Moduł zapłonowy do motocykli ROMET 50-125ccm
Moduł znajduje zastosowanie w pojazdach podanych poniżej. Ze względu na występujące różnice techniczne w pojazdach (nawet tego samego modelu) mogą występować różnice w stosowanych układach.
Zalecamy sprawdzenie, czy moduł oryginalny jest zgodny z układem wtyczki prezentowanym w ofercie (proszę zwrócić uwagę na ilość przewodów). Nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwy dobór układu.
Uwaga! Montaż modułów, cewek oraz regulatorów napięcia przez niewyspecjalizowane warsztaty mechaniczne grozi utratą gwarancji!!!
Cena dotyczy jednej sztuki.
Przed zakupem zaleca się porównanie modułu z oryginalnym, zdarzały się różne modyfikacje nawet w pojazdach tego samego typu.
Podwójna kostka modułu zakończona 6 pinami, które umieszczone są w dwóch kostkach (2 piny oraz 4 piny)
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
ZASTOSOWANIE: do motocykli o pojemności 125ccm
Najczęściej stosowany w:
- Romet ZK 125
- Romet Zetka 125
- Romet SK 125
- Romet SK 150
- Romet K 125
- Romet Soft 125
- Romet Ogar Cafe 125
- Romet R 125
- Romet XL 125
- Romet Retro 7 125
- Romet Division 125
- Romet RM 125
- Romet ADV 125
- Romet CRS 125
- Zipp PRO 125
- Loncin SBR SPITZER 125
- Junak 121
- Barton FNX 125
Moduł zabezpieczony plombą.
Przed montażem części należy przemierzyć/sprawdzić instalacje i pozostałe elementy (cewkę, iskrownik, moduł, przewody, akumulator, itp.).
Zerwanie uszkodzenie plomby oznacza próbę montażu. Po zerwaniu uszkodzeniu plomby nie ma możliwości dokonania zwrotu. Zalecany montaż przez doświadczony warsztat mechaniki elektroniki pojazdowej. Gwarancja na podstawie oświadczenia warsztatu mechaniki pojazdowej.