Firma TRW Automotive (dawniej LUCAS) jest jednym z większych producentów podzespołów motocyklowych i samochodowych na świecie. Łącznie zatrudnia ponad 63 tys. osób w ponad 20 krajach (w tym w Polsce) i realizuje obroty powyżej 13 mld. dolarów rocznie.
TRW zasłynął z produkcji pierwszego tarczowego układu hamulcowego. W naszej ofercie znajdują się elementy sprzęgieł motocyklowych, komponenty układu hamulcowego (w tym klocki i tarcze hamulcowe), kierownice i niektóre inne, drobne podzespoły elektryczne i zawieszeniowe.
Cena dotyczy pary - 2 sztuki.
Klocki zarówno do przednich jak i tylnych zacisków motocyklowych. Organiczna mieszanina cierna przeznaczona do wszystkich motocykli używanych w ruchu na drogach publicznych (posiadają homologację ABE). Klocki przeznaczone do spokojnej jazdy średnio obciążonym pojazdem.
Płytki lakierowane na czarno. Klocki dobrze współpracują z wszystkimi rodzajami tarcz hamulcowych. Ten typ wykorzystuje technologię NSR - opatentowana technologia połączenia materiału ciernego klocków z metalową płytką wyposażoną w specjalną strukturę małych haków, które nierozerwalnie łączą się z materiałem ciernym. Daje to maksimum bezpieczeństwa, trwałość i wysokie osiągi nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
- Kawasaki GPZ 1100 B 1981 100 PS, 74 kW
- Kawasaki GPZ 1100 B 1982 100 PS, 74 kW
- Kawasaki GT 750 P 1982 78 PS, 57 kW
- Kawasaki GT 750 P 1983 78 PS, 57 kW
- Kawasaki GT 750 P 1984 78 PS, 57 kW
- Kawasaki GT 750 P 1985 78 PS, 57 kW
- Kawasaki Z 250 A 1981 27 PS, 20 kW
- Kawasaki Z 250 J 1981- 1982 17 PS, 13 kW
- Kawasaki Z 250 A 1982 27 PS, 20 kW
- Kawasaki Z 400 J 1981 43/27 PS, 31,6/20 kW
- Kawasaki Z 400 J 1982 43/27 PS, 31,6/20 kW
- Kawasaki Z 400 J 1982- 1983 43/27 PS, 31,6/20 kW
- Kawasaki Z 400 M GP 1983 43/27 PS, 31,6/20 kW
- Kawasaki Z 440 C 1981- 1983 27 PS, 20 kW
- Kawasaki Z 440 H 1982 27 PS, 20 kW
- Kawasaki Z 440 H 1983 27 PS, 20 kW
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive 1983 27 PS, 20 kW
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive 1984 27 PS, 20 kW
- Kawasaki Z 550 B 1981 50 PS, 37 kW
- Kawasaki Z 550 B 1982 50 PS, 37 kW
- Kawasaki Z 550 D GP 1981 58/50 PS, 42,6/37 kW
- Kawasaki Z 550 H GP 1982 62 PS, 46 kW
- Kawasaki Z 550 H GP 1983 62 PS, 46 kW
- Kawasaki Z 550 H GP 1983 62 PS, 46 kW
- Kawasaki Z 550 C Ltd 1980 50 PS, 37 kW
- Kawasaki Z 550 C Ltd 1981 50 PS, 37 kW
- Kawasaki Z 550 C Ltd 1982 50 PS, 37 kW
- Kawasaki Z 650 F 1981 67/50 PS, 49/37 kW
- Kawasaki Z 650 F 1982 67/50 PS, 49/37 kW
- Kawasaki Z 650 F 1982 67/50 PS, 49/37 kW
- Kawasaki Z 650 F 1983 67/50 PS, 49/37 kW
- Kawasaki Z 750 E 1980 74 PS, 54 kW
- Kawasaki Z 750 L 1981 78 PS, 57 kW
- Kawasaki Z 750 L 1982 78 PS, 57 kW
- Kawasaki Z 750 GP 1982 80 PS, 59 kW
- Kawasaki Z 750 L 1983 80 PS, 59 kW
- Kawasaki Z 750 L 1984 80 PS, 59 kW
- Kawasaki Z 750 H Ltd 4 cylindry 1980 74 PS, 54 kW
- Kawasaki Z 750 H Ltd 4 cylindry 1981 74 PS, 54 kW
- Kawasaki Z 750 H Ltd 4 cylindry 1982 74 PS, 54 kW
- Kawasaki Z 750 Y Ltd Twin 1982 49 PS, 36 kW
- Kawasaki Z 750 N Spectre 1982 78 PS, 57 kW
- Kawasaki Z 750 N Spectre 1983 78 PS, 57 kW
- Kawasaki Z 1000 J 1981 98 PS, 72 kW
- Kawasaki Z 1000 J 1982 98 PS, 72 kW
- Kawasaki Z 1000 R2 1983 100 PS, 74 kW
- Kawasaki Z 1000 K Ltd 1981 95 PS, 70 kW
- Kawasaki Z 1100 ST 1981 97 PS, 71 kW
- Kawasaki Z 1100 ST 1982 97 PS, 71 kW
- Kawasaki Z 1100 ST 1983 97 PS, 71 kW
- Kawasaki ZR 550 A 1983 50 PS, 37 kW