Moduł zapłonowy C.D.I. odblokowany z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu (z zasilaniem modułu prądem stałym DC)
Przeznaczenie: skutery KYMCO na silniku 4T / Kostka: podwójna / Piny: 6 (4+2)
(wersja racing umożliwiająca własne dopasowanie parametrów pracy).
Moduł tuningowy (odblokowany) w porównaniu z wersją zablokowaną pozwala na uzyskanie przez silnik maksymalnych obrotów wału korbowego. Dzięki temu silnik uzyskuje się zwiększenie maksymalnej mocy silnika i zwiększenie momentu obrotowego. Oferowany moduł posiada potencjometr dzięki któremu możliwe jest własne ustawianie kąta wyprzedzenia zapłonu (dla zaawansowanych użytkowników) i tym samym pozwala na własne ustawienie pracy silnika.
Wyniki testu na skuterze KYMCO ORBIT 4T: na blokadach max prędkość 49km/h, po założeniu modułu 74km/h
Dla uzyskania takich rezultatów wymagane jest zdjęcie pozostałych blokad mechanicznych.
Dla uzyskania jeszcze większych osiągów proponujemy założenie:
- filtra powietrza - stożka
- rolek wariatora o gramaturze ok 4-5gr
- założenie twardszych sprężynek sprzęgła
Oferowany moduł przeznaczony jest do skuterów ze stałym układem zasilania DC. To ważne bo zastosowanie innego układu spali go od razu po założeniu.
UWAGA! może powodować zaburzenia pracy obrotomierzy elekrtonicznych
Moduł zabezpieczony plombą.
Przed montażem części należy przemierzyć/sprawdzić instalacje i pozostałe elementy (cewkę, iskrownik, moduł, przewody, akumulator, itp.).
Zerwanie uszkodzenie plomby oznacza próbę montażu. Po zerwaniu uszkodzeniu plomby nie ma możliwości dokonania zwrotu. Zalecany montaż przez doświadczony warsztat mechaniki elektroniki pojazdowej. Gwarancja na podstawie oświadczenia warsztatu mechaniki pojazdowej.
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
Zastosowanie:
- Kymco Agility 50 R12 4T U60000 LC2U60000-0000001 - 2005- 2006 1 3,3 PS, 2,4 kW
- Kymco Agility 50 R10 4T Basic U60010 LC2U60010-0000001 - 2006- 2010 1 3,3 PS, 2,4 kW
- Kymco Agility 50 R12 4T MMC U60050 LC2U60050-0000001 - 2007- 2011 1 3,3 PS, 2,4 kW
- Kymco Agility 50 R12 4T One U600008 LC2U600008 - 2008- 2009 1 3,3 PS, 2,4 kW
- Kymco Agility 50 Carry 4T U600008 LC2U600008 - 2008- 2009 1 3,3 PS, 2,4 kW
- Kymco Agility 125 R12 - - - 2012- 2016 1 9,4 PS, 6,9 kW
- Kymco Agility 125 R12 U62000 LC2U62000-0000001 - 2006- 2007 1 9,4 PS, 6,9 kW
- Kymco Agility 125 R12 MMC U62001 LC2U62001-0000001 - 2008- 2011 1 9,4 PS, 6,9 kW
- Kymco Agility 125 R12 One U620018 LC2U620018 - 2009 1 9,4 PS, 6,9 kW
- Kymco Vitality 50 4T U31000 RFBU31000-41000101 - 2004- 2010 1 3,5 PS, 2,6 kW
- Kymco Yager 50 GT 4T U5 U50000 RFBU50000-0000001 - 2007- 2016 1 4,2 PS, 3,1 kW
- Kymco Dink 4T
- Kymco Grand Dink 4T