Ecobike Traffic White 28Miejski towarzysz w nowoczesnym wydaniu. Idealny rower na miasto i przejażdżki poza nim.
Traffic stawia głównie na komfort podróżowania. Model został przeprojektowany aby zapewnić jeszcze wyższy komfort wsiadania i zsiadania z roweru. Niski przekrok pozwala na łatwe wsiadanie.
Nowoczesna geometria ramy z hydroformowanego aluminium oprócz niskiego przekroku wpływającego na łatwe wsiadanie i zsiadanie, zapewnia również zachowanie wygodnej postawy podczas jazdy.
Prezentowany rower na kołach 28" i ramie 17" idealnie nadaje się dla osób o wzroście 160-170cm.
Mamy tu w standardzie:
- metalowe błotniki
- osłonę łańcucha
- wygodne żelowe siodełko
- mocny bagażnik
- regulowaną stopkę boczną
- gumki do przytrzymania bagażu
- manetkę gazu do sterowania silnikiem bez pedałowania (tego nie ma konkurencja)
- oszczędne oświetlenie LED zasilane z baterii, włączane z poziomu sterownika na kierownicy
- dzwonek
- wygodne miękkie manetki
- regulowany mostek kierownicy
- amortyzator przedni
Lekka konstrukcjaRama roweru 17cali wykonana jest z lekkich stopów aluminium, dzięki czemu waży naprawdę niewiele. To nieprawda, że wszystkie rowery elektryczne są ciężkie! Rowery elektryczne EcoBike obalają mit, sprawiając, że pojazd z silnikiem praktycznie nie różni się od tradycyjnego! Rowery elektryczne EcoBike charakteryzuje najniższy stosunek wagi do mocy silnika.
Napęd
Sercem roweru jest sprawdzona, stosowana od lat jednostka Bafang o mocy nominalnej 250W oraz mocy maksymalnej nawet 560W (po odblokowaniu) zamontowana w tylnej pięście. Bez szczotkowy i bez oporowy (wyposażony w wolnobieg) silnik elektryczny, dodatkowo wyposażony w czujnika hala, posiada wystarczającą moc umożliwiającą sprawne poruszanie się w zróżnicowanym terenie i komfort po mieście. Moc silnika została zblokowana zgodnie z przepisami do poziomu 250W. Istnieje możliwość odblokowania do pełnej mocy 560W.
Sterowanie odbywa się przełącznikiem przy kierownicy. Mamy tu w sumie 18 trybów jazdy (ECO / NORMAL / POWER) a na każdym trybie jest 6 poziomów mocy. Przekazanie napędu na koło odbywa się poprzez nacisk na pedały. Stąd zużycie energii jest płynnie dostosowywane do obciążenia. Dlatego rower elektryczny w dalszym ciągu jest zwykłym rowerem, na którym można się zmęczyć, ale dzięki wspomaganiu można dalej przejechać.
Energię silnikowi dostarcza sprytnie schowana bateria w bagażniku o zasięgu nawet 130 KM. Bateria jest wyjmowalna.
Nad wydajnością oraz pracą baterii czuwa wbudowany system Smart BMS, który zapewnia wysoką wydajność oraz pozwala dłużej cieszyć się jazdą.
Wysoki komfort jazdy w każdych warunkach zapewniają 7 przerzutek Shimano Altus. Dodatkowo rower wyposażono w manetkę gazu, dzięki której możliwa jest jazda bez pedałowania (do prędkości 35km/h po odblokowaniu)
WyposażenieTrafik został wyposażony w kompletne oświetlenie, które idealnie sprawdza się podczas jazdy w mniej oświetlonych miejskich zakątkach.
Zamontowane są błotniki oraz osłonie łańcucha. Zapomnij o mokrych, brudnych nogawkach!
Bezpieczeństwo i komfort jazdyNad poczuciem bezpieczeństwa czuwają solidne tarczowe hamulce Promax, są one wyposażone w specjalne czujniki które natychmiast wyłączają silnik podczas hamowania.
Niezawodne przerzutki? Postaw na Shimano Tourney! 6 biegów pozwala na jazdę i dostosowanie biegu do każdej sytuacji, niezależnie czy jest to jazda na płaskich terenach czy po wzniesieniach.
