Świeca zapłonowa NGK B6HS

  • Dostępność: Na wyczerpaniu
  • Kod produktu: 7080641

14.25 Dostępny

Cena: 14,25 zł

szt.

przechowalnia

    Koszt dostawy od: 10 zł
    Darmowa dostawa od: 99 zł
    Darmowy zwrot towaru do: 14 dni*

    *dotyczy wyłącznie przesyłek paczkomatowych InPost

Szybkie płatności on-line

szybkie płatności

Płatności PayPo - kup i zapłać później!

szybkie płatności
Zakupy na raty

Szybkie zakupy on-line. Decyzja w 15 minut

Pojazdy o pojemności pow. 125cm3 nie podlegają kredytowaniu

Cena w sklepie stacjonarnym może się różnić od ceny w sklepie internetowym

  • Placeholder
  • Placeholder

Świeca zapłonowa NGK B6HS
Świeca zapłonowa japońskiej firmy NGK, reprezentuje najwyższą, światową jakość oraz zaawansowanie technologiczne. Odgrywa ona w silniku benzynowym istotną rolę. Odpowiada za zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Na jakość tego zapłonu wpływa wiele czynników, które mają ogromne znaczenie dla jazdy i środowiska. Zalicza się do nich cichobieżność, sprawność i efektywność silnika oraz emisja szkodliwych substancji.

Firma NGK wyznacza standardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki. W zakresie asortymentu i serwisu firma NGK nie pozostawia żadnych życzeń bez odpowiedzi.

Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa. Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę. Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.

Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej. Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.
Producent: NGK

Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego.
Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia.
Niektóre motocyklowe świece zapłonowe są produkowane we francuskim oddziale firmy NGK.
Zastosowanie:
  • Atala/Rizzato Master 25 LF     1995-1999
  • Atala/Rizzato Master 50     1995
  • Bajaj Sunny 25 M     1994-1998
  • Bajaj Sunny 50     1993-1998
  • Ducati GT 860     1974-1975
  • Ducati GTL 350     1976-1978
  • Ducati GTS 860     1976-1979
  • Ducati GTV 350     1978-1980
  • Ducati SD 900 Darmah     1977-1984
  • Hercules HR1 25 Hobby Rider automatyczna zmiana biegów     1972-1975
  • Hercules HR2 25 Hobby Rider 2-biegowy     1974-1979
  • Hercules M1 25 automatyczna zmiana biegów     1972-1978
  • Hercules M2 25 automatyczna zmiana biegów     1972-1983
  • Hercules M3 25 automatyczna zmiana biegów     1972-1978
  • Hercules M4 25 automatyczna zmiana biegów     1974-1979
  • Hercules M5 25 2-biegowy     1974-1979
  • Hercules MK1 50 S 3-biegowy     1977-1979
  • Hercules MK2 50 S 4-biegowy     1977-1979
  • Hercules MK3 50 M 3-biegowy     1973-1974
  • Hercules MK3 50 X 3-biegowy     1970-1972
  • Hercules MK4 50 M 4-biegowy     1973-1974
  • Hercules MK4 50 X 4-biegowy     1970-1972
  • Hercules MP2 50 2-biegowy     1970
  • Hercules MP4 50 3-biegowy     1972
  • Hercules MX-1 25 2-biegowy, ręczna zmiana biegów     1985-1994
  • Hercules Optima 50 3 2-biegowy     1979-1980
  • Hercules Optima 50 3S 2-biegowy     1980-1988
  • Hercules P1 50 automatyczna zmiana biegów     1972-1977
  • Hercules Prima 25 2N automatyczna zmiana biegów     1980-1980
  • Hercules Prima 25 3S 2-biegowy     1980
  • Hercules Prima 25 4N automatyczna zmiana biegów     1980
  • Hercules Prima 25 4S automatyczna zmiana biegów     1980
  • Hercules Prima 25 4SL automatyczna zmiana biegów     1981-1982
  • Hercules Prima 25 5 2-biegowy     1978-1979
  • Hercules Prima 25 5N 2-biegowy     1980
  • Hercules Prima 25 5S 2-biegowy     1980
  • Hercules Prima 25 5SL 2-biegowy     1981-1982
  • Hercules Prima 25 6 2-biegowy     1979-1981
  • Hercules Prima 25 GT 3-biegowy     1981
  • Hercules Prima 25 GX 3-biegowy     1981
  • Hercules Prima 25 S automatyczna zmiana biegów     1979
  • Hercules Prima 25 SX 3-biegowy     1983-1986
  • Hercules SB2 50 Sport Bike     1972-1975
  • Hercules SB3 50 Sport Bike     1975-1980
  • Hercules Supra 50 2D 2-biegowy     1981-1985
  • Hercules Supra 50 3D 3-biegowy     1980-1986
  • Hercules Supra 50 4 Enduro     1979-1984
  • Hercules Supra 50 4 GP     1979-1983
  • Jawa 639 350     1993
  • Jawa 639 350 Chrom Classic     1994
  • Jawa 640 350 Style     1993-2001
  • Kreidler Florett 50 LF obsługa nożna     1970-1977
  • Kreidler Florett 50 LF-F obsługa nożna     1977-1982
  • Kreidler Florett 50 LH obsługa ręczna     1970-1977
  • Kreidler Florett 50 RM     1972-1976
  • Kreidler Florett 50 RMC     1974-1982
  • Kreidler Florett 50 RMC-B     1977
  • Kreidler Florett 50 RMC-B     1980
  • Kreidler Florett 50 RMC-BG     1977-1978
  • Kreidler Florett 50 RMC-S     1979
  • Kreidler Florett 50 RMC-S5     1979-1980
  • Kreidler Flory 25 MF12 3-biegowy     1976-1978
  • Kreidler Flory 25 MF20 2-biegowy     1980
  • Kreidler Flory 25 MF22 2-biegowy     1978-1982
  • Kreidler Flory 25 MF22C 2-biegowy     1978-1982
  • Kreidler Flory 25 MF22CB 2-biegowy     1978-1982
  • Kreidler Flory 25 MF23 3-biegowy     1977-1982
  • Kreidler Flory 25 MF23SL 3-biegowy     1978-1982
  • Kreidler Flory 25 MF32 2-biegowy (automatyczna zmiana biegów)     1981-1982
  • Kreidler Flory 25 MF32CL 2-biegowy (automatyczna zmiana biegów)     1981-1982
  • Kreidler Flott 25 MF24     1980
  • Kreidler MF2 25 2-biegowy (automatyczna zmiana biegów)     1972-1979
  • Kreidler MF4 25 2-biegowy (automatyczna zmiana biegów)     1969-1975
  • Kreidler MP2 50 2-biegowy (automatyczna zmiana biegów)     1972-1976
  • Kreidler MP2 50 2-biegowy (automatyczna zmiana biegów)     1977-1982
  • Kreidler Mustang 50     1980-1982
  • Puch Maxi 25 Chopper     1982-1986
  • Puch Maxi 25 N (koła odlewane)     1975-1986
  • Puch Maxi 25 N (koła szprychowe)     1975-1986
  • Puch Maxi 25 N Off Road (koła odlewane)     1982-1986
  • Sachs KX 50     1997
  • Sachs KX 50 Classic     1997-1999
  • Sachs MX-1 25     1996-2000
  • Sachs Prima 25 4 automatyczna zmiana biegów     1996-2004
  • Sachs Prima 25 5 2-biegowy     1996-1997
  • Vespa 50 50     1964
  • Vespa 50 50 rozrusznik elektryczny     1969-1976
  • Vespa 50 50 rozrusznik elektryczny (4-biegowy)     1975-1976
  • Vespa 50 50 rozrusznik elektryczny (4-biegowy) wzmocniony     1975
  • Vespa ET3 125     1976-1983
  • Vespa FL 50     1990
  • Vespa L 50     1966-1970
  • Vespa N 50      
  • Vespa N 50     1963-1990
  • Vespa N 50 automatyczna zmiana biegów     1989-1990
  • Vespa N 50 Spezial     1969-1972
  • Vespa N 50 Spezial (z 2 kierunkowskazami)     1975-1983
  • Vespa N 50 Spezial (z 4 kierunkowskazami)     1975-1983
  • Vespa N 50 Spezial 3-biegowy     1972-1975
  • Vespa N 50 Spezial 4-biegowy     1975-1983
  • Vespa N 50 Spezial enhanced engine     1976-1981
  • Vespa N 50 Spezial wzmocniony (4-biegowy)     1972-1980
  • Vespa Nuova 125     1965-1967
  • Vespa P 150 X     1978-1981
  • Vespa PK 50     1982-1986
  • Vespa PK 50 (zapłon elektryczny)     1988
  • Vespa PK 50 S (zapłon elektryczny)     1982-1986
  • Vespa PK 50 S E-Start (zapłon elektryczny)     1983-1986
  • Vespa PK 50 S Lusso (zapłon elektryczny)     1985
  • Vespa PK 50 S Lusso E-Start (zapłon elektryczny)     1985
  • Vespa PK 50 XL (zapłon elektryczny)     1985-1990
  • Vespa PK 50 XL 50 km/h (rozrusznik elektryczny, automatyczna zmiana biegów)     1986-1987
  • Vespa PK 50 XL 50 km/h (zapłon elektryczny)     1986-1987
  • Vespa PK 50 XL automatyczna zmiana biegów     1986-1989
  • Vespa PK 50 XL E-Start (zapłon elektryczny)     1985-1990
  • Vespa PK 50 XL rozrusznik elektryczny (automatyczna zmiana biegów)     1986-1990
  • Vespa PK 50 XL Rush     1988-1990
  • Vespa PK 50 XL Rush rozrusznik elektryczny     1988-1990
  • Vespa PK 50 XL2     1990-1998
  • Vespa PK 50 XL2 rozrusznik elektryczny     1990-1998
  • Vespa Primavera 125     1967-1982
  • Vespa PX 125 E     1981-1985
  • Vespa R 50     1969-1983
  • Vespa Revival 50     1991-1993
  • Vespa S 50     1963-1987
  • Vespa Sprint 150     1965-1974
  • Vespa Sprint 150 Veloce     1969-1979
  • Vespa Sprinter 50 SR     1971-1975
  • Vespa SR 50     1975-1979
  • Vespa Super 125     1965-1969
  • Vespa Super Sprint 50 SS     1965-1971
  • Vespa VBA 50     1963
  • Yamaha DT 50 M     1980-1984
  • Yamaha FS1 50     1977-1978
  • Yamaha FS1 50 DX     1977-1980
  • Yamaha FS1G 50     1975-1976
  • Yamaha FS1G 50 DX     1976
  • Yamaha LB-2M 50 Chappy     1976-1983
  • Yamaha RD 50 M     1980-1980
  • Zündapp R 50     1982-1984
Placeholder

weryfikator

Słowniczek motocyklowy

Oznaczenia, słówka i pojęcia używane w produktach

Placeholder
Schematy graficzne

Schematy graficzne skuterów, motocykli i motorowerów

Placeholder
Tabele rozmiarów

Sprawdź tabele rozmiarów odzieży, kasków i obuwia dostępnych w sklepie

Placeholder