Zestaw kompletny: cylinder + głowica zwiększająca pojemność silnika na 110ccm.
Przeznaczony do popularnych motorowerów biegowych z silnikiem 4T/139FMB (poziomy cylinder) na tradycyjnym gaźniku i gaźniku wspomaganym eletronicznie (EURO4)
Zestaw o podwyższonej twardości żeliwa i wysokiej jakości stopu aluminium pozwala na bezawaryjną pracę silnika. W przypadku zużycia tulei cylindra możliwa jest wielokrotna regeneracja za pomocą nad wymiarowych tłoków. Przy montażu nie jest wymagana wymiana wału silnika. Ważne aby zweryfikować jego stan i w przypadku luzów na łożyskach koniecznie go wymienić.
Przed zakupem proszę porównać czy część oryginalna jest tego samego typu. Zdarzają się modyfikacje z zupełnie innymi podzespołami. Komplet zawiera:
głowica + cylinder
uszczelki głowicy i cylindra ( 2 szt. )
popychacze zaworowe
zawory ( 2 szt. )
sworzeń ( 1 szt. )
zabezpieczenie sworznia ( 2 szt. )
tłok ( 1 szt. )
uszczelniacze zaworowe ( 2 szt. )
pierścienie do tłoka ( 5 szt. )
pokrywa popychaczy + uszczelka
Parametry:
wysokość montażowa głowicy: 91 mm
wysokość montażowa cylindra (bez tulei): 69 mm
rozstaw szpilek mierzony po przekątnej: 69 mm x 69 mm
szpilki kolektora wydechowego: M6
zawór wydechowy: śr. grzybka: 21 mm
rozstaw szpilek kolektora wydechowego: 47 mm
szpilki kolektora ssącego: M6
rozstaw szpilek kolektora ssącego: 46 mm
zawór ssący: śr. grzybka: 24 mm
średnica cylindra/tłoka: 51,6 mm
wysokość tulei cylindra: 94,8 mm
średnica zewnętrzna tulei cylindra: 56,5 mm
średnica sworznia tłoka: 13 mm
wysokość całkowita tłoka: 37 mm
Po montażu wskazana jest regulacja gaźnika i zwiększenie zasilania paliwem poprzez podniesienie iglicy. Możliwe zastosowanie: