W tym modelu świecy zapłonowej zastosowano połączenie górne w postaci gwintu M4, brak nakrętki SAE.
Świeca zapłonowa japońskiej firmy NGK, reprezentuje najwyższą, światową jakość oraz zaawansowanie technologiczne. Odgrywa ona w silniku benzynowym istotną rolę. Odpowiada za zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Na jakość tego zapłonu wpływa wiele czynników, które mają ogromne znaczenie dla jazdy i środowiska. Zalicza się do nich cichobieżność, sprawność i efektywność silnika oraz emisja szkodliwych substancji.
Firma NGK wyznacza standardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki. W zakresie asortymentu i serwisu firma NGK nie pozostawia żadnych życzeń bez odpowiedzi.
Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa. Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę. Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej. Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.
Producent: NGK
Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego.
Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia.
Niektóre motocyklowe świece zapłonowe są produkowane we francuskim oddziale firmy NGK.
AJP PR3 125 Enduro 2013-2020
AJP PR3 125 Enduro City Sport 2013-2015
AJP PR3 125 Enduro City Trail 2013-2015
AJP PR3 125 Enduro Pro 2013-2021
AJP PR3 125 Enduro Trail 2013-2015
AJP PR3 125 Enduro Ultrapassar 2013-2015
AJP PR3 125 Supermoto 2013-2020
AJP PR3 125 Supermoto Pro 2013-2021
AJP PR3 200 Enduro 2013-2013
AJP PR3 200 Enduro Pro 2013-2013
AJP PR3 200 MX 2013-2013
AJP PR3 200 MX Pro 2013-2013
AJP PR3 200 Supermoto 2013-2013
AJP PR3 200 Supermoto Pro 2013-2013
AJP PR3 200 Trial 2013-2013
AJP PR3 240 Enduro 2013-2020
AJP PR3 240 Enduro Pro 2013-2021
AJP PR3 240 Enduro Ultrapassar 2013-2015
AJP PR3 240 MX Pro 2013-2020
AJP PR3 240 Supermoto 2014-2020
AJP PR3 240 Supermoto Pro 2016-2021
AJP PR4 125 Enduro 2013-2016
AJP PR4 125 Enduro Pro 2013-2021
AJP PR4 125 Enduro Pro Special Edition 2013-2013
AJP PR4 125 Supermoto 2013-2016
AJP PR4 125 Supermoto Pro 2013-2021
AJP PR4 125 Trial 2013-2014
AJP PR4 200 Enduro 2013-2013
AJP PR4 200 Enduro Pro 2013-2013
AJP PR4 200 Enduro Pro Special Edition 2013-2013
AJP PR4 200 Supermoto 2013-2014
AJP PR4 200 Supermoto Pro 2013-2013
AJP PR4 240 Enduro 2013-2016
AJP PR4 240 Enduro Extreme 2013-2021
AJP PR4 240 Enduro Pro 2014-2021
AJP PR4 240 Enduro Ultrapassar 2016-2018
AJP PR4 240 Supermoto 2014-2016
AJP PR4 240 Supermoto Pro 2017-2021
AJP PR4 240 Trial 2013-2015