Linka szybkościomierza
Wysokiej jakości linka szybkościomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Producent: OFK
Dane techniczne:
- Połączenie 1: Typ : A
- Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
- Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
- Połączenie 1: Szczegóły : Bez szczegółów
- Połączenie 2: Typ : H
- Połączenie 2: linka : Okrąg 7.0mm
- Połączenie 2: Rozmiar : 15.4 mm
- Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
- Długość : 942 mm
- Długość linki : 964 mm
Zastosowanie:
- Suzuki GS 450 E (koła odlewane) 1988
- Suzuki GS 450 EU (koła odlewane) 1988
- Suzuki GS 450 L 1985-1987
- Suzuki GS 450 S 1988
- Suzuki GS 450 SU 1988
- Suzuki GS 450 T 1981-1983
- Suzuki GS 450 TU 1981-1983
- Suzuki GS 500 E 1979
- Suzuki GS 550 (koła szprychowe) 1977-1979
- Suzuki GS 550 E (koła odlewane) 1978-1979
- Suzuki GS 550 M Katana 1981-1983
- Suzuki GS 550 M Katana anti dive 1982-1983
- Suzuki GS 550 T (koła odlewane) 1981
- Suzuki GS 650 G Katana 1981-1982
- Suzuki GS 650 G Katana anti dive 1982
- Suzuki GS 750 (koła szprychowe) 1977-1979
- Suzuki GS 750 D (koła szprychowe) 1977-1979
- Suzuki GS 750 E (koła odlewane) 1978-1979
- Suzuki GSX 250 E 1982-1983
- Suzuki GSX 400 E 1982-1987
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1981-1983
- Suzuki GSX 400 S 1983-1987