QJ Motor SRK 800 RR Sport Nowość

  • Dostępność: Na wyczerpaniu
  • Kod produktu: SRK 800 RR

31990 Dostępny

Cena: 31 990 zł

szt.

przechowalnia

    Koszt dostawy od: 0 zł
    Darmowa dostawa od: 99 zł
    Darmowy zwrot towaru do: 14 dni*

    *dotyczy wyłącznie przesyłek paczkomatowych InPost

Szybkie płatności on-line

szybkie płatności

Płatności PayPo - kup i zapłać później!

szybkie płatności
Zakupy na raty

Szybkie zakupy on-line. Decyzja w 15 minut

Pojazdy o pojemności pow. 125cm3 nie podlegają kredytowaniu

Cena w sklepie stacjonarnym może się różnić od ceny w sklepie internetowym

  • Placeholder
  • Placeholder

SRK 800 RR to zupełnie nowy motocykl sportowy firmy QJMOTOR. Ten model powstał bazie wyścigowego motocykla, który od sezonu 2024 startuje w mistrzostwach WSBK Supersport w zespole QJMOTOR RACING TEAM. Dynamiczna i agresywna sylwetka wyszła spod pióra włoskich projektantów i jest podporządkowana aerodynamice i funkcjonalności. Jednocześnie w stylistyce widać pasję, oryginalny styl oraz dbałość o szczegóły. QJ SRK 800 RR wyposażony jest w zaawansowany czterocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 778 cm3 i mocy 102 KM z systemem Ram Air. Potężną moc i sportowe osiągi możesz kontrolować dzięki zastosowaniu dwóch radialnych hamulców przednich Brembo, które zostały wyposażone w parę tarcz o średnicy 320 mm! Rama motocykla została wykonana w technologii Delta Box i wyposażona w zaawansowane zawieszenie Marzocchi. Przednie skrzydełka wytwarzają dodatkowy nacisk przy dużych prędkościach, a także poprawiają stabilność maszyny podczas hamowania. Sportowy QJ SRK 800 RR ma niesamowicie konkurencyjną cenę biorąc pod uwagę zastosowanie nowoczesnych i zaawansowanych technologii…
SRK 800 RR rywalizuje w serii supersport w WSBK pod przewodnictwem Raffaele De Rosy! Zespół wyścigowy QJMOTOR Factory Racing wykorzystuje te wyścigi do testowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które później trafiają do seryjnych motocykli QJ MOTOR, w tym bezpośrednio do seryjnej wersji modelu SRK 800 RR. Dzięki temu, innowacje opracowane na torze wyścigowym znajdują swoje zastosowanie w codziennych modelach, co podkreśla zaangażowanie marki w rozwój i doskonalenie swoich produktów.


Projekt SRK800RR powstał we Włoszech a swoją niepowtarzalną sylwetkę zawdzięcza pasji do wyścigów oraz motocykli. To, co Cię miło zaskoczy, to piękne detale i wysoka jakość wykonania, które sprawiają, że SRK 800 RR jest naprawdę wspaniałym motocyklem. W standardzie masz tu piękne obszyte siedzisko. Wydech również robi wrażenie, bo jego linie są czyste i przyjemne już w wersji seryjnej. Na koniec warto wspomnieć o ostro ściętej przedniej owiewce z oświetleniem LED i charakterystycznym czerwonym lakierze – to wszystko ma seryjny SRK 800 RR!


SRK 800 RR posiada obecnie najmocniejszą jednostkę napędową QJ MOTOR przeznaczoną na rynek europejski. Jest to 16-zaworowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 778 cm3. Dzięki zastosowaniu specjalnego dolotu powietrza silnik ten osiąga maksymalnie 102 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 75 Nm. Warto dodać, że silnik ten ma ogromny potencjał pod względem tunningu. W światowej serii wyścigów super sportowych ta sama jednostka napędowa po drobnych zmianach osiąga jeszcze wyższe wartości mocy i momentu obrotowego. Jednak gwarantujemy że nawet silnik w standardowej specyfikacji zapewni niesamowite przyspieszenie, jakie oferuje ten topowy motocykl QJ Motor.


Regulamin wyścigów Mistrzostw Świata Supersport pozwala na wiele modyfikacji, jednak kluczowy element – rama motocykla – musi pozostać seryjna. Oznacza to, że zarówno rama, jak i wahacz SRK 800 RR zostały opracowane od podstaw, aby umożliwić nie tylko zawodnikom startującym w mistrzostwach, ale również Tobie, osiągnięcie maksymalnych osiągów. Dzięki temu masz pewność, że te elementy zostały zoptymalizowane pod kątem wytrzymałości i wydajności, oferując wyjątkowe wrażenia z jazdy zarówno na torze, jak i na drodze.



