W tym modelu świecy zapłonowej zastosowano połączenie górne w postaci gwintu M4, brak nakrętki SAE.
Świeca zapłonowa japońskiej firmy NGK, reprezentuje najwyższą, światową jakość oraz zaawansowanie technologiczne. Odgrywa ona w silniku benzynowym istotną rolę. Odpowiada za zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Na jakość tego zapłonu wpływa wiele czynników, które mają ogromne znaczenie dla jazdy i środowiska. Zalicza się do nich cichobieżność, sprawność i efektywność silnika oraz emisja szkodliwych substancji.
Firma NGK wyznacza standardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki. W zakresie asortymentu i serwisu firma NGK nie pozostawia żadnych życzeń bez odpowiedzi.
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa. Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę. Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej. Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.
Producent: NGK
Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego.
Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia.
Niektóre motocyklowe świece zapłonowe są produkowane we francuskim oddziale firmy NGK.
Honda XL 250 R MD11-6001156 1984
Honda XL 250 R MD11-5099999 1984
Honda XL 250 R MD11-6199999 1985
Honda XL 250 R MD11-5106774 1985
Honda XL 250 R MD11-6199999 1986
Honda XL 250 R MD11-5106774 1986
Honda XL 250 R MD11-6199999 1987
Honda XL 250 R MD11-5106774 1987
Honda XL 250 R MD11-6199999 1988
Honda XL 250 R MD11-5106774 1988
Honda XR 200 R - 1984
Honda XR 200 R - 1985
Honda XR 250 R ME06-5004208 1984
Honda XR 250 R ME06-5107037 1985
Honda XR 250 R ME06-5200733 1986
Honda XR 250 R ME06-5301516 1987
Honda XR 250 R ME06-5401738 1988
Honda XR 250 R ME06-5500790 1989
Honda XR 250 R ME06-5602424 1990
Honda XR 250 R ME06-5703117 1991
Honda XR 250 R ME06-5802221 1992
Honda XR 250 R ME06-5902147 1993
Honda XR 250 R - 1994
Honda XR 250 R - 1995