Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
Połączenie 1: Typ : A
Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
Połączenie 1: Szczegóły : Bez szczegółów
Połączenie 2: Typ : B=50 km/h
Połączenie 2: linka : Okrąg 4.5mm
Połączenie 2: Rozmiar : 14.9 mm
Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
Długość : 840 mm
Długość linki : 855 mm
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1978
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1979
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1979
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1979
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1980
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1980
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1980
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1981
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1981
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1981
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1981
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1982
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1982
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1982
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1982
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1983
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1983
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1983
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1983
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1984
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1984
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1984
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1984
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1985
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1985
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1985
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1985
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1986
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1986
- Honda CB 125 T2 Twin CB125T 1986
- Honda CB 125 T Twin CB125T 1986
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1978
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1978
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1979
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1979
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1980
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1980
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1981
- Honda CB 250 N Euro CB250N 1981
- Honda CB 250 ND Euro CB250N 1982
- Honda CB 250 ND Euro CB250N 1982
- Honda CB 250 ND Euro CB250N 1983
- Honda CB 250 ND Euro CB250N 1983
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1978
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1978
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1979
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1979
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1980
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1980
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1981
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1981
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1982
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1982
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1983
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1983
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1984
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1984
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1985
- Honda CB 400 N Euro CB400N 1985
- Honda CB 450 N PC14 1985
- Honda CB 450 N PC14 1985
- Honda MTX 200 RW MD07 1983
- Honda MTX 200 RW MD07 1984
- Honda MTX 200 RW MD07 1985
- Honda MTX 200 RW MD07 1986
- Honda MTX 200 RW MD07 1987
- Honda MTX 200 RW MD07 1988
- Honda NSR 50 S AC08 1989
- Honda NSR 50 S AC08 1990
- Honda NSR 50 S AC08 1991
- Honda NSR 50 S AC08 1992
- Honda NSR 50 S AC08 1993
- Honda NSR 50 S AC08 1994
- Honda NSR 50 S AC08 1995
- Honda NSR 50 S AC08 1996