Linka licznika
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Producent: JMP
JMP (JM Professional) to linia specjalistycznych, warsztatowych narzędzi motocyklowych, narzędzi ogólnego stosowania oraz wielu części zamiennych do naprawy motocykli, które są doskonałą alternatywą do podzespołów oryginalnych.
Dane techniczne:
- Połączenie 1: Typ : A
- Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
- Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
- Połączenie 1: Szczegóły : Zagięty
- Połączenie 2: Typ : H
- Połączenie 2: linka : Okrąg 7.0mm
- Połączenie 2: Rozmiar : 15.4 mm
- Długość : 905 mm
- Długość linki : 920 mm
Zastosowanie:
- Suzuki DR 400 S 1980-1981
- Suzuki DR 500 S 1981-1983
- Suzuki GN 125 1994-1999
- Suzuki GN 125 U 80 Km/h 1994-1999
- Suzuki GS 1000 (koła szprychowe) 1978-1979
- Suzuki GS 1000 E (koła odlewane) 1978-1979
- Suzuki GS 1000 H (koła odlewane) 1978-1979
- Suzuki GS 1000 S Sport 1979-1979
- Suzuki GS 400 (koła szprychowe) 1977-1983
- Suzuki GS 400 E (koła odlewane) 1978-1983
- Suzuki GS 450 (koła szprychowe) 1980-1981
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) 1980-1981
- Suzuki GS 450 L 1981-1983
- Suzuki GS 450 S 1980-1981
- Suzuki GS 850 G 1979-1979
- Suzuki GSX 250 1980-1981
- Suzuki GSX 250 E 1980-1981
- Suzuki GSX 250 EG 1980-1980
- Suzuki GSX 250 EU 1980-1981
- Suzuki GSX 250 U 1980-1981
- Suzuki GSX 400 E 1980-1981
- Suzuki GSX 400 L 1981-1983
- Suzuki GSX 400 S 1980-1981
- Suzuki GZ 250 Marauder 1999-2001
- Suzuki TS 250 ER 1979-1981
- Suzuki TU 125 XT 1999-1999
- Suzuki TU 125 XTU 80 Km/h 1999-1999
- Suzuki TU 250 X Volty 1997-1998