WyposażenieRower jest wyposażony w czytelny wyświetlacz LCD. Z poziomu wyświetlacza można łatwo sterować siłą wspomagania, można również odczytywać bieżące parametry jazdy, aktualną prędkość, przebieg roweru, prędkość maksymalną, poziom naładowania akumulatora oraz wiele innych przydatnych informacji. Na pokładzie znalazła się również manetka gazu którą obsługujemy przy pomocy kciuka, a która pozwala na jazdę bez pedałowania).
Czy elektryczny to nadal sport?Rower elektryczny nadal jest typowym rowerem, którego napędzają nasze mięśnie. Wspomaganie pomaga pedałowanie. Dzięki temu zmęczymy się tak samo jak na zwykłym rowerze ale pokonamy większy dystans. Stąd taki rower stanowi idealny spoósb na długie wycieczki poza miasto.
Aby jechać do przodu i korzystać ze wspomagania trzeba pedałować! Wspomaganie elektryczne uzupełnia pedałowanie. Silnik wstrzymuje wspomaganie elektryczne, kiedy przestajesz pedałować.
Parametry:
- Waga: 21,9 kg (aluminium)
- Rama: 17'' hydroformowane aluminium ( idealna na wzrost 160-170cm)
- Opony: Wanda 28 x 1.75
- Koło: STARS , 28" obręcze trzykomorowe
- Przerzutki: Shimano Altus - 7 biegowa
- Manetki: Revoshift Shimano Tourney SL-RS35
- Hamulce: Promax TX117
- Widelec: SunTour CR8V ( 63 mm skoku)
- Parametry rury sterowej: zew. 28.6 mm / wew. 25.4 mm / dł.180 mm
- Siodło: Selle Royal Lookin Basic-A230
- Sztyca siodła: 27.2 mm / 350 mm
- Kierownica: PROMAX HB-T320 ( 25,4mm / 600mm )
- Sztyca kierownicy: PROMAX MQ-525
- Kaseta/Wolnobieg: Skiful FW-207B/BK / 7sp / 14-28T
- Korba: PROWHEEL PRO-A42 / 42T / 170 mm
- Piasta przednia: Joytech 751DSE
- Support: Feimin FP-B902W (68*124mm) - Gwint BSA
- Pedały: WELLGO
- Łańcuch: KMC 116 L
- Chwyty: VELO VLG-519AD2
- Tylna Lampka: Spaninga RL1900XE
- Przednia Lampka: Spaninga KENDO XE
- Szprychy: SAPIM 13G / Przednie koło: 288 mm / Tylne koło: 247 mm
Bateria:
- Bezpieczniki: 30 A
- Żywotność: 700 ładowań
- Czas ładowania: 4 - 8 godzin
- Typ: Li-ion
- Napięcie: 36 V
- Pojemność Ah: 7,8 Ah - 16 Ah
- Dystans: 30 -130 km
- Ładowarka: 220-240 W / 42V / 2A / D type
- Pojemność Wh: 280 - 576 Wh
- Marka Ogniw: LG / Greenway
- Smart BMS
Silnik:
- Woltaż: 36 V
- Mocowanie: tylne koło
- Prędkość: 25 km/h; max. 35km/h
- Moment obrotowy: 45 N.m
- Marka Silnika: BAFANG
- Moc nominalna: 250 W
- Moc Maksymalna: 560W
- Komputer: SO-WZK0148-D
Rower w komplecie wyposażono w baterię 36V - 7,8 Ah oraz ładowarkę.
Średni zasięg na poszczególnych bateriach:
- 36V 7,8Ah - 30-60 km wyposażenie standardowe)
- 36V 10Ah - 50-80 km (dopłata)
- 36V 13Ah - 60-110 km (dopłata)
- 36V 16Ah - 90-130 km (dopłata)
Jeśli wybierzesz opcję dostawy do domu, rower zostanie dostarczony ze zdemontowanymi pedałami i przednim kołem i niedokręconą kierownicą, aby zapewnić jakość i bezpieczeństwo transportu