Cięgna sprzęgła są dostarczane przez producentów z różnych krajów. 99% asortymentu produkowane jest w Europie.
Cięgna wykonano bardzo starannie z wysokiej klasy materiałów.
Niektóre z nich mogą być dłuższe od oryginalnych o max. 45 mm.
Aby cięgna pracowały lekko i przez długi czas należy je systematycznie konserwować poprzez smarowanie za pomocą preparatów zawierających teflon lub silikon. Obie substancje posiadają właściwości smarujące i hydrofobowe, co w dużym stopniu zabezpiecza cięgna przez powstawaniem ognisk korozji, która jest przyczyną ponad 90% wszystkich awarii. Konserwacje należy dokonywać średnio co pół roku, ale najważniejsze jest przesmarowanie cięgien przed zimowym postojem.
- Honda CBF 600 S PC38A 2004
- Honda CBF 600 S PC38A 2005
- Honda CBF 600 S PC38A 2006
- Honda CBF 600 S PC38A 2007
- Honda CBF 600 S PC38C 2004
- Honda CBF 600 S PC38C 2005
- Honda CBF 600 S PC38C 2006
- Honda CBF 600 S PC38C 2007
- Honda CBF 600 N PC38E 2004
- Honda CBF 600 N PC38E 2005
- Honda CBF 600 N PC38E 2006
- Honda CBF 600 N PC38E 2007
- Honda CBF 600 N PC38G 2004
- Honda CBF 600 N PC38G 2005
- Honda CBF 600 N PC38G 2006
- Honda CBF 600 N PC38G 2007
- Honda CBF 600 SA ABS PC38B 2004
- Honda CBF 600 SA ABS PC38B 2005
- Honda CBF 600 SA ABS PC38B 2006
- Honda CBF 600 SA ABS PC38B 2007
- Honda CBF 600 SA ABS PC38D 2004
- Honda CBF 600 SA ABS PC38D 2005
- Honda CBF 600 SA ABS PC38D 2006
- Honda CBF 600 SA ABS PC38D 2007
- Honda CBF 600 NA ABS PC38F 2004
- Honda CBF 600 NA ABS PC38F 2005
- Honda CBF 600 NA ABS PC38F 2006
- Honda CBF 600 NA ABS PC38F 2007
- Honda CBF 600 NA ABS PC38H 2004
- Honda CBF 600 NA ABS PC38H 2005
- Honda CBF 600 NA ABS PC38H 2006
- Honda CBF 600 NA ABS PC38H 2007