-
Pojemność:
900mm
-
Typ:
adventure
-
Chłodzenie:
Ciecz
-
Moc:
104
-
Silnik:
4T
QJMotor SRT900SX (SRT 900SX) Adventure Nowość 2025 Kufry Gratis
- Producent:
- QJMotor



*dotyczy wyłącznie przesyłek paczkomatowych InPost
Szybkie płatności on-line

Płatności PayPo - kup i zapłać później!

Nowy SRT 900SX to flagowy model marki QJMotor w kategorii adventure, który ma szansę zrewolucjonizować rynek motocykli turystycznych. Wyposażony w najmocniejszy silnik w swojej klasie, SRT 900SX oferuje nie tylko imponującą moc, ale również niezawodność, która jest niezbędna podczas długich, wymagających wypraw. Motocykl ten wyróżnia się zastosowaniem kluczowych komponentów pochodzących od najlepszych marek na rynku, co gwarantuje najwyższą jakość wykonania i wytrzymałość w trudnych warunkach. Dodatkowo, modny, nowoczesny design sprawia, że SRT 900SX nie tylko świetnie sprawdza się w terenie, ale również przyciąga wzrok na szosie.
QJMotor SRT 900SX to motocykl, który został stworzony z myślą o długich wycieczkach oraz pokonywaniu wymagających terenów, oferując jednocześnie komfort, bezpieczeństwo i pełną kontrolę na każdej trasie.

Sercem SRT 900SX jest dwucylindrowy, 8-zaworowy, rzędowy silnik o pojemności 904 cm³, który zapewnia niezwykłą moc i wydajność. Ten silnik charakteryzuje się wałem korbowym o najdłuższym skoku w tej kategorii (65,7 mm), co pozwala na uzyskanie lepszej wysokiej wydajności. Dzięki temu, motocykl osiąga imponujące 95 KM przy 9000 obr./min oraz 90 Nm momentu obrotowego przy 6500 obr./min. Dodatkowo, dzięki precyzyjnemu dostrojeniu wtrysku, zużycie paliwa wynosi średnio zaledwie 4,7 litra na 100 km.To sprawia, że SRT 900SX jest nie tylko potężny, ale także oszczędny, co ma ogromne znaczenie podczas długich tras.

Przednie i tylne zaciski hamulcowe w modelu SRT 900SX dostarczane są przez renomowaną markę BREMBO, co gwarantuje najwyższą jakość i niezawodność w każdych warunkach. Układ hamulcowy jest wyposażony w system ABS dual marki BOSCH, który zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo i kontrolę podczas hamowania.Dzięki radialnej pompie hamulcowej oraz tarczy japońskiej marki SUNSTAR, motocykl oferuje wyjątkowo dużą i precyzyjnie dozowaną siłę hamowania, co jest kluczowe podczas jazdy w trudnych terenach oraz na długich trasach.

SRT 900SX miło zaskoczy Cię właściwościami jezdnymi zarówno podczas jazdy w pojedynkę, jak i z pasażerem oraz bagażem. Przednie amortyzatory renomowanej marki MARZOCCHI doskonale tłumią wszelkie nierówności terenu oraz zapewniają łatwe i precyzyjne prowadzenie. Tylny amortyzator współpracujący ze sztywnym aluminiowym wahaczem posiada szeroki zakres regulacji napięcia sprężyny.

- 7-calowy wyświetlacz TFT – pokazuje kluczowe dane, takie jak ciśnienie w oponach, temperatura zewnętrzna oraz prędkość.
- Czujnik jasności ekranu – automatycznie dostosowuje intensywność podświetlenia do warunków oświetleniowych.
- Łączność Bluetooth – pozwala na odbieranie połączeń oraz również korzystanie z nawigacji GPS bez odrywania rąk od kierownicy.
- Port USB – umożliwia ładowanie telefonu lub także innych urządzeń mobilnych w trakcie jazdy.
- Nowy silnik, a nie tylko rozwiercony. Zrywniejszy, mocniejszy i z dużo wyższą kulturą pracy.
- Quick Shifter
- Trzy mapy zapłonu: Normal, Sport, Rain
- Dwa poziomy ABS: Road, Off road
- Regulowane przednie zawieszenie
- Trzystopniowe grzanie manetek i dwustopniowe kanapy
- Bardziej rozbudowane i intuicyjne sterowanie wyświetlaczem
- Tempomat
- Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu w lusterkach
- Kufry w standardzie
- Długi zasięg i wygoda w trasie

Przestronne i ergonomicznie ukształtowane siedzenie kierowcy posiada funkcję podgrzewania, co jest bardzo przydatne w chłodniejszych okresach użytkowania motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi 815 mm. Dla zapewnienia wygody pasażera, tylne siedzenie dla umieszczono w nieco wyższej pozycji.
Podgrzewane manetki w modelu SRT 900SX są osłaniane handbarami wzmocnionymi aluminiową konstrukcją, co zapewnia kierowcy doskonałą ochronę dłoni w trudnych warunkach atmosferycznych. Dodatkowo, dźwignie hamulca i sprzęgła są w pełni regulowane, co pozwala na dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb kierowcy, zwiększając komfort i kontrolę podczas jazdy.
Różnice między SRT 900SX i SRT 900S
- Typ kół: SRT 900SX jest zbudowany na kołach szprychowych / SRT 900S ma koła odlewane.
- Koła: SRT 900SX ma 19-calowe przednie koło i 17-calowe tylne koło / SRT 900S ma oba 17-calowe koła.
- Wysokość siedzenia: SRT 900SX ma siedzenie kierowcy na wysokości 835 mm, / SRT 900S ma je na wysokości 810 mm.
- Podwozie: SRT 900S ma sztywniejszą konfigurację niż SRT 900SX.
Najważniejsze cechy:
Silnik:
- Pojemność: 904cm3
- Typ:Dwucylindrowy
- 8-zaworowy, DOHC,
- chłodzony cieczą
- Moc: 95KM przy 9000 obr./min
- Moment obrotowy: 90 Nm przy 6500 obr./min
- Układ zapłonowy: Elektroniczny
- Rozruch: Elektryczny
- Układ napędowy: Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna
- Sprzęgło: Mokre, multi-plate
- Napęd: Łańcuch
Układ hamulcowy:
- Przedni: Podwójny tarczowy 320mm z zaciskiem radialnym Brembo i ABS
- Tylny: Tarczowy 260mm Brembo z ABS
- Opona przód: 110/80R-19
- Opna tył: 150/70R-17
- Zawieszenie przód: Upside-down
- Zawieszenie tył: Teleskopowa sprężyna śrubowa z tłumieniem olejowym
Wymiary i Masa:
- Długość: 2245mm
- Szerokość: 950 mm
- Wysokość: 1395 mm
- Rozstaw osi: 1540 mm
- Wysokość siedzenia: 815 mm
- Masa własna: 263 kg (zalany paliwem 24L , olejem, płynami z akumulatorem - gotowy do jazdy). Waga suchego ok 228kg
Dodatkowe Informacje:
- Pojemność zbiornika paliwa: 24 litra
- Typ paliwa: Benzyna E5 / E10
- Oświetlenie: LED Wyświetl
- Kufry boczne w zestawie
Pojazd dostarczany uruchomiony na kołach, po dokonaniu pierwszego obowiązkowego przeglądu technicznego, z kompletem dokumentów gotowych do rejestracji
Wraz z pojazdem dostarczamy podbitą gwarancję i instrukcją pojazdu w jęz. polskim.
Gwarancja 24m-ce na terenie Polski.
