Nowy
SRT 800S to flagowy model marki
QJMotor w kategorii
adventure, który wyróżnia się najmocniejszym silnikiem w swojej klasie, kluczowymi komponentami renomowanych marek oraz
nowoczesnym, modnym designem. Stworzony z myślą o
długich wyprawach, motocykl ten zapewnia nie tylko doskonałą wydajność, ale także komfort na trasach. Wersja
S, wyposażona w
aluminiowe felgi, jest idealna do jazdy po
drogach utwardzonych, oferując stabilność i bezpieczeństwo na asfalcie.
Sercem SRT 800S jest dwucylindrowy, 8- zaworowy, rzędowy silnik o pojemności 799 cm3. Wał korbowy o najdłuższym skoku w tej kategorii (65,7 mm) pozwala uzyskać lepszą sprawność termodynamiczną. Jest to ważne, ponieważ silnik ten osiąga aż 92,5 KM przy 9000 obr./min i 77 Nm momentu obrotowego przy 8000 obr./min. Dzięki precyzyjnemu dostrojeniu wtrysku zużycie paliwa wynosi średnio tylko
4,7 litra na 100 km!
Przednie i tylne zaciski hamulcowe w modelu
SRT 800S są dostarczane przez renomowaną markę
BREMBO, co gwarantuje niezawodność i wysoką jakość hamowania. Motocykl wyposażono w
system ABS dual marki
BOSCH, co zwiększa bezpieczeństwo i kontrolę na drodze. Dodatkowo,
radialna pompa hamulcowa oraz tarcze hamulcowe japońskiej marki
SUNSTAR zapewniają mocną i precyzyjnie dozowaną siłę hamowania, co sprawia, że model ten idealnie sprawdza się zarówno na drogach, jak i w trudniejszych warunkach.
SRT 800S miło zaskoczy Cię właściwościami jezdnymi zarówno podczas jazdy w pojedynkę, jak i z pasażerem oraz bagażem.
Przednie amortyzatory renomowanej marki MARZOCCHI doskonale tłumią wszelkie nierówności terenu oraz zapewniają łatwe i precyzyjne prowadzenie. Tylny amortyzator współpracujący ze sztywnym aluminiowym wachaczem posiada szeroki zakres regulacji napięcia sprężyny.
Zbiornik SRT 800S posiada zwężony kształt, który zapewnia lepszą kontrolę nad motocyklem dzięki właściwemu oparciu dla ud kierowcy. Mieści on aż 24 litry paliwa, co zapewni naprawdę duży zasięg, który jest bardzo ważny przy dłuższych podróżach. Nowa grafika na zbiorniku podkreśla indywidualny design i dynamiczny wygląd tego modelu.
Duży 7-calowy kolorowy wyświetlacz TFT poza standardowymi informacjami podaje również wartość ciśnienia w oponach i temperaturę zewnętrzną. Panel TFT posiada czujnik dostosowujący jego jasność do pory dnia i oświetlenia zewnętrznego.
Motocykl ma możliwość połączenia się z telefonem komórkowym, odbierania połączeniach przychodzących oraz korzystania z nawigacji GPS. Pod panelem znajduje się również
port USB umożliwiający ładowanie urządzeń elektronicznych.
W modelu SRT 800S zastosowano 17 calowe felgi aluminiowe oraz opony marki
MAXXIS MAXVENTURE zaprojektowane specjalnie do tego typu motocykli. Opony te oferują komfort, stabilność, trwałość oraz charakteryzują się bardzo dobrym odprowadzaniem wody. Dzięki użyciu najnowocześniejszej technologii opony te zapewniają doskonałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Przestronne i ergonomicznie ukształtowane siedzenie kierowcy posiada
funkcję podgrzewania, co jest bardzo przydatne w chłodniejszych okresach użytkowania motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi 810 mm. Dla zapewnienia wygody pasażera, tylne siedzenie dla umieszczono w nieco wyższej pozycji.
Podgrzewane manetki osłaniają handbary wzmocnione aluminiową konstrukcją, więc dłonie kierowcy są odpowiednio chronione. Dźwignie hamulca i sprzęgła są w pełni regulowane.
Fabryczne wyposażenie SRT 800S stanowi solidny bagażnik tylny oraz stelaże do mocowania kufrów bocznych. Dzięki temu rozwiązaniu wyposażenie tego motocykla w kufry jest łatwiejsze i tańsze.
Różnice między SRT 800SX i SRT 800S
- Typ kół: SRT 800SX jest zbudowany na kołach drucianych, podczas gdy SRT 800S ma koła odlewane.
- Koła: SRT 800SX ma 19-calowe przednie koło i 17-calowe tylne koło, podczas gdy SRT 800S ma oba 17-calowe koła.
- Wysokość siedzenia: SRT 800SX ma siedzenie kierowcy na wysokości 835 mm, podczas gdy SRT 800S ma je na wysokości 810 mm.
- Cena: SRT 800SX jest o droższy niż SRT 800S.
- Podwozie: SRT 800S ma sztywniejszą konfigurację niż SRT 800SX.
- Poza tym oba motocykle są identyczne.
Najważniejsze cechy:
Silnik:
- Pojemność:799 cm3
- Typ:Dwucylindrowy
- 8-zaworowy, DOHC,
- chłodzony cieczą
- Moc: 68 kW ( 92,5 KM) przy 9000 obr./min
- Moment obrotowy: 77 Nm przy 8000 obr./min
- Układ zapłonowy: Elektroniczny
- Rozruch: Elektryczny
- Układ napędowy: Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna
- Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
- Napęd: Łańcuch
Układ hamulcowy:
- Przedni: Podwójny tarczowy 320mm z zaciskiem radialnym Brembo i ABS
- Tylny: Tarczowy 260mm Brembo z ABS
- Opona przód: 120/70ZR-17
- Opna tył: 180/55ZR-17nture
- Zawieszenie przód: Upside-down
- Zawieszenie tył: Teleskopowa sprężyna śrubowa z tłumieniem olejowym
Wymiary i Masa:
- Długość: 2260 mm
- Szerokość:950 mm
- Wysokość: 1405 mm
- Rozstaw osi: 1540 mm
- Wysokość siedzenia: 810 mm
- Masa własna: 257 kg (zalany paliwem 24L , olejem, płynami z akumulatorem - gotowy do jazdy). Waga suchego ok 223kg
Dodatkowe Informacje:
- Pojemność zbiornika paliwa: 24 litra
- Typ paliwa: Benzyna E5 / E10
- Oświetlenie: LED
Pojazd dostarczany uruchomiony na kołach, po dokonaniu pierwszego obowiązkowego przeglądu technicznego, z kompletem dokumentów gotowych do rejestracji
Wraz z pojazdem dostarczamy podbitą gwarancję i instrukcją pojazdu w jęz. polskim.
Gwarancja 24m-ce na terenie Polski.