Uniwersalny przełącznik zespolony - lewy
Parametry: 1 kostka męska (8 pinów) + 4 kable
Przełącznik zespolony do skuterów, motorowerów, do założenia na kierownicę o średn. 22 mm. Jest solidnie wykonany z obudową wykonaną z plastiku. Przełącznik posiada klamkę i otwór na lusterko M8.
Funkcje przełącznika:
- włącznik/wyłącznik świateł
- przełącznik kierunkowskazów
- włącznik sygnału dźwiękowego (klakson)
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
Najczęściej stosowany w:
- ATX Beskid II
- ATX Beskid Sport
- ATX Black Edition
- ATX Roma II
- Barton 21
- Barton GTR
- Benda Origin
- Benda Smart
- Benzer Mastic
- Benzer Syracuse
- Boxter Binq
- Boxter Mascot
- Ferro 101
- GB Motors First
- Horn Ultimo
- Impexta Speedjet
- Impexta Speedy
- Impexta Tour
- Inca Sprint Sport
- Kingway Coliber
- Kingway Coliber Fartt
- Kinroad Delfin
- Leone Sepran 2T
- Leone Sepran 4T
- Longija L-evo
- Magnus Solatio
- Motobi Wilga
- Motobi Wilga III
- MotorQ Forkidz
- Quest Q21
- Rm Moto Fox
- Romet 727
- Romet 727 Premium
- Toros Eco
- Toros el Diablo
- Toros F16
- Ventus Prymus 1
- Ventus Prymus 2
- Ventus Prymus 3
- Ventus Prymus 4
- Zipp Basic
- Zipp Tops
- Zipp Vapor
- Zumico Dynamic
- Zumico Quick
Przed zakupem proszę sprawdzić czy układ oryginalny jest tego samego typu, posiada te same złącza. zdarzają sie modyfikacje z zupełnie inną elektroniką. nie bierzemy odpowiedzialności za błędne dobranie układu.