Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta i nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator litowo-jonowy JMT HJTX14H-FP
Akumulatory litowo-jonowe JMT dzięki swej konstrukcji pokrywają blisko 90% zapotrzebowania rynku motocyklowego. Główną ich zaletą, to przede wszystkim bardzo niewielka waga. Stąd ich szerokie zastosowanie w sporcie motocyklowym z uwagi na dość tanią, w porównaniu do innych zabiegów, redukcję masy motocykla.
UWAGA! Nie jest możliwe używanie tradycyjnych prostowników i prostych ładowarek do akumulatorów tradycyjnych. Jedynie inteligentne ładowarki są w stanie skutecznie naładować ten rodzaj ogniw i nie wpłynąć na skrócenie życia akumulatorów litowo-jonowych.
Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy (w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).
Parametry:
- Napięcie: 12V
- Pojemność: 18 Ah
- Pojemność: 216 Wh
- Rodzaj: Bezobsługowy
- Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta: 310 A
- Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP: 560 A
- Prąd rozruchu (norma DIN) według wskazań testera JMP: 515 A
- Prąd rozruchu (norma EN) według wskazań testera JMP: 315 A
- Długość: 175 mm
- Szerokość: 87 mm
- Wysokość: 155 mm
- Ciężar (z elektrolitem): 5.6 kg
- Elektrolit w zestawie?: TAK
- Ilość elektrolitu: 0.93 l
- Mocowanie przewodów: Od przodu, Od dołu
- Pozycja klemy dodatniej: Przód-prawa
- Pozycja klemy ujemnej: Przód-lewa
- Odpowietrzenie: Brak
- Producent: Yuasa
Zastosowanie:
BOMBARDIER
- OUTL. 400 2003, 2004,2005, 2006
- OUTLAND. 800 2005, 2006
BUELL
- M2 1200 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002
- S3 1200 1997, 1998, 1999
- S3T 1200 1997, 1998, 1999
- X1 1200 1999, 2000, 2001, 2002
CAN-AM
- Commander 800 2011-2016
- Commander 1000 2011-2016
- Maverick 1000 2015-2016
- Outlander 400 2010-2015
- Outlander 450 2015-2016
- Outlander 500 2011-2015
- Outlander 570 2016
- Outlander 650 2010-2016
- Outlander 800 2010-2015
- Outlander 850 2016
- Outlander 1000 2012-2016
- Renegade 500 2010-2015
- Renegade 570 2016
- Renegade 800 2010-2015
- Renegade 850 2016
- Renegade 1000 2012-2016
Cectek/Herkules
- Estoc 500 2009-2014
- Gladiator 500 2009-2014
- Gladiator 525 2012-2014
- Kingcobra 500 2009-2014
- Quadrift 500 2009-2014
CFMOTO
- CF 500 Atlas 2009- 2015
- CForce 500 2014-2016
- CForce 800 2015
HARLEY DAVIDSON
- FLD 1690 2012-2017
- FLSS 1800 2016-2017
- FLSTBI 1450 2005
- FLSTC 1340 1991,1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999
- FLSTC 1450 2000, 2001, 2002, 2003
- FLSTC 1584 2007-2011
- FLSTC 1690 2012-2017
- FLSTCI 1450 2002-2006
- FLSTF 1340 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999
- FLSTF 1450 2000, 2001, 2002, 2003
- FLSTFI 1450 2001, 2002, 2003, 2004,2005, 2006
- FLSTF 1584 2007-2011
- FLSTF 1690 2012-2017
- FLSTFB 1584 2010-2011
- FLSTFB 1690 2012-2017
- FLSTFBS 1800 2016-2017
- FLSTFI 1450 2001-2006
- FLSTFSE 1690 2005-2006
- FLSTI 1450 2006
- FLSTN 1340 1993, 1994, 1995, 1996
- FLSTN 1584 2011
- FLSTN 1690 2012-2017
- FLSTNI 1450 2005, 2006
- FLSTNR 1584 2010
- FLSTNSE 1800 2014-15
- FLSTS 1340 1997-99
- FLSTS 1450 2000-2003
- FLSTSB 1584 2007-2011
- FLSTSCI 1450 2005, 2006
- FLSTSE 1800 2011-2012
- FXCW 1584 2008-2011
- FXD 1340 1995, 1996, 1997, 1998
- FXD 1450 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
- FXDB 1340 1991, 1992
- FXDB 1600 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
- FXDBI 1450 2006, 2007
- FXDC 1600 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
- FXDCI 1450 2005, 2006
- FXDF 1600 2008, 2009, 2010, 2011
- FXDI 35th 1450 2006, 2007
- FXDL 1340 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
- FXDL 1600 2007, 2008
- FXDLI 1450 2005, 2006
- FXDS-CON 1340 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
- FXDWG 1340 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
- FXDWG 1600 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
- FXDWGI 1450 2005, 2006
- FXDX 1450 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
- FXDXI 1450 2005
- FXDXT 1450 2001, 2002, 2003
- FXST 1450 2002, 2003, 2004
- FXSTB 1340 1998, 1999
- FXSTB 1600 2007, 2008, 2009
- FXSTBI 1450 2004,2005, 2006
- FXSTBIC 1450 2006
- FXSTBIC 1600 2007, 2008
- FXSTC 1340 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
- FXSTD 1450 2000, 2001, 2002, 2003
- FXSTDI 1450 2001, 2002, 2003, 2004
- FXSTI 1450 2005, 2006
- FXSTS 1340 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999
- XL 883 2002, 2003
- XL 1200 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
- XL53 883 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
- XLH 883 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
- XLH 1200 1998, 1999
HONDA
- GL 1800 2001, 2002, 2003, 2004,2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
- TRX 650 2004,2005
- TRX 680 2004,2005, 2006, 2007, 2008, 2009
KYMCO
- MXU 500 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
TRIUMPH
- ROCKET 2300 2004,2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
YAMAHA
- GRIZZLY 450 2007, 2008
- GRIZZLY 550 2009, 2010, 2011
- GRIZZLY 700 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
- XV 1600 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
- XVS 1300 2007, 2008, 2009, 2010
- XVZ 1300 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001
- YFM 400 2000, 2001, 2002, 2003, 2004,2005
- YFM 450 2003, 2004,2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
- YFM 600 2000, 2001
- YFM 6602002, 2003, 2004,2005, 2006, 2007, 2008
- YFM 700 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).