Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relację jakości do ceny. W naszej ofercie znajdują się motocyklowe cięgła hamulca, gazu, sprzęgła i ssania. Większość produkcji odbywa się w zakładach zlokalizowanych w Japonii. Dotyczy to głównie tych referencji, które są kierowane również na pierwszy montaż. Cześć produkcji pod nazwą HI-TECH jest realizowana w Europie.
Połączenie 1: Typ : A
Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
Połączenie 1: Szczegóły : Bez szczegółów
Połączenie 2: Typ : H
Połączenie 2: linka : Okrąg 7.0mm
Połączenie 2: Rozmiar : 16.5 mm
Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
Długość : 592 mm
Długość linki : 608 mm
- Suzuki GN 250 NJ42A 1991
- Suzuki GN 250 NJ42A 1992
- Suzuki GN 250 NJ42A 1993
- Suzuki GN 250 NJ42A 1994
- Suzuki GN 250 NJ42A 1995
- Suzuki GN 250 NJ42A 1996
- Suzuki GN 250 NJ42A 1997
- Suzuki GN 250 NJ42A 1998
- Suzuki GN 250 NJ42A 1999
- Suzuki GN 250 NJ42AD 1985
- Suzuki GN 250 NJ42AD 1986
- Suzuki GN 250 NJ42AD 1987
- Suzuki GN 250 NJ42AD 1988
- Suzuki GN 250 NJ42AD 1989
- Suzuki GN 250 NJ42AD 1990
- Suzuki GNX 250 E NJ41A 1983
- Suzuki GNX 250 E NJ41A 1984
- Suzuki GNX 250 E NJ42A 1982
- Suzuki GR 650 (koła odlewane) GP51A 1983
- Suzuki GR 650 (koła odlewane) GP51A 1984
- Suzuki GR 650 (koła odlewane) GP51A 1985
- Suzuki GR 650 (koła odlewane) GP51A 1986
- Suzuki GR 650 (koła odlewane) GP51A 1987
- Suzuki GR 650 (koła odlewane) GP51A 1988
- Suzuki GR 650 (koła odlewane) GP51A 1989
- Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) GP51A 1983
- Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) GP51A 1984
- Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) GP51A 1985
- Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) GP51A 1986
- Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) GP51A 1987
- Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) GP51A 1988
- Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) GP51A 1989
- Suzuki GS 450 L GL51D 1985
- Suzuki GS 450 L GL51D 1985
- Suzuki GS 450 L GL51D 1986
- Suzuki GS 450 L GL51D 1986
- Suzuki GS 450 L GL51D 1987
- Suzuki GS 450 L GL51D 1987
- Suzuki GS 750 L GS750E 1979
- Suzuki GS 750 E (koła odlewane) GS750E 1978
- Suzuki GS 750 E (koła odlewane) GS750E 1979
- Suzuki GS 750 (koła szprychowe) GS750 1977
- Suzuki GS 750 (koła szprychowe) GS750 1978
- Suzuki GS 750 (koła szprychowe) GS750 1979
- Suzuki GS 750 D (koła szprychowe) GS750D 1977
- Suzuki GS 750 D (koła szprychowe) GS750D 1978
- Suzuki GS 750 D (koła szprychowe) GS750D 1979
- Suzuki GS 850 G GS72A 1984
- Suzuki GS 850 G GS72A 1985
- Suzuki GS 850 G GS72A 1986
- Suzuki GS 850 GL GS850 1980
- Suzuki GS 1000 L GS1000 1979
- Suzuki GS 1100 G GU71A 1986
- Suzuki GS 1100 G GU73A 1984
- Suzuki GS 1100 G GU73A 1985
- Suzuki GSX 250 E GJ53B 1982
- Suzuki GSX 250 E GJ53B 1983
- Suzuki GSX 400 FE Katana GS40XF 1981
- Suzuki GSX 400 FE Katana GS40XF 1982
- Suzuki GSX 400 FE Katana GS40XF 1983