Cylinder żeliwny.
Cylinder o standardowej pojemności 50ccm fabrycznie montowanej we skuterach na silniku Morini
Dane techniczne :
- wysokosc całkowita: 79,5mm
- wysokość bez tulei: 52,8mm
- średnica zewnetrzna tulei: 51mm
- rozstaw otworow po przekątnej: 65mm
- sworzeń: 10mm
- rozstaw otworów mocowania kolanka: 48mm M6
- Silnik Morini AC
Zastosowanie:
- Aprilia Habana Custom 50 AC 2T 1999-2004
- Aprilia Habana Retro 50 AC 2T 1999-2003
- Aprilia Mojito Custom 50 AC 2T 1999-2004
- Aprilia Mojito Retro 50 AC 2T 1999-2003
- Atala Byte AT10 50 AC 2T 1997-1999
- Atala Byte AT18 50 AC 2T 1998 i późniejsze
- Atala Hacker AT12 50 AC 2T 1996-1999
- Atala Hacker Racing 50 AC 2T 1996-1999
- Atala Skeggia 50 AC 2T 1998-2002
- Benelli 491 ST 50 AC 2T 2003-'10
- Benelli Naked 50 AC 2T 2003-'10
- Derbi Vamos G 50 AC 2T 1992-1999
- Derbi Vamos M- FL 50 AC 2T 1996-1999
- Italjet Cruise 50 AC 2T 1993-1998
- Italjet Formula 50 AC 2T 1994-2002
- Italjet Torpedo 50 AC 2T 1999-2002
- Italjet Velocifero 50 AC 2T 1998-2002
- Malaguti Crosser CR1 50 AC 2T 1995-1999
- Malaguti Crosser EL 50 AC 2T 2000-2002
- Rieju Crosser 50 AC 2T 1997-1999
- Suzuki Address 50 AC 2T 1992-1994
- Suzuki Address-R 50 AC 2T 1994-1998
- Suzuki AJ 50 AC 2T 1995-1996
- Suzuki AP 50 AC 2T 1994-1998
- Suzuki Estilete 50 AC 2T 2000-2001
- Suzuki Katana 50 AC 2T 1997-1998
- Suzuki Katana 50 AC 2T 1999-2000
- Suzuki Katana-R 50 AC 2T 2001-2006
- Suzuki Sepia-ZZ 50 AC 2T 1995-1996