Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta i nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator bezobsługowy YTX7L-BS Yuasa
Firma Japan Yuasa Corporation została założona w roku 1918. W ciągu ostatnich 90 lat producent ten stał się światowym liderem w produkcji akumulatorów kwasowo-ołowiowych.
Yuasa zużywa ponad 11% światowych zapasów ołowiu. Jest ponadto przodownikiem w wyznaczaniu trendów rozwojowych w swoim sektorze.
Na świecie działa blisko 30 zakładów Yuasa, produkujących ogniwa dla przemysłu ciężkiego, motoryzacyjnego, elektroniki, automatyki i kolejnictwa.
Akumulatory żelowe zostały tak zaprojektowane, aby ich dowolne położenie w pojeździe nie miało wpływu na funkcjonowanie. Akumulatory żelowe są fabrycznie zamknięte, a elektrolit w postaci żelu wypełnia całą przestrzeń wewnątrz akumulatora. Są bezobsługowe, ale przed zamontowaniem w pojeździe wymagają naładowania. Podczas ładowania, należy postępować tak jak w przypadku akumulatorów bezobsługowych. Prosimy zapoznać się z instrukcją obsługi ładowarki, ponieważ nie wszystkie nadają się do ładowania akumulatorów żelowych.
Parametry:
- Napięcie: 12V
- Pojemność: 21 Ah
- Pojemność: 264 Wh
- Rodzaj: Żelowy, Bezobsługowy
- Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta: 300 A
- Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP: 300 A
- Długość: 183 mm
- Szerokość: 79 mm
- Wysokość: 171 mm
- Ciężar (z elektrolitem): 6.1 kg
- Mocowanie przewodów: Od boku
- Pozycja klemy dodatniej: Przód-prawa
- Pozycja klemy ujemnej: Przód-lewa
- Odpowietrzenie: Brak
- Producent: JMT
Zastosowanie:
BMW
- K 75 1984-1996
- K 100 1982-1992
- K 1100 RS 1992-1998
- K 1200 RS 1997-2009
- K 1300 GT 2009-2011
- K 1600 GTL 2011-2015
- K1 1000 1988-1993
- R 45 N 1978-1985
- R 50 1969- 1973
- R 60 1972-1980
- R 65 1978-1993
- R 75 1969-1979
- R 80 1977- 1993
- R 90 1973- 1976
- R 100 1976-1996
- R 850 1995-2006
- R 1100 1993-2004
- R 1150 1999-2006
- R 1200 1997-2005
Ducati
- GT 860 1974- 1975
- GTS 860 1976- 1979
- SD 900 Darmah 1977- 1984
Laverda
- 668 668 1996- 1998
- Black Strike 750 1999- 2001
- Formula 650 1995- 1997
- Formula 750 Sport 1998- 2000
- Formula 750 II Sport 1999- 2000
- Ghost 650 1996- 1998
- Ghost 750 Strike 1998- 1999
- Laverda 750 1997- 1999
- SF1,SCF 750 1972- 1975
- Sport 650 1994- 1995
- Sport 750 1999- 2001
- Strike 750 1997- 2001
- Supersport 750 1999- 2000
Moto Guzzi
- California 1000 1982-1993
- California 1100 1994-2011
- Le Mans 850 1975- 1983
- Le Mans 1000 1984- 1993
- Mille 1000 1987-94
- S 1000 1990- 1993
- SP 1000 1978- 1996
- T 850 1973- 1975
- T3 850 1975- 1983
- T4 850 1980- 1982
- T5 850 1983- 1989
- V 1000 1975- 1985
- V35 350 1979- 1989
- V50 500 1980- 1984
- V65 650 1981- 1989
- V7 750 Special 1969- 1992
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).