Cięgna sprzęgła są dostarczane przez producentów z różnych krajów. 99% asortymentu produkowane jest w Europie.
Cięgna wykonano bardzo starannie z wysokiej klasy materiałów.
Niektóre z nich mogą być dłuższe od oryginalnych o max. 45 mm.
Aby cięgna pracowały lekko i przez długi czas należy je systematycznie konserwować poprzez smarowanie za pomocą preparatów zawierających teflon lub silikon. Obie substancje posiadają właściwości smarujące i hydrofobowe, co w dużym stopniu zabezpiecza cięgna przez powstawaniem ognisk korozji, która jest przyczyną ponad 90% wszystkich awarii. Konserwacje należy dokonywać średnio co pół roku, ale najważniejsze jest przesmarowanie cięgien przed zimowym postojem.
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2009
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2009
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2010
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2010
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2011
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2011
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2012
- BMW F 800 800 R E8ST/K73 2012
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2009
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2009
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2010
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2010
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2011
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2011
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2012
- BMW F 800 800 R ABS E8ST/K73 2012