Klocki hamulcowe EBC FA018HH
EBC HH - kolor złoty.
Stosowane są w motocyklach seryjnie wyposażonych w klocki sintermetalowe oraz w ciężkich i szybkich motocyklach sportowych. Nadają się do wszystkich rodzajów tarcz, jednak optymalne są tarcze żeliwne. Klocki HH wykazują minimalne skłonności do
fadingu (słabnięcie skuteczności hamowania, przy rosnącej temperaturze klocków) i charakteryzują się doskonałą odpornością na ścieranie. Wyposażono je w miedziany stop podkładki okładziny, a niektóre modele, podobnie jak ich odpowiedniki oryginalne, są wyposażone w blaszki radiacyjne, zapobiegające nagrzewaniu się zacisków.
Kraj pochodzenia - USA.
Producent: EBC
EBC Brakes to marka wiodącego światowego producenta elementów hamulcowych firmy Europian Friction Industries Ltd., skupiającej cztery duże fabryki, zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytanii i jednej w USA. EBC posiada największą na świecie ofertę elementów hamulcowych do wszelkich pojazdów, w tym do motocykli i pojazdów klasy ATV.
Przed zakupem proszę porównać wymiary ze zdjęciem!!
Zastosowanie:
- Benelli 354 350 1980
- Benelli 354 350 Sport 1981
- Benelli Sei 750 1975-1978
- Benelli Sei 900 1978-1990
- Benelli Sei 900 Sport 1985-1987
- BMW K 100 1982-1988
- BMW K 100 /2 1987-1990
- BMW K 100 /2 ABS 1987-1990
- BMW K 100 LT 1986-1991
- BMW K 100 LT ABS 1986-1991
- BMW K 100 RS 1983-1989
- BMW K 100 RS 16V 1989-1992
- BMW K 100 RS ABS 1983-1989
- BMW K 100 RS ABS 16V 1989-1992
- BMW K 100 RT 1983-1989
- BMW K 100 RT ABS 1983-1989
- BMW K 1100 LT 1990-1996
- BMW K 1100 LT ABS 1990-1998
- BMW K 1100 LT Highline ABS 1997-1998
- BMW K 1100 LT Special Edition ABS 1994-1996
- BMW K 1100 RS 1992-1996
- BMW K 1100 RS ABS 1992-1996
- BMW K 1200 GT ABS 2003-2004
- BMW K 1200 RS ABS (felga 5 cali) 1997-2005
- BMW K 1200 RS ABS (felga 5,5 cala) 1997-2005
- BMW K 75 1984-1988
- BMW K 75 /2 1989-1990
- BMW K 75 /2 ABS 1991-1994
- BMW K 75 /2 Edition 1996
- BMW K 75 /2 Edition ABS 1996
- BMW K 75 C 1985-1988
- BMW K 75 RT 1989-1995
- BMW K 75 RT ABS 1989-1996
- BMW K 75 S 1985-1995
- BMW K 75 S ABS 1985-1995
- BMW K1 1000 16V 16V 1988-1993
- BMW K1 1000 16V ABS 16V 1988-1993
- BMW R 100 (koła odlewane) 1981-1984
- BMW R 100 (koła szprychowe) 1981-1984
- BMW R 100 CS CLSport 1980-1984
- BMW R 100 RS 1981-1984
- BMW R 100 RS/2 monolever 1986-1988
- BMW R 100 RT 1981-1984
- BMW R 100 RT/2 monolever 1987-1988
- BMW R 100 S 1979-1980
- BMW R 1100 RS 1992-2001
- BMW R 1100 RS ABS 1998-2001
- BMW R 45 N 1978-1985
- BMW R 45 S 1978-1985
- BMW R 65 1Serie 1978-1980
- BMW R 65 2Serie 1980-1985
- BMW R 65 3Serie monolever 1985-1989
- BMW R 65 G/S 1987-1992
- BMW R 65 LS 1981-1985
- BMW R 80 G/S monolever 1980-1987
- BMW R 80 G/S PD Paris Dakar Monolever 1984-1987
- BMW R 80 monolever 1984-1989
- BMW R 80 RT 1982-1984
- BMW R 80 RT/2 monolever 1984-1988
- BMW R 80 ST 1982-1985
- Ducati GT 860 1974-1975
- Ducati GTS 860 1976-1979
- Ducati GTV 500 1979-1980
- Ducati Mille 1000 MHR Mike Hailwood Replica 1984-1985
