Cewka zapłonowa - cewko-moduł - BETA / MALAGUTI / RIEJU
Jest to standardowa cewka pozwalająca na osiąganie 5-9 tys obrotów wału silnika (w zależności od zastosowanych blokad silnika). Stosowana jako standardowa część zamienna do fabrycznego silnika.
Zalecamy sprawdzenie, czy cewka oryginalna jest zgodna wyglądem i układem wtyczki z prezentowaną w ofercie (proszę zwrócić uwagę na układ przewodów, wtyczek).
Dla miłośników większych przeróbek i tuningu proponujemy wybrać cewki tuningowe zwiększające prąd do nawet 31000V
Ze względu na występujące różnice techniczne w pojazdach (nawet tego samego modelu) mogą występować różnice w stosowanych układach.
Zalecamy sprawdzenie, czy cewka oryginalna jest zgodna zukładem wtyczki prezntowanym w ofercie (proszę zwrócić uwagę na układ przewodów, wtyczek).
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
Najczęściej stosowany w:
BETA
- ARK 50 LC / K
- QUADRA
- CHRONO 502
- TEMPO
MALAGUTI
- CENTRO 20 SL /CAT. ROK 93-98 (INST. DUCATI)
- CIAK 50 TD /MONO EURO2 ROK 99-03
- F10
- F12
- F15
RIEJU
Uwaga! Montaż modułów, cewek oraz regulatorów napięcia przez niewyspecjalizowane warsztaty mechaniczne grozi utratą gwarancji!!!
Cena dotyczy jednej sztuki.