Wysokiej jakości linka szybkościomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Najważniejsze cechy:
- Połączenie 1: Typ : A
- Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm
- Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm
- Połączenie 1: Szczegóły : Zagięty
- Połączenie 2: Typ : B=50 km/h
- Połączenie 2: linka : Kwadrat 2,6mm
- Połączenie 2: Rozmiar : 14.9 mm
- Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów
- Długość : 920 mm
- Długość linki : 942 mm
Zastosowanie:
- Suzuki DR 125 S 1985-1994
- Suzuki DR 125 SE 1995-1996
- Suzuki DR 125 SE, SEU 1997-2000
- Suzuki DR 650 R 1991-1995
- Suzuki DR 650 RU 1991-1995
- Suzuki DR 800 S Big 1990-1990
- Suzuki DR 800 SU Big 1990-1990
- Suzuki GS 500 2001-2002
- Suzuki GS 500 E 1989-2000
- Suzuki GS 500 EU 1989-2000
- Suzuki GS 500 EUZ 1989-1989
- Suzuki GS 500 EZ 1989-1989
- Suzuki GS 500 U 2001-2002
- Suzuki GSF 1200 Bandit 1996-2000
- Suzuki GSF 1200 S Bandit 1996-2000
- Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 1997-2000
- Suzuki GSX 1100 F 1988-1996
- Suzuki GSX 1200 Inazuma 1999-2000
- Suzuki GSX 750 Inazuma 1998-2003
- Suzuki RG 500 C Gamma 1987-1989
- Suzuki RG 500 Gamma 1986-1986