QJMOTOR SRV600V - Wyjątkowy Cruiser z Silnikiem V4
Stylowy design i nowoczesne technologie w QJMOTOR SRV600V
SRV 600V to autentyczny cruiser, który łączy klasyczny styl z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Wyposażony w czterocylindrowy silnik V4 oraz cztery rury wydechowe, motocykl prezentuje się niezwykle imponująco. Koła w stylu Bobber, szeroka kierownica i duży zbiornik paliwa w kształcie kropli to tylko niektóre z jego wyjątkowych cech. Motocykl wyróżnia się również nowoczesnymi, tylnymi światłami LED, które nadają mu charakterystyczny wygląd.
Moc, komfort i bezpieczeństwo
Napędzany czterocylindrowym, 16-zaworowym silnikiem, SRV 600V oferuje moc 68 KM i moment obrotowy wynoszący 54 Nm. Krótkie przełożenia i płynna praca 6-biegowej skrzyni biegów zapewniają doskonałą dynamikę jazdy. Dzięki elektronice Bosch oraz elektronicznemu wtryskowi paliwa, motocykl oferuje niskie zużycie paliwa i jednocześnie szybkie przyspieszenie. Co więcej, SRV 600V jest wyposażony w kontrolę trakcji, która zapobiega poślizgowi tylnego koła na nawierzchniach o słabszej przyczepności.
Układ wydechowy QJMOTOR SRV600V
Kolejnym unikalnym rozwiązaniem konstrukcyjnym nowego SRV 600V jest układ wydechowy. Projektanci chcieli podkreślić fakt zastosowania silnika czterocylindrowego, dlatego motocykl otrzymał także cztery wydechy, co oznacza, że każdy cylinder ma swój własny wydech. Zalety takiego rozwiązania są oczywiste. Motocykl jest dobrze wyważony oraz optycznie prawa strona dorównuje lewej. Głównym atutem jest jednak to, że dzięki czterem wydechom uzyskano świetny dźwięk pracy silnika.
Wygodne ładowanie urządzeń – USB-A i USB-C w standardzie
SRV 600V oferuje również wygodne gniazda USB-A i USB-C, zintegrowane po lewej stronie nad chłodnicą. Dzięki tym portom, można łatwo naładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB posiadają wodoodporną gumową osłonę, co zapewnia ich niezawodność, nawet w trudniejszych warunkach atmosferycznych.
Zaawansowana elektronika i funkcje wyświetlacza TFT
SRV 600V jest wyposażony w czytelny, okrągły panel TFT, który wyświetla wszystkie istotne informacje, takie jak prędkość, obroty silnika, stan paliwa, temperatura płynu chłodzącego, wskaźnik biegu, a także ciśnienie i temperaturę w oponach. Funkcje można łatwo kontrolować za pomocą elementów sterujących na kierownicy, a dodatkowo panel TFT umożliwia połączenie z telefonem, umożliwiając wyświetlanie nawigacji.

Bezpieczeństwo i komfort – Hamulce tarczowe i zawieszenie
Motocykl SRV 600V wyposażony jest w dwukanałowy system ABS oraz dużą średnicę przednich i tylnych tarcz hamulcowych. Przedni hamulec tarczowy o średnicy 300 mm oraz czterotłoczkowe zaciski zapewniają precyzyjne dozowanie siły hamowania, a tylny hamulec tarczowy o średnicy 260 mm zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji. Dodatkowo, motocykl posiada zawieszenie typu upside-down z regulacją, co zapewnia komfortową i stabilną jazdę.
Układ hamulcowy, wyposażony w dwukanałowy układ ABS oraz przednie i tylne hamulce tarczowe o dużej średnicy, zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji na drodze. Przedni dwutarczowy hamulec z tarczami o średnicy 300 mm i promieniowo zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia dużą, ale precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość doskonale uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm z dwutłoczkowym zaciskiem.

Autentyczny styl cruisera z kołami w stylu Bobber, dużym baku w kształcie kropli, płaskim przednim reflektorem LED, szerokimi, wygiętymi kierownicami z lusterkami na końcach oraz stylowym, pikowanym niskim siedzeniem nadają modelowi SRV 700 jego piękny i unikalny wygląd.

