Świeca zapłonowa NGK B7HS
Świeca zapłonowa japońskiej firmy NGK, reprezentuje najwyższą, światową jakość oraz zaawansowanie technologiczne. Odgrywa ona w silniku benzynowym istotną rolę. Odpowiada za zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Na jakość tego zapłonu wpływa wiele czynników, które mają ogromne znaczenie dla jazdy i środowiska. Zalicza się do nich cichobieżność, sprawność i efektywność silnika oraz emisja szkodliwych substancji.
Firma NGK wyznacza standardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki. W zakresie asortymentu i serwisu firma NGK nie pozostawia żadnych życzeń bez odpowiedzi.
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa. Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę. Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
- Atala/Rizzato Carosello 25 AC - 1999- 2001
- Atala/Rizzato Carosello 50 AC - 1999- 2001
- Buffalo/Quelle Carosello 50 AC - 2000- 2001
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 4P 1992- 1993
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 4P 1994- 1997
- Ducati GTL 500 500GTL 1976- 1978
- Ducati GTV 500 500GTV 1977- 1978
- Ducati GTV 500 500GTV 1979- 1980
- Heinkel Tourist 175 103 A1 - 1957- 1960
- Heinkel Tourist 175 103 A2 - 1960- 1965
- Hercules Prima 25 G3 Trzybiegowy - 1978- 1987
- Kawasaki KD 80 A KD080A 1975
- Kawasaki KD 80 A KD080A 1976- 1987
- Kawasaki KD 100 M - 1979
- Kawasaki KD 100 M KD100M 1976
- Kawasaki KD 100 M KD100M 1977
- Kawasaki KD 100 M KD100M 1978
- Kawasaki KM 100 A - 1976- 1981
- Kreidler Florett 80 L LK600 1981- 1982
- Kreidler Florett 80 LK600 1981- 1982
- Kreidler Florett 80 Eco LK600 1981- 1982
- Kreidler Mustang 80 LK800 1981- 1982
- KTM RSL 50 AC 50RS-5 1980
- KTM RSW 50 LC 50RS-5 1980
- Royal Enfield Bullet 350 S - 2007- 2008
- Suzuki GT 185 GT185 1973
- Suzuki GT 185 GT185 1974
- Suzuki GT 185 GT185 1975
- Suzuki GT 185 GT185 1976
- Suzuki GT 185 GT185 1977
- Suzuki GT 185 GT185 1978
- Suzuki GT 185 E GT185 1978
- Suzuki GT 500 T500 1976
- Suzuki GT 500 T500 1977- 1979
- Suzuki RV 125 Van Van RV125 1973
- Suzuki RV 125 Van Van RV125 1974
- Suzuki RV 125 Van Van RV125 1975
- Suzuki RV 125 Van Van RV125 1976
- Suzuki RV 125 Van Van RV125 1977- 1981
- Suzuki TS 125 TS125 1973
- Suzuki TS 125 TS125 1974
- Suzuki TS 125 TS125 1975
- Vespa Gran Lusso 150 GL VLA1T 1962- 1965
- Vespa Super 150 VBC1T 1966- 1979
- Vespa T VL 150 VL1T 1954- 1955
- Vespa T VL 150 VL2T 1955- 1956
- Vespa T VL 150 VL3T 1956- 1957
- Vespa VM 125 VM1T 1952- 1953
- Vespa VM 125 VM2T 1953- 1954
- Vespa VN 125 VN1T 1954- 1955
- Vespa VN 125 VN2T 1956- 1957
- Vespa VNA 125 VNA1T 1957- 1958
- Vespa VNA 125 VNA2T 1958- 1959
- Vespa VNB 125 VNB1T 1959- 1961
- Vespa VNB 125 VNB2T 1961
- Vespa VNB 125 VNB3T 1961- 1962
- Vespa VNB 125 VNB4T 1962- 1963
- Vespa VNB 125 VNB5T 1963- 1964
- Vespa VNB 125 VNB6T 1964- 1966
- Yamaha DT 50 MX 13N 1982
- Yamaha DT 50 MX 13N 1983- 1985
- Yamaha FS 80 SE 5A7 1981- 1984
- Yamaha LB 80 Chappy 1F5 1978
- Yamaha RD 50 MX 13M 1982- 1984
- Yamaha RD 80 MX 5G1 1981
- Yamaha RD 80 MX 5G1 1982- 1984