Kompletny gaźnik do skuterów 4T do pojemności 50-80ccm.
Gaźnik stosowany w silnikach 4T/GY6/139QMB z cylindrem o pojemniościach od 50-80ccm. Gaźnik posiada zwiększone kanały przelotowe (średnicy gardzieli 19mm), większą średnicę przepustnicy (18mm) oraz większą dysze główną (72). Dzięki temu rozwiązaniu gaźnik szybciej napełnia się mieszanką i z większą dawką paliwa zasila cylinder. Pozwala na pełne wykorzystanie mocy silnika 50ccm a w przypadku większych pojemności wyraźnie daje odczuć przyrost mocy i momentu obrotowego. Przy większych pojemnościach staje się niezbędny do właściwego chłodzenia cylindra a także zasilania go w odpowiednio bogatszą dawkę paliwa. Wyraźnie poprawia pracę silnika w dolnym zakresie obrotów! Możliwość zmiany dysz umożliwia zastosowanie go w silnikach o mniejszych pojemnościach już od 50ccm do nawet 90ccm. Precyzyjne wykonanie, dobrej jakości materiały i dobre właściwości sprawiają, że jest to jeden z podstawowych i sprawdzonych sposobów na poprawę pracy silnika. Posiada pełną regulację iglicy (3 stopnie) oraz regulację składu mieszanki i wolnych obrotów. Wymiary oraz podłączenia standardowe, automat ssania w komplecie. Posiada rozpylacz, pompkę podającą paliwo bezpośrednio przed przepustnicę (nazywany często pompką przyspieszającą) Parametry:
średnica wewnętrzna dolotu do cylindra: 19mm
średnica zewnętrzna dolotu do cylindra: 28mm
średnica wewnętrzna dolotu od strony filtra: 35mm
średnica zewnętrzna dolotu od strony filtra: 38mm
elektrozawór ssania w zestawie z kostką na 2 piny
założona dysza 72
średnica przepustnicy 18mm
regulcje: wolnych obrotów / składu mieszanki / wysokość iglicy
Gaźnik znajduje zastosowanie większości chińskich skuterów z silnikiem 4T/GY6. Pasuje m.in. do :