Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta i nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator litowo-jonowy JMT HJTZ5S-FP Li-Ion z wskaźnikiem wodoodporny
Akumulatory litowo-jonowe JMT dzięki swej konstrukcji pokrywają blisko 90% zapotrzebowania rynku motocyklowego. Główną ich zaletą, to przede wszystkim bardzo niewielka waga. Stąd ich szerokie zastosowanie w sporcie motocyklowym z uwagi na dość tanią, w porównaniu do innych zabiegów, redukcję masy motocykla.
UWAGA! Nie jest możliwe używanie tradycyjnych prostowników i prostych ładowarek do akumulatorów tradycyjnych. Jedynie inteligentne ładowarki są w stanie skutecznie naładować ten rodzaj ogniw i nie wpłynąć na skrócenie życia akumulatorów litowo-jonowych.
Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy (w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).
Parametry:
- Napięcie: 12V
- Pojemność: 18 Ah
- Pojemność: 216 Wh
- Rodzaj: Bezobsługowy
- Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta: 270 A
- Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP: 585 A
- Prąd rozruchu (norma DIN) według wskazań testera JMP: 540 A
- Prąd rozruchu (norma EN) według wskazań testera JMP: 330 A
- Długość : 150 mm
- Szerokość: 87 mm
- Wysokość: 161 mm
- Ciężar (z elektrolitem): 5.1 kg
- Elektrolit w zestawie: TAK
- Ilość elektrolitu: 0.82 l
- Mocowanie przewodów: Od przodu, Od dołu
- Pozycja klemy dodatniej: Przód-lewa
- Pozycja klemy ujemnej: Przód-prawa
- Odpowietrzenie: Brak
- Producent: Yuasa
Zastosowanie:
HONDA
- XL 1000 Varadero 2003-2013
KAWASAKI
- VN 1500 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
- VN 1600 2003, 2004,2005, 2006, 2007, 2008
- VN 1700 2009-2017
- VN 2000 2004,2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
- ZR 1100 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997
MOTO GUZZI
- BELAGIO 940 2007-2014
- BREVA 850 2007, 2008, 2009
- BREVA 1100 2005, 2006, 2007,
- BREVA 1200 2008, 2009, 2010, 2011
- California 1400 2013-2017
- GRISO 850 2007, 2008, 2009
- GRISO 1100 2005, 2006, 2007, 2008,
- GRISO 1200 2007-2017
- MGX-21 1400 2016-2017
- NORGE 850 2007-09
- NORGE 1200 2006-2017
- SPORT 1200 2007-2014
- STELVIO 1200 2008-2017
Moto Morini
- 9 1/2 1200 2007-2011
- Corsaro 1200 2006- 2013
- Granpasso 1200 2008- 2017
- Scrambler 1200 2009- 2017
- Sport 1200 2009- 2011
Piaggio
- MP3 400 RL ie 2007-2012
- MP3 500 LT ie Business 2011
SUZUKI
- LT-A 500 2004-2016
- LT-A 700 2005, 2006, 2007, 2008
- LT-A 750 2008-2016
- LT-F 500 2004
- VL 1500 2005-2016
- VLR C1800 1800 2008-2012
- VZ 1600 2004,2005
- VZR M1800 1800 2006-2017
Triumph
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).