Gaźnik stosowany w silnikach 4T/GY6/139QMB z cylindrem o pojemniościach od 50 do nawet 90ccm. Gaźnik posiada zwiększone kanały przelotowe (średnicy gardzieli 19mm), większą średnicę przepustnicy (18mm) oraz większą dysze główną (85mm) 33mm dyszę wtórną. Dzięki temu rozwiązaniu gaźnik szybciej napełnia się mieszanką i z większą dawką paliwa zasila cylinder. Pozwala na pełne wykorzystanie mocy silnika 50ccm a w przypadku większych pojemności wyraźnie daje odczuć przyrost mocy i momentu obrotowego. Przy większych pojemnościach staje się niezbędny do właściwego chłodzenia cylindra a także zasilania go w odpowiednio bogatszą dawkę paliwa. Wyraźnie poprawia pracę silnika w dolnym zakresie obrotów! Możliwość zmiany dysz umożliwia zastosowanie go w silnikach o mniejszych pojemnościach już od 50ccm do nawet 90ccm. Precyzyjne wykonanie, dobrej jakości materiały i dobre właściwości sprawiają, że jest to jeden z podstawowych i sprawdzonych sposobów na poprawę pracy silnika. Posiada pełną regulację iglicy (3 stopnie) oraz regulację składu mieszanki i wolnych obrotów. Wymiary oraz podłączenia standardowe, automat ssania w komplecie Dane techniczne:
Średnica przepływu : 20 mm
Połączenie dolotu : 18 mm
Dysza główna : 85
Dysza dodatkowa : 33
Średnica podłączenia filtra powietrza: 40 mm
Ssanie : Ssanie elektryczne
Zawiera ssanie elektryczne : TAK
Gaźnik znajduje zastosowanie większości chińskich skuterów z silnikiem 4T/GY6. Pasuje m.in. do :