Kondensator Honda CRF 250/450 R 10-12

  • Dostępność: Na wyczerpaniu
  • Kod produktu: 7000081

298.14 Dostępny

Cena: 298,14 zł

szt.

przechowalnia

    Koszt dostawy od: 0 zł
    Darmowa dostawa od: 99 zł
    Darmowy zwrot towaru do: 14 dni*

    *dotyczy wyłącznie przesyłek paczkomatowych InPost

Szybkie płatności on-line

szybkie płatności

Płatności PayPo - kup i zapłać później!

szybkie płatności
Zakupy na raty

Szybkie zakupy on-line. Decyzja w 15 minut

Pojazdy o pojemności pow. 125cm3 nie podlegają kredytowaniu

Cena w sklepie stacjonarnym może się różnić od ceny w sklepie internetowym

  • Placeholder
  • Placeholder

Jednostki kondensatorowe stosowane są oprócz cewek zapłonowych jako dodatkowy układ zapłonowy zapłonu akumulatora. Są one specjalnie zaprojektowane do potężnych silników wymagających silnej iskry.

Zapewnia to, że mieszanka paliwowa w cylindrze jest zawsze zapalana we właściwym czasie.

Kondensatory lepiej nadają się do tego procesu niż cewki zapłonowe.

Cewka zapłonowa działa tylko jako transformator, ponieważ kondensator zasila obwód pierwotny bardzo wysokim napięciem (około 400 V).

Tak zwany tyrystor (element półprzewodnikowy) przejmuje w takim „procesie” ładowanie i rozładowywanie urządzenia magazynującego energię z kondensatora. Prąd może płynąć tylko wtedy, gdy biegun dodatni znajduje się na anodzie, a biegun ujemny na katodzie. Przepływ prądu jest możliwy dzięki „bramie”.

Niezbędny „impuls bramkowy” może być na przykład dostarczany przez styk wyłącznika. Po zapaleniu tyrystora zmagazynowane napięcie w kondensatorze jest rozładowywane przez pierwotną stronę cewki zapłonowej; prąd maleje, a przepływ prądu jest blokowany przez półprzewodnik.

Tymczasem uzwojenie cewki zapłonowej, przez które przepływa prąd, indukuje gwałtowny wzrost napięcia w uzwojeniu wtórnym. Następnie przeskakuje jako iskra na elektrody świecy zapłonowej.


Zalety:

- silne i stałe iskry
- wysokie rezerwy napięcia zapłonu
- lepsze spalanie- bardziej wydajny

Producent: Tourmax

Firma Tourmax dystrybuuje najwyższej klasy podzespoły do naprawy motocykli japońskich. Wszystkie towary firmowane przez Tourmax reprezentują jakość tożsama z oryginałem, a przy ich konkurencyjnej cenie są doskonałą alternatywą dla części oryginalnych, oferowanych przez oficjalnych dystrybutorów motocykli. W naszej ofercie znajdują się liczne komplety naprawcze układów paliwowych, napędowych, rozruchowych, hamulcowych i zawieszeniowych.
Wszystkie oferowane podzespoły są produkowane w Japonii.

Cewka zabezpieczona plombą.
  • Honda CRF 250 R     ME10A     2010
  • Honda CRF 250 R     ME10A     2011
  • Honda CRF 250 R     ME10A     2012
  • Honda CRF 450 R     PE05A     2010
  • Honda CRF 450 R     PE05A     2011
  • Honda CRF 450 R     PE05A     2012


Przed montażem części należy przemierzyć/sprawdzić instalacje i pozostałe elementy (cewkę, iskrownik, moduł, przewody, akumulator, itp.).
Zerwanie uszkodzenie plomby oznacza próbę montażu. Po zerwaniu uszkodzeniu plomby nie ma możliwości dokonania zwrotu. Zalecany montaż przez doświadczony warsztat mechaniki elektroniki pojazdowej. Gwarancja na podstawie oświadczenia warsztatu mechaniki pojazdowej.

Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
Placeholder

weryfikator

Słowniczek motocyklowy

Oznaczenia, słówka i pojęcia używane w produktach

Placeholder
Schematy graficzne

Schematy graficzne skuterów, motocykli i motorowerów

Placeholder
Tabele rozmiarów

Sprawdź tabele rozmiarów odzieży, kasków i obuwia dostępnych w sklepie

Placeholder