DR 600 S 1985- 1989
- Suzuki DR 600 RU Dakar 1987- 1989
- Suzuki DR 600 R Dakar 1986- 1989
- Suzuki DR 650 RU 1991
- Suzuki DR 650 RS 1990
- Suzuki DR 650 RSU 1990- 1991
- Suzuki DR 650 R 1991
- Suzuki DR 650 RS 1991
- Suzuki DR 650 RU Dakar 1990
- Suzuki DR 650 R Dakar 1990- 1991
- Suzuki GT 125 1974- 1978
- Suzuki GT 125 N 1979
- Suzuki GT 125 E 1978- 1979
- Suzuki GT 250 1973- 1978
- Suzuki GT 250 X7E 1979- 1981
- Suzuki GT 250 E X7E 1979- 1981
- Suzuki RG 250 W Gamma 1983- 1984
- Suzuki RG 250 FC Gamma 1986- 1988
- Suzuki RG 250 C Gamma 1986- 1988
- Vespa ET2 50 i Fast Injection 1998- 1999
- Vespa FL 50 1990
- Vespa PK 125 1982- 1985
- Vespa PX 125 T5 E-Start 1985- 1990
- Yamaha NS 50 4T Aerox 2014- 2016
- Yamaha RD 350 LCFH YPVS 1986- 1987
- Yamaha RD 350 LCH YPVS 1XA 1986- 1989
- Yamaha RD 350 LCFH YPVS 1986- 1989
- Yamaha RD 350 LCN YPVS 1XE 1986- 1989
- Yamaha RD 350 LCFN YPVS 1988- 1989
- Yamaha TDR 250 1988- 1989
- Yamaha TZR 125 1997- 1999
- Yamaha TZR 250 1987- 1990
- Yamaha XT 600 N 1984- 1990
- Yamaha XT 600 H 1984- 1990
- Yamaha XT 600 Z Tenere 1985
- Yamaha YBR 125 ED 2005- 2006
- Yamaha YN 50 F 4T Neos 2009- 2016
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).