Firma Lucas, znana obecnie jako TRW Automotive jest jednym z większych producentów podzespołów motocyklowych i samochodowych na świecie. Łącznie zatrudnia ponad 63 tys. osób w ponad 20 krajach (w tym w Polsce) i realizuje obroty powyżej 13 mld. dolarów rocznie.
Klocki hamulcowe TRW/Lucas serii ALLROUND ORGANIC.
Klocki zarówno do przednich jak i tylnych zacisków motocyklowych. Organiczna mieszanina cierna przeznaczona do wszystkich motocykli używanych w ruchu na drogach publicznych (posiadają homologację ABE). Klocki przeznaczone do spokojnej jazdy średnio obciążonym pojazdem.
Płytki lakierowane na czarno. Klocki dobrze współpracują z wszystkimi rodzajami tarcz hamulcowych. Ten typ wykorzystuje technologię NSR - opatentowana technologia połączenia materiału ciernego klocków z metalową płytką wyposażoną w specjalną strukturę małych haków, które nierozerwalnie łączą się z materiałem ciernym. Daje to maksimum bezpieczeństwa, trwałość i wysokie osiągi nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Pasuje do:
- Suzuki GN 250 1991- 1993 17 PS, 13 kW
- Suzuki GN 250 1994- 1995 17 PS, 13 kW
- Suzuki GN 250 1996- 1997 17 PS, 13 kW
- Suzuki GN 250 1998 17 PS, 13 kW
- Suzuki GN 250 1999 17 PS, 13 kW
- Suzuki GN 250 1985- 1987 17 PS, 13 kW
- Suzuki GN 250 1988- 1990 17 PS, 13 kW
- Suzuki GN 400 L Koła odlewane 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GN 400 L Koła odlewane 1981- 1982 27/17 PS, 20/13 kW
- Suzuki GN 400 Koła szprychowane 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GN 400 TD Koła szprychowane 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GN 400 TD Koła szprychowane 1981- 1982 27/17 PS, 20/13 kW
- Suzuki GNX 250 E 1983- 1984 17 PS, 13 kW
- Suzuki GNX 250 E 1982 17 PS, 13 kW
- Suzuki GS 450 L 1985 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 L 1985 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 L 1986 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 L 1986 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 L 1987 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 L 1987 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 SU 1988 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 S 1988 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 L 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 S 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 L 1980 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 S 1980 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 S 1981 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 S 1981 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 L 1981- 1983 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 L 1981- 1983 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 T 1981- 1983 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 TU 1981- 1983 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 EU Koła odlewane 1988 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1988 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1980 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1981 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 E Koła odlewane 1981 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1980 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1981 27 PS, 20 kW
- Suzuki GS 450 Koła szprychowane 1981 42 PS, 31 kW
- Suzuki GS 850 G 1984 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 G 1985 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 G 1986 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 GL 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 850 GL 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GS 1000 G 1980 91 PS, 67 kW
- Suzuki GS 1000 GL 1981 91 PS, 67 kW
- Suzuki GS 1000 G 1981 91 PS, 67 kW
- Suzuki GS 1100 G 1986 94 PS, 69 kW
- Suzuki GS 1100 G 1984- 1985 94 PS, 69 kW
- Suzuki GSX 250 E 1982- 1983 17 PS, 13 kW
- Suzuki GSX 250 EU 1980 17 PS, 13 kW
- Suzuki GSX 250 U 1980 17 PS, 13 kW
- Suzuki GSX 250 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 250 E 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 250 EG 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 250 EU 1981 17 PS, 13 kW
- Suzuki GSX 250 U 1981 17 PS, 13 kW
- Suzuki GSX 250 1981 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 250 E 1981 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1982 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1982 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 S 1983 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 S 1983 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 E 1983- 1984 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1983- 1984 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 S 1984 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 S 1984 41 PS, 30 kW
- Suzuki GSX 400 E 1985 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 S 1985 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1985 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 S 1985 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 E 1986 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 S 1986 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1986 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 S 1986 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 E 1987 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 S 1987 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1987 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 S 1987 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 L 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 S 1980 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 L 1980 41 PS, 30 kW
- Suzuki GSX 400 E 1980 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 S 1980 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 E 1981 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 S 1981 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 E 1981 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 S 1981 43 PS, 32 kW
- Suzuki GSX 400 L 1981- 1983 27 PS, 20 kW
- Suzuki GSX 400 L 1981- 1983 41 PS, 30 kW
- Suzuki GSX 750 L 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 L 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 E Koła odlewane 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 E Koła odlewane 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 E Koła odlewane 1982- 1983 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 EG Gussrad Silver Suzi 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 ES Półowiewka 1983- 1984 86 PS, 63 kW
- Suzuki GSX 750 ES Półowiewka 1985 86 PS, 63 kW
- Suzuki GSX 750 ES Półowiewka 1986 90 PS, 66 kW
- Suzuki GSX 750 Koła szprychowane 1980 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 Koła szprychowane 1981 80 PS, 59 kW
- Suzuki GSX 750 EF Pełna owiewka 1984- 1986 86 PS, 63 kW