Moduł zapłonowy C.D.I. odblokowany z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu (z zasilaniem modułu prądem stałym DC)
Przeznaczenie: skutery SYM na silniku 4T / Kostka: podwójna / Piny: 6 (4+2)
(wersja racing umożliwiająca własne dopasowanie parametrów pracy).
Moduł tuningowy (odblokowany) w porównaniu z wersją zablokowaną pozwala na uzyskanie przez silnik maksymalnych obrotów wału korbowego. Dzięki temu silnik uzyskuje się zwiększenie maksymalnej mocy silnika i zwiększenie momentu obrotowego. Oferowany moduł posiada potencjometr dzięki któremu możliwe jest własne ustawianie kąta wyprzedzenia zapłonu (dla zaawansowanych użytkowników) i tym samym pozwala na własne ustawienie pracy silnika.
Wyniki testu na skuterze SYM Fiddle II 4T: na blokadach max prędkość 52km/h, po założeniu modułu 76km/h
Dla uzyskania takich rezultatów wymagane jest zdjęcie pozostałych blokad mechanicznych.
Dla uzyskania jeszcze większych osiągów proponujemy założenie:
- filtra powietrza - stożka
- rolek wariatora o gramaturze ok 4-5gr
- założenie twardszych sprężynek sprzęgła
Oferowany moduł przeznaczony jest do skuterów ze stałym układem zasilania DC. To ważne bo zastosowanie innego układu spali go od razu po założeniu.
UWAGA! może powodować zaburzenia pracy obrotomierzy elekrtonicznych
Zastosowanie:
- SYM Allo 50 AJ05W5-6 - - 2010- 2016 1 3,1 PS, 2,3 kW
- SYM Fiddle II 50 4T AF05W-T - - 2010 1 3,2 PS, 2,35 kW
- SYM Jet4 50 4T AD05W1-6 - - 2010- 2016 1 3,1 PS, 2,3 kW
- SYM Orbit II 50 4T AE05W-6 - - 2009- 2016 1 3,1 PS, 2,3 kW
- SYM Symphony 50 SR AZ05W1-T - - 2012- 2016 1 3,1 PS, 2,3 kW
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.