Cięgna sprzęgła są dostarczane przez producentów z różnych krajów. 99% asortymentu produkowane jest w Europie.
Cięgna wykonano bardzo starannie z wysokiej klasy materiałów.
Niektóre z nich mogą być dłuższe od oryginalnych o max. 45 mm.
Aby cięgna pracowały lekko i przez długi czas należy je systematycznie konserwować poprzez smarowanie za pomocą preparatów zawierających teflon lub silikon. Obie substancje posiadają właściwości smarujące i hydrofobowe, co w dużym stopniu zabezpiecza cięgna przez powstawaniem ognisk korozji, która jest przyczyną ponad 90% wszystkich awarii. Konserwacje należy dokonywać średnio co pół roku, ale najważniejsze jest przesmarowanie cięgien przed zimowym postojem.
- BMW F 650 650 E169 1994
- BMW F 650 650 E169 1994
- BMW F 650 650 E169 1995
- BMW F 650 650 E169 1995
- BMW F 650 650 E169 1996
- BMW F 650 650 E169 1996
- BMW F 650 650 ST E169 1997
- BMW F 650 650 ST E169 1997
- BMW F 650 650 ST E169 1998
- BMW F 650 650 ST E169 1998
- BMW F 650 650 ST E169 1999
- BMW F 650 650 ST E169 1999
- BMW F 650 650 E169 MU 1997
- BMW F 650 650 E169 MU 1997
- BMW F 650 650 E169 MU 1998
- BMW F 650 650 E169 MU 1998
- BMW F 650 650 E169 MU 1999
- BMW F 650 650 E169 MU 1999
- BMW F 650 650 E169 MU 2000
- BMW F 650 650 E169 MU 2000