UNIWERSALNY PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY
Przełącznik zespolony do skuterów, motorowerów, do założenia na kierownicę o średn. 22 mm. Jest solidnie wykonany - obudowa przełącznika wykonana z metalu, czarny.
PARAMETRY:
- Wiązka posiada 5 pinów żeńskich połączonych w jedną kostkę oraz dwa przewody luzem z końcówkami męska i żeńska
- Otwór na lusterko [mm]: 8
- Długość wiązki przewodów [mm]: ok. 260
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
ZASTOSOWANIE: skutery firm Baotian, Benzhou, Futong, Huatian, Jonway, Kinroad, Maver, Router, Zongshen oraz inne.
Najczęściej stosowany w:
- ATX Beskid II
- ATX Beskid Sport
- ATX Black Edition
- ATX Roma II
- Barton 21
- Barton GTR
- Benda Origin
- Benda Smart
- Benzer Mastic
- Benzer Syracuse
- Boxter Binq
- Boxter Mascot
- Ferro 101
- GB Motors First
- Horn Ultimo
- Impexta Speedjet
- Impexta Speedy
- Impexta Tour
- Inca Sprint Sport
- Kingway Coliber
- Kingway Coliber Fartt
- Kinroad Delfin
- Leone Sepran 2T
- Leone Sepran 4T
- Longija L-evo
- Magnus Solatio
- Motobi Wilga
- Motobi Wilga III
- MotorQ Forkidz
- Quest Q21
- Rm Moto Fox
- Romet 727
- Romet 727 Premium
- Toros Eco
- Toros el Diablo
- Toros F16
- Ventus Prymus 1
- Ventus Prymus 2
- Ventus Prymus 3
- Ventus Prymus 4
- Zipp Basic
- Zipp Tops
- Zipp Vapor
- Zumico Dynamic
- Zumico Quick
Uwaga! Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty mechaniczne grozi utratą gwarancji!
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ SPRAWDZIĆ CZY UKŁAD ORYGINALNY JEST TEGO SAMEGO TYPU, POSIADA TE SAME ZŁĄCZA. ZDARZAJĄ SIE MODYFIKACJE Z ZUPEŁNIE INNĄ ELEKTRONIKĄ. NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BŁĘDNE DOBRANIE UKŁADU.