Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB571
Firma Lucas, znana obecnie jako TRW Automotive jest jednym z większych producentów podzespołów motocyklowych i samochodowych na świecie. Łącznie zatrudnia ponad 63 tys. osób w ponad 20 krajach (w tym w Polsce) i realizuje obroty powyżej 13 mld. dolarów rocznie.
Klocki zarówno do przednich jak i tylnych zacisków motocyklowych. Organiczna mieszanina cierna przeznaczona do wszystkich motocykli używanych w ruchu na drogach publicznych (posiadają homologację ABE). Klocki przeznaczone do spokojnej jazdy średnio obciążonym pojazdem.
Płytki lakierowane na czarno. Klocki dobrze współpracują z wszystkimi rodzajami tarcz hamulcowych. Ten typ wykorzystuje technologię NSR - opatentowana technologia połączenia materiału ciernego klocków z metalową płytką wyposażoną w specjalną strukturę małych haków, które nierozerwalnie łączą się z materiałem ciernym. Daje to maksimum bezpieczeństwa, trwałość i wysokie osiągi nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Pasuje do:
- Honda CBR 1000 F 1987 100 PS, 74 kW
- Honda CBR 1000 F 1988 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 Goldwing 1988 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 Goldwing 1989 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 Goldwing 1990 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1991 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1992 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1993 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1994 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1995 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1997 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1999 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 2000 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1996 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1998 98 PS, 72 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1991 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1992 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1993 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1994 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1995 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1996 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1996 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1997 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1997 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1991 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1992 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1994 100 PS, 74 kW
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1995 100 PS, 74 kW
- Honda NX 650 Dominator 1990 27 PS, 20 kW
- Honda NX 650 Dominator 1990 27 PS, 20 kW
- Honda NX 650 Dominator 1990 45 PS, 33 kW
- Honda NX 650 Dominator 1990 45 PS, 33 kW
- Honda NX 650 Dominator 1991 27 PS, 20 kW
- Honda NX 650 Dominator 1991 44 PS, 32 kW
- Honda NX 650 Dominator 1992 27 PS, 20 kW
- Honda NX 650 Dominator 1992 44 PS, 32 kW
- Honda NX 650 Dominator 1993 27 PS, 20 kW
- Honda NX 650 Dominator 1993 44 PS, 32 kW
- Honda NX 650 Dominator 1994 34 PS, 25 kW
- Honda NX 650 Dominator 1994 44 PS, 32 kW
- Honda NX 650 Dominator 1995 34 PS, 25 kW
- Honda NX 650 Dominator 1995 44 PS, 32 kW
- Honda NX 650 Dominator 1996 44 PS, 32 kW
- Honda NX 650 Dominator 1996 34 PS, 25 kW
- Honda NX 650 Dominator Ritzel feinverzahnt 1989 45 PS, 33 kW
- Honda NX 650 Dominator Ritzel grobverzahnt 1988 27 PS, 20 kW
- Honda NX 650 Dominator Ritzel grobverzahnt 1988 45 PS, 33 kW
- Honda VFR 750 F 1986 100 PS, 74 kW
- Honda VFR 750 F 1987 100 PS, 74 kW
- Honda VT 600 C Shadow 1989 27 PS, 20 kW
- Honda VT 600 C Shadow 1989 41 PS, 30 kW
- Honda VT 600 C Shadow 1990- 1991 27 PS, 20 kW
- Honda VT 600 C Shadow 1990- 1991 39 PS, 29 kW
- Honda VT 600 C Shadow 1992 27 PS, 20 kW
- Honda VT 600 C Shadow 1992 39 PS, 29 kW
- Honda VT 600 C Shadow Ritzel feinverzahnt 1988 27 PS, 20 kW
- Honda VT 600 C Shadow Ritzel feinverzahnt 1988 41 PS, 30 kW
- Honda VT 600 C Shadow Ritzel grobverzahnt 1988 27 PS, 20 kW
- Honda VT 600 C Shadow Ritzel grobverzahnt 1988 41 PS, 30 kW
- Honda XRV 650 Africa Twin 1988 50 PS, 37 kW
- Honda XRV 650 Africa Twin 1989- 1990 50 PS, 37 kW