Specjalnie zaprojektowane skrzydła aerodynamiczne to nie tylko taki wizualny smaczek, odgrywają one ważną rolę w nowoczesnym motocyklu wyścigowym. Dzieję się to nie tylko podczas jazdy na torach wyścigowych, ale także w ruchu ulicznym, te niewielkie elementy generują dodatkową siłę docisku. Wzrasta ona wraz z coraz większą prędkością motocykla i poprawia jego stabilność i prowadzenie. Ciśnienie to oddziałuje na przednią część motocykla, a tym samym na przednie koło, które ma lepszą przyczepność do nawierzchni zarówno podczas hamowania, jak i pokonywania zakrętów. Jednocześnie minimalizuje to również efekt unoszenia maszyny na tylne koło podczas gwałtownego przyspieszania. Cały trud włożony w poprawę aerodynamiki motocykla sprawia, że SRK 800 RR prowadzi się pewnie oraz przewidywalnie.


Specjalny wlot powietrza RAM AIR to kluczowy element w motocyklu wyścigowym, który działa jak naturalne „doładowanie” silnika. Dzięki niemu ciśnienie powietrza napierające na przednią część motocykla jest bezpośrednio zasysane do zbiornika ciśnieniowego (airboxa), skąd maksymalna ilość powietrza trafia do cylindrów silnika. Większa ilość powietrza w połączeniu z większą dawką mieszanki paliwowej oznacza zwiększoną wydajność silnika, szczególnie przy wysokich prędkościach.
Aby zoptymalizować przepływ powietrza, wloty umieszczono w centralnej części przedniej owiewki, gdzie występuje największe ciśnienie aerodynamiczne, tuż pod charakterystycznymi reflektorami. To rozwiązanie zapewnia stałe i równomierne ciśnienie powietrza przy dużych prędkościach, co pozwala zwiększyć maksymalną moc silnika z 95 do 102 KM, poprawiając osiągi motocykla w kluczowych momentach wyścigu.


Przedni widelec o dużym skoku i goleniach o dużej średnicy dostarczany jest przez renomowaną markę Marzocchi. Przednie zawieszenie typu upside-down oraz tylny amortyzator centralny, precyzyjnie reagują na wszystkie nierówności na drodze lub torze wyścigowym. Dzięki pełnej regulacji, można je precyzyjnie dostosować do wagi i preferencji kierującego. SRK 800 RR z pewnością  zaskoczy Cię swoimi właściwościami jezdnymi zarówno podczas jazdy po mieście, krętych górskich drogach jak i na torze wyścigowym.


Konstrukcja tylnej części motocykla oraz plastiki pod siedzeniami są doskonale dopasowane do stylistyki całej maszyny, zachowując minimalistyczne kształty i nowoczesny charakter. Zintegrowana technologia LED zastosowana w tylnym oświetleniu oraz kierunkowskazach nie tylko podkreśla nowoczesny design motocykla, ale również zapewnia doskonałą widoczność, zwiększając bezpieczeństwo podczas jazdy.



Wyścigowy układ hamulcowy SRK 800 RR jest wyposażony w dwukanałowy ABS i hamulce tarczowe BREMBO o dużej średnicy z przodu i z tyłu, zapewniając bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji zarówno na drodze jak i na torze wyścigowym. Przedni hamulec dwutarczowy z tarczami o średnicy 320 mm i radialnie zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia ogromną, a jednocześnie precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm i dwutłoczkowym zaciskiem.


Nie każdy seryjny motocykl ma ładny fabryczny układ wydechowy. Przy coraz bardziej rygorystycznych normach emisyjnych, trudno jest też uzyskać ładny, głęboki dźwięk wydechu. Ale SRK 800 RR seryjnie wyposażony został w zaawansowany układ wydechowy, który nie tylko wygląda ale też brzmi jak rasowy motocykl wyścigowy. Nie będziesz musiał inwestować w tuning układu wydechowego, ponieważ dzięki seryjnemu układowi w SRK 800 RR będziesz w stanie osiągnąć świetne wyniki na torze wyścigowym i nie tylko.


Ponieważ SRK 800 RR posiada silnik o mocy ponad 100 koni mechanicznych, w standardzie otrzymał także kontrolę trakcji. System ten zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla. Uślizg tylnego koła może nastąpić podczas przyspieszania na śliskiej nawierzchni czyli gdy tylne koło obraca się szybciej niż przednie. Układ kontroli trakcji został zaprojektowany tak, aby zapobiec sytuacji, która mogłaby spowodować utratę kontroli nad motocyklem. Podobnie jak ABS zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania, tak ten system kontroli trakcji zapobiega uślizgom tylnej opony podczas przyspieszania. Możesz być pewien, że system zareaguje natychmiast, więc możesz cieszyć się bezpieczną jazdą na SRK 800 RR.


SRK 800 RR jest fabrycznie wyposażony w wysokiej jakości opony Pirelli Angel GT. Opony te cenione są przez kierowców na całym świecie za swoje doskonałe właściwości jezdne. Te opony klasy sportowo-turystycznej zapewniają doskonałe osiągi przez cały okres użytkowania, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Najlepsza koncepcja sportowej jazdy z DNA marki Pirelli.