- Ducati Mille 1000 S2 1984-1985
- Ducati Pantah 350 SL 1983-1984
- Ducati Pantah 600 SL 1981-1984
- Ducati Pantah 600 TL 1982-1984
- Ducati Pantah 650 SL 1983-1985
- Ducati Paso 750 1986-1990
- Ducati Paso 906 1989-1992
- Ducati S2 900 1983-1984
- Ducati SD 900 Darmah 1977-1984
- Ducati Sport 750 1988-1990
- Ducati Supersport 900 SS 1977-1982
- Ducati Supersport 900 SS MHR II Mike Hailwood Replica 1983-1985
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1979-1982
- Laverda GTL 750 1975-1976
- Laverda Jota 1000 1976-1979
- Laverda Jota 1000 faring 1980-1983
- Laverda Laverda 1000 3C/1 1974-1976
- Laverda Laverda 1000 3CL 1976-1979
- Laverda Laverda 1200 30th 1978-1979
- Laverda Laverda 1200 T 1977-1979
- Laverda RGA 1000 1983-1986
- Laverda RGA 1000 Jota 1983-1986
- Laverda RGS 1000 1982-1984
- Laverda RGS 1000 Corsa 1984-1985
- Laverda RGS 1000 Executive 1984
- Laverda SF2 750 1974-1976
- Laverda SFC 1000 1985-1987
- Laverda SFC 1000 Classic 1988-1989
- Laverda SFC 750 1974
- Laverda SFC 750 (zapłon elektryczny) 1974-1975
- Laverda SFC 750 aluminiowe koło (zapłon elektryczny) 1976
- Laverda TS 1200 1979-1981
- Laverda TS 1200 ND 1981-1982
- Moto Guzzi California 1000 II 1982-1986
- Moto Guzzi California 1000 III 1987-1993
- Moto Guzzi California 1000 III ie 1990-1993
- Moto Guzzi California 1100 1994-1995
- Moto Guzzi California 1100 ie 1996-2000
- Moto Guzzi Le Mans 1000 1984-1988
- Moto Guzzi Le Mans 1000 CI 1989-1993
- Moto Guzzi Le Mans 850 I 1975-1978
- Moto Guzzi Le Mans 850 II 1978-1980
- Moto Guzzi Le Mans 850 III 1981-1983
- Moto Guzzi Mille 1000 GT 1987-1994
- Moto Guzzi NTX 750 1986-1993
- Moto Guzzi S 1000 1990-1993
- Moto Guzzi SP 1000 I 1978-1983
- Moto Guzzi SP 1000 II 1984-1987
- Moto Guzzi SP 1000 III 1988-1996
- Moto Guzzi T 850 1973-1975
- Moto Guzzi T3 850 1975-1979
- Moto Guzzi T3 850 California 1975-1983
- Moto Guzzi T4 850 1980-1984
- Moto Guzzi T5 850 Nuovo 1984-1989
- Moto Guzzi V 1000 G5 1978-1985
- Moto Guzzi V 1000 I Convert 1975-1984
- MZ/MUZ ETZ 125 (hamulce tarczowe) 1985-1991
- MZ/MUZ ETZ 125 Saxon Roadstar 1992-1994
- MZ/MUZ ETZ 125 Saxon Sportstar 1992-1997
- MZ/MUZ ETZ 150 (hamulce tarczowe) 1985-1991
- MZ/MUZ ETZ 250 Deluxe (hamulce tarczowe) 1981
- MZ/MUZ ETZ 250 Deluxe (hamulce tarczowe) 1984-1988
- MZ/MUZ ETZ 250 Deluxe Scheibenbremsen 1982-1988
- MZ/MUZ ETZ 251 (hamulce tarczowe) 1989-1991
- MZ/MUZ ETZ 251 Kanuni 1994-2001
- MZ/MUZ ETZ 251 Saxon Fun 1992-1994
- MZ/MUZ ETZ 251 Saxon Tour 1992-1994
- MZ/MUZ ETZ 301 1990-1991
- MZ/MUZ ETZ 301 Kanuni 1994-2001
- MZ/MUZ ETZ 301 Saxon Fun 1992-1994
- MZ/MUZ ETZ 301 Saxon Tour 1992-1994
- MZ/MUZ Saxon Country 500 1992-1997
- MZ/MUZ Saxon Fun 500 1992-1994
- MZ/MUZ Saxon Tour 500 1992-1996
- MZ/MUZ Silver Star 500 Classic 1992-1997
- Norton Rotary 600 Classic 1987-1988
- Peugeot Jet Force 50 C-Tech 2007-2012
- Peugeot Jet Force 50 C-Tech R-Cup 2007-2009
- Peugeot Jet Force 50 Darkside 2008-2015
- Peugeot Jet Force 50 Ice Blade 2010-2012