Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
Połączenie 1: Typ : A
Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
Połączenie 1: Szczegóły : Bez szczegółów
Połączenie 2: Typ : B=50 km/h
Połączenie 2: linka : Okrąg 4.5mm
Połączenie 2: Rozmiar : 15.0 mm
Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
Długość : 586 mm
Długość linki : 598 mm
- Honda CB 250 G CB250 1974
- Honda CB 250 G CB250 1975
- Honda CB 250 G CB250 1976
- Honda CB 250 G CB250 1977
- Honda CB 360 G5 CB360 1974
- Honda CB 360 G5 CB360 1975
- Honda CB 360 G5 CB360 1976
- Honda CB 360 G5 CB360 1977
- Honda CB 750 K RC01 1978
- Honda CB 750 K RC01 1979
- Honda CB 750 K RC01 1980
- Honda CB 750 K RC01 1981
- Honda CB 750 K RC01 1982
- Honda CB 750 F Bol d´Or RC04 1980
- Honda CB 750 F Bol d´Or RC04 1981
- Honda CB 750 F Bol d´Or RC04 1982
- Honda CB 750 F2 Bol d´Or RC04 1982
- Honda CB 750 C Custom RC06 1981
- Honda CB 750 C Custom RC06 1982
- Honda CB 750 C Custom RC06 1983
- Honda CB 750 F Supersport CB750G 1977
- Honda CB 750 F Supersport CB750G 1978
- Honda CB 900 F Bol d´Or SC01 1979
- Honda CB 900 F Bol d´Or SC01 1980
- Honda CB 900 F Bol d´Or SC01 1981
- Honda CB 900 F2 Bol d´Or SC01 1981
- Honda CB 900 F Bol d´Or SC09 1982
- Honda CB 900 F2 Bol d´Or SC09 1982
- Honda CB 900 F Bol d´Or SC09 1983
- Honda CB 900 F2 Bol d´Or SC09 1983
- Honda CB 1100 F Bol d´Or SC11 1983
- Honda CB 1100 F Bol d´Or SC11 1984
- Honda CBX 550 F Supersport PC04 1982
- Honda CBX 550 F Supersport PC04 1982
- Honda CBX 550 F2 Supersport PC04 1982
- Honda CBX 550 F Supersport PC04 1983
- Honda CBX 550 F Supersport PC04 1983
- Honda CBX 550 F2 Supersport PC04 1983
- Honda CBX 550 F Supersport PC04 1984
- Honda CBX 550 F Supersport PC04 1984
- Honda CBX 550 F2 Supersport PC04 1984
- Honda CJ 250 T CJ250T 1976
- Honda CJ 250 T CJ250T 1977
- Honda CJ 250 T CJ250T 1978
- Honda CJ 250 T CJ250T 1979
- Honda CJ 360 T CJ360T 1976
- Honda CJ 360 T CJ360T 1977
- Honda CJ 360 T CJ360T 1978
- Honda CJ 360 T CJ360T 1979
- Honda CX 650 C Custom RC11 1983
- Honda CX 650 C Custom RC11 1983
- Honda XL 250 R MD03 1982
- Honda XL 250 R MD03 1983
- Honda XL 500 S PD01 1981
- Honda XL 500 S PD01 1981
- Honda XL 500 S PD01 1982
- Honda XL 500 S PD01 1982
- Honda XL 600 R PD03 1983
- Honda XL 600 R PD03 1984