QJMOTOR SRK 800 RR jest standardowo wyposażony w pełne oświetlenie w technologii LED – począwszy od podwójnego reflektora głównego, poprzez kierunkowskazy, aż po charakterystyczne światło tylne. W konstrukcję przedniej owiewki wbudowane zostały diodowe światła do jazdy dziennej oraz cztero-soczewkowy reflektor główny, który dodaje wyrazistego charakteru temu zupełnie nowemu supersportowi. Nowoczesna technologia oświetlenia LED zapewnia doskonale oświetlenie drogi o zmierzchu i podczas jazdy w nocyecjalnie zaprojektowane tylne oświetlenie LED nawiązuje do estetyki przedniej części i tworzy niepowtarzalną tożsamość supersportowych motocykli firmy QJMOTOR. Odważne linie i aerodynamiczne otwory wentylacyjne podkreślają pełne wdzięku kształty modelu SRK 800 RR oraz wyścigowy charakter tej maszyny.


SRK 800 RR posiada praktyczne, podświetlane elementy sterujące po lewej i prawej stronie kierownicy. Jest to dobre rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kierowców. Dzięki tym podświetlanym elementom sterującym, można łatwo sterować wszystkimi funkcjami motocykla jednym dotknięciem palca. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoją maszyną w ciągu dnia, ale także podczas jazdy w nocy.



Specjalnie zaprojektowane tylne oświetlenie LED nawiązuje do estetyki przedniej części i tworzy niepowtarzalną tożsamość supersportowych motocykli firmy QJMOTOR. Odważne linie i aerodynamiczne otwory wentylacyjne podkreślają pełne wdzięku kształty modelu SRK 800 RR oraz wyścigowy charakter tej maszyny.

Cyfrowa deska rozdzielcza SRK 800 RR to wizualne i techniczne serce kokpitu. Duży, kolorowy wyświetlacz TFT pokazuje wszystkie informacje ważne dla kierującego. Jest czytelny w dzień i w nocy oraz pozwala łatwo dostosować motocykl dokładnie do Ciebie. Dodatkowo posiada możliwość połączenia z telefonem komórkowym oraz możliwość wyświetlenia nawigacji uwzględniającej aktualny ruch na drogach. Obok ekranu TFT znajduje się także port USB umożliwiający wygodne ładowanie urządzeń elektronicznych.




Kolorowy wyświetlacz TFT w SRK 800 RR można połączyć ze smartfonem kierowcy. Opcja ta jest przygotowana do łączności z systemem Android, jak i iOS. Dla kierowcy oznacza to, że może odzwierciedlić zawartość wyświetlacza swojego smartfona na desce rozdzielczej motocykla. Można to wykorzystać do wyświetlania nawigacji, ale także do wyświetlania dowolnej innej treści z telefonu komórkowego. Jeśli chcesz wyświetlić nawigację z aktualnymi informacjami o ruchu drogowym, istnieje możliwość pobrania aplikacji QJMOTOR, która również udostępni Ci tę funkcję po uiszczeniu niewielkiej opłaty.



Po prawej stronie, tuż przy kokpicie, znajduje się wygodne zintegrowane gniazdo USB-A i USB-C! Można za ich pomocą na przykład naładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB zabezpieczone są przed nie sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, wodoodporną gumową osłoną.

Silnik:
    Pojemność: 778 cm3
    Typ:Czterocylindrowy, 16V, DOHC, chłodzony cieczą
    Moc:102 KM / 1000 rpm
    Moment obrotowy:75 Nm / 8500 rpm
    Zapłon: Elektroniczny
 
Układ napędowy:
    Skrzynia biegów: 6 biegów
    Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
 
Układ hamulcowy:
    Przedni:Czterotłoczkowe radialne hamulce tarczowe Brembo 320 mm z ABS
    Tylny: Dwutłoczkowy hamulec tarczowy Brembo 260 mm z ABS

Zawieszenie:

    Przednie:Upside-down Marzocchi, w pełni regulowany
    Tylne: Amortyzator centralny Marzocchi, w pełni regulowany

Wymiary i Masa:

    Długość: 2080 mm
    Szerokość: 770 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 1450 mm
    Wysokość siedzenia: 810 mm
    Masa własna: 214 kg (z ABS)
Pojazd dostarczany uruchomiony na kołach, po dokonaniu pierwszego obowiązkowego przeglądu technicznego, z kompletem  dokumentów gotowych do rejestracji
Wraz z pojazdem dostarczamy podbitą gwarancję i instrukcją pojazdu w jęz. polskim.

Gwarancja 24m-ce na terenie Polski.
Placeholder

  • Pojemność:

    800

  • Typ:

    Sportowe

  • Chłodzenie:

    Ciecz

  • Moc:

    102

  • Silnik:

    4T

weryfikator

Słowniczek motocyklowy

Oznaczenia, słówka i pojęcia używane w produktach

Placeholder
Schematy graficzne

Schematy graficzne skuterów, motocykli i motorowerów

Placeholder
Tabele rozmiarów

Sprawdź tabele rozmiarów odzieży, kasków i obuwia dostępnych w sklepie

Placeholder