Przednia lampa motocykla ma największy wpływ na jego ogólny wygląd. Zarówno obudowa, jak i sam reflektor w SRV 600V są minimalistyczne ale zdecydowanie wpływają charakter całego motocykla. Pełne oświetlenie LED zapewnia optymalną widoczność oraz doskonałe oświetlenie maszyny o zmroku i całkowitej ciemności. Nowoczesna lampa tylna LED nie jest umieszczona klasycznie z tyłu motocykla, ale rozwiązana jest poprzez zapalenie obu tylnych kierunkowskazów na czerwono. Podczas hamowania oba kierunkowskazy świecą jaśniej, a przy zmianie kierunku odpowiednia część lewego lub prawego światła tylnego miga na pomarańczowo. Konstrukcja tych tylnych świateł/kierunkowskazów nawiązuje do nowoczesnej koncepcji projektowania współczesnych cruiserów.

16-calowe koła i szerokie opony tworzą kultowy styl Bobbera, nie umniejszając osiągów i prowadzenia modelu SRV 600V. Zastosowano w tym modelu opony o wymiarach 130/90 z przodu i 180/65 z tyłu. Fragmenty wewnętrzne obręczy obu kół zostały wypolerowane, dzięki czemu koła posiadają unikalny design.

Lusterka umieszczone standardowo na końcach kierownicy (w obciążnikach) można całkowicie opuścić pod kierownicę. Ta buntownicza pozycja jest wciąż dość nietypowa w naszym kraju ale ma też swoje praktyczne zalety. Docenią je zwłaszcza więksi jeźdźcy, którzy najczęściej oglądają w lusterkach własne ramiona w klasycznej pozycji lusterek u góry.

Wygodne siedzenie i napęd pasowy
Motocykl wyposażony jest również w dwie pełne kanapy, co czyni go idealnym do jazdy we dwoje, nawet na długie wycieczki. Niska wysokość siedzenia (720 mm) sprawia, że SRV 600V jest komfortowy dla motocyklistów o niższym wzroście, podczas gdy wyżsi kierowcy docenią wysunięte podnóżki, które zapewniają wygodną pozycję podczas jazdy. SRV 600V jest fabrycznie wyposażony w napęd pasowy na tylne koło. Motocykle typu Chopper, Bobber i Cruiser są w niego wyposażone, ponieważ mają długie wahacze, a łańcuch przy tej długości uderzałby zarówno w wahacz, jak i inne osłony. Zaletą napędu pasowego jest to, że pracuje cicho i prawie nie wymaga konserwacji.

Specyfikacja techniczna QJMOTOR SRV600V – Moc, wymiary i wyposażenie
Silnik:
- Pojemność: 600 cm³
- Typ: Czterocylindrowy silnik widlasty 90°, DOHC, 16V, chłodzony cieczą
- Moc: 50 kW (68 KM) przy 10 500 rpm
- Moment obrotowy: 54 Nm przy 8 000 rpm
- Zapłon: Elektroniczny
- Rozruch: Elektryczny
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna
- Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Układ hamulcowy:
- Przedni: Czterotłoczkowe hamulce tarczowe 300 mm z ABS
- Tylny: Dwutłoczkowy hamulec tarczowy 260 mm z ABS
Zawieszenie:
- Przednie: Upside-down
- Tylne: Dwa amortyzatory olejowe z regulacją
Wymiary i Masa:
- Długość: 2280 mm
- Szerokość: 820 mm
- Wysokość: 1115 mm
- Rozstaw osi: 1580 mm
- Wysokość siedzenia: 720 mm
- Masa własna: 219 kg (z ABS)
Wyposażenie:
- Oświetlenie LED
- Wyświetlacz LCD
- Dwuczęściowe siedzenie
- Stalowa, podwójna rama kołyskowa
- Hamulce ABS
- 16,5-litrowy zbiornik paliwa
Pojazd dostarczany uruchomiony na kołach, po dokonaniu pierwszego obowiązkowego przeglądu technicznego, z kompletem dokumentów gotowych do rejestracji
Wraz z pojazdem dostarczamy podbitą gwarancję i instrukcją pojazdu w jęz. polskim.
Gwarancja 24m-ce na terenie Polski.