Akumulator do stosowania w motocyklach zabytkowych. Jego kształt i kolor jest adekwatny do takich zastosowań. Wymiary 115x80x160 Najważniejsze cechy:
Napięcie : 6V
Pojemność : 16 Ah
Pojemność : 96 Wh
Wersja / Typ : Żelowe (GEL)
Bezobsługowe (MF)
Aktywowany : TAK
Długość : 115 mm
Szerokość : 80 mm
Wysokość : 160 mm
Ciężar (z elektrolitem) : 2.4 kg
Elektrolit w zestawie : NIE
Mocowanie przewodów : Od boku
Pozycja klemy dodatniej : Przód-prawa
Pozycja klemy ujemnej : Tył-lewa
Odpowietrzenie : Brak
Producent : Blitz
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).
BMW R 50 R50 1955
BMW R 50 R50 1956
BMW R 50 R50 1957
BMW R 50 R50 1958
BMW R 50 R50 1959
BMW R 50 R50 1960
BMW R 50 S R50S 1960
BMW R 50 S R50S 1961
BMW R 50 S R50S 1962
BMW R 51 R51 1938
BMW R 51 R51 1939
BMW R 51 R51 1940
BMW R 60 R60 1956
BMW R 60 R60 1957
BMW R 60 R60 1958
BMW R 60 R60 1959
BMW R 60 R60 1960
BMW R 66 - 1938
BMW R 66 - 1939
BMW R 66 - 1940
BMW R 66 - 1941
BMW R 69 R69 1955
BMW R 69 R69 1956
BMW R 69 R69 1957
BMW R 69 R69 1958
BMW R 69 R69 1959
BMW R 69 R69 1960
BMW R 69 S R69S 1960
BMW R 69 S R69S 1961
BMW R 69 S R69S 1962
BMW R 69 S R69S 1963
BMW R 69 S R69S 1964
BMW R 69 S R69S 1965
BMW R 69 S R69S 1966
BMW R 69 S R69S 1967
BMW R 69 S R69S 1968
BMW R 69 S R69S 1969
BMW R 71 - 1938
BMW R 71 - 1939
BMW R 71 - 1940
BMW R 71 - 1941
Ducati Mark3 350 350MK3 1968
Ducati Mark3 350 350MK3 1969
Ducati Mark3 350 350MK3 1970
Ducati Mark3 350 350MK3 1971
Ducati Mark3 350 350MK3 1972
Ducati Mark3 350 350MK3 1973
Ducati Mark3 350 350MK3 1974
Triumph 5TA 500 - 1958
Triumph 5TA 500 - 1959
Triumph 5TA 500 - 1960
Triumph 5TA 500 - 1961
Triumph 5TA 500 - 1962
Triumph 5TA 500 - 1963
Triumph 5TA 500 - 1964
Triumph 5TA 500 - 1965
Triumph 5TA 500 - 1966
Triumph 6T 650 Thunderbird - 1963
Triumph 6T 650 Thunderbird - 1964
Triumph 6T 650 Thunderbird - 1965
Triumph 6T 650 Thunderbird - 1966
Triumph T100 500 R - 1970
Triumph T100 500 R - 1971
Triumph T100 500 R - 1972
Triumph T100 500 R - 1973
Triumph T120 650 Bonneville - 1963
Triumph T120 650 Bonneville - 1964
Triumph T120 650 Bonneville - 1965
Triumph T120 650 Bonneville - 1966
Triumph T120 650 Bonneville - 1967
Triumph T120 650 Bonneville - 1968
Triumph T120 650 Bonneville - 1969
Triumph T120 650 Bonneville - 1970
Triumph T120 650 Bonneville - 1971
Triumph T120 650 Bonneville - 1972
Triumph T120 650 Bonneville - 1973
Triumph T120 650 Bonneville - 1974
Triumph T120 650 Bonneville - 1975
Triumph T140 750 V Bonneville - 1973
Triumph T140 750 V Bonneville - 1974
Triumph T140 750 V Bonneville - 1975
Triumph T140 750 V Bonneville - 1976
Triumph T140 750 V Bonneville - 1977
Triumph T140 750 V Bonneville - 1978
Triumph T140 750 EX Bonneville Executive - 1981
Triumph T140 750 EX Bonneville Executive - 1982
Triumph T140 750 EX Bonneville Executive - 1983
Triumph T140 750 VJ Bonneville Jubilee - 1977
Triumph T140 750 E Bonneville Roadster - 1978
Triumph T140 750 E Bonneville Roadster - 1979
Triumph T140 750 E Bonneville Roadster - 1980
Triumph T140 750 E Bonneville Roadster - 1981
Triumph T140 750 E Bonneville Roadster - 1982
Triumph T140 750 E Bonneville Roadster - 1983
Triumph T140 750 ES Bonneville Roadster rozrusznik elektryczny - 1980
Triumph T140 750 ES Bonneville Roadster rozrusznik elektryczny - 1981
Triumph T140 750 ES Bonneville Roadster rozrusznik elektryczny - 1982
Triumph T140 750 ES Bonneville Roadster rozrusznik elektryczny - 1983