QJMOTOR SFA 600 to model bliźniaczy do swojego starszego brata
SFA 1000. Główną różnicą miedzy tymi modelami jest oczywiście silnik oraz amortyzatory, koła i waga. W SFA 600 producent położył nacisk na
wysoką zdolność przełajową połączoną z komfortem obsługi. Turystyka, łowiectwo, pomoc w gospodarstwie domowym lub w biznesie. Od odśnieżania wiejskiego domu i holowania łodzi, po zapierające dech w piersiach wyścigi przełajowe – ta maszyna pokaże swoje najlepsze strony tam, gdzie wymagana jest mobilność z dala od utwardzonych dróg. SFA 600 to niezawodny, użytkowy ATV w którym inżynierowie QJMOTOR zastosowali sprawdzone technologie.
Silnik 4-suwowy o pojemności 577 cm³ i mocy 49 KM z wtryskiem
Bosch EFI to nowoczesna jednostka napędowa, która łączy w sobie wysoką wydajność, niskie zużycie paliwa i łatwość obsługi. Jego szerokie zastosowanie oraz liczne zalety sprawiają, że jest to atrakcyjna propozycja dla osób poszukujących niezawodnego i wydajnego silnika.
Rama w tym modelu jest wykonana ze stalowych rur o średnicy 32mm na dole i 25mm w przedniej części. Górna część ramy to profil stalowy o przekroju 100mm x 40mm. Przednie zawieszenie to po obu stronach to
podwójne wahacze poprzeczne. Z tyłu znajdują się dwa potężne
odkuwane wahacze wleczone. Wszystkie sworznie wahaczy posiadają możliwość smarowania z zewnątrz. Przednie i tylne zawieszenie posiada
drążki stabilizujące. Olejowe amortyzatory w SFA600 posiadają kilkustopniową regulacje napięcia sprężyny.
Elektryczne wspomaganie kierownicy
z trzema trybami pracy to nowoczesne rozwiązanie, które znacząco poprawia komfort i bezpieczeństwo jazdy. Dzięki możliwości dostosowania siły wspomagania do różnych warunków, kierowca może cieszyć się zarówno łatwością manewrowania w mieście, jak i precyzyjnym prowadzeniem na drodze.
TFT (Thin Film Transistor) to rodzaj wyświetlacza ciekłokrystalicznego, który charakteryzuje się wysoką jakością obrazu, żywymi kolorami i szerokimi kątami widzenia. W kontekście pojazdów, wyświetlacz TFT służy jako zaawansowany interfejs, dostarczający kierowcy kluczowych informacji o stanie pojazdu i umożliwiający interakcję z różnymi systemami.
Rozstaw osi wynoszący 1480 mm oraz
siedzenie pasażera z oparciem i uchwytami pozwalają wygodnie pomieścić dwóch pasażerów oraz dużą ilość bagażu.
Duży prześwit (265 mm) w połączeniu z niezależnym zawieszeniem i zoptymalizowaną długością całkowitą zapewnia dobre właściwości terenowe i zwrotność.
Układ napędowy w SFA600 umożliwia kierowcy wybór pomiędzy trybami:
2WD z blokadą dyferencjału W tym przypadku moment obrotowy przenoszony jest wyłącznie na tylną oś. Tryb ten sprawdza się dobrze na twardej, nawierzchni.
2WD z wyłączoną elektromagnetyczną blokadą dyferencjału W trybie 2WD na tylnej osi można rozłączyć blokadę tylnego dyferencjału Ten tryb pozwala na bezpieczną jazdę
z dużymi prędkościami po twardym podłożu oraz skręcanie w małym promieniu bez zrywania nawierzchni np. na trawnika
4WD z wyłączoną blokadą przedniego dyferencjału W przypadku jazdy w cięższym terenie i na stromych podjazdach warto dołączyć również przednią oś czyli tryb 4WD
4WD z włączoną blokadą mechanizmu różnicowego Tryb 4WD z blokadą mech. Różnicowego pozwoli ci wydostać się z najbardziej błotnistego terenu. W tym trybie możesz jednak jechać praktycznie tylko na wprost.
Rozstaw osi wynoszący 1480 mm oraz siedzenie pasażera z oparciem i uchwytami pozwalają wygodnie pomieścić
dwóch pasażerów oraz dużą ilość bagażu. Duży prześwit (265 mm) w połączeniu z niezależnym zawieszeniem i zoptymalizowaną długością całkowitą zapewnia dobre
właściwości terenowe i zwrotność.
W zestawie znajduje się
wyciągarka o udźwigu 1100 kg, która zapewnia wsparcie na nieprzejezdnych drogach.
Poszerzone błotniki skutecznie chronią kierowcę i pasażera przed błotem wydobywającym się z kół a w razie ich uszkodzenia łatwo je wymienić ponieważ mocowane są za pomocą spinek. Z przodu i z tyłu zamontowano obszerne
platformy bagażowe o nośności 35 i 70 kg.
Jedną z głównych zalet modelu SFA 600 jest jego
dwuletnia gwarancja stosunkowo
długie interwały serwisowe. Aby utrzymać gwarancję i właściwy stan techniczny modelu SFA 600 należy wykonywać przeglądy co 100 godzin pracy silnika lub 1600km. Wszystkie quady QJMOTOR posiadają międzynarodowy certyfikat ISO-9001, który oznacza dwupoziomową kontrolę jakości części i montażu sprzętu.
ParametrySilnik:
- Pojemność:577 cm3
- Typ: Jednocylindrowy,
- 4V, DOHC
- chłodzony cieczą
- Moc: 36 kW ( 49 KM) przy 7300 obr./min
- Moment obrotowy: 55 Nm przy 5500 obr./min
- Układ zapłonowy: Elektroniczny
- Rozruch: Elektryczny
- Skrzynia biegów: Automatyczna CVT
- Sprzęgło: CVT
Układ hamulcowy:
- Przedni: Tarczowe 210 mm
- Tylny: Tarczowe 210 mm
- Opona przód: 25 x 8 – 12
- Opna tył: 25 x 10 – 12
- Zawieszenie przód: Podwójne wahacze poprzeczne
- Zawieszenie tył: Dwa odkuwane wahacze wleczone
Wymiary i Masa:
- Długość: 2295 mm
- Szerokość: 1273 mm
- Wysokość: 1473 mm
- Rozstaw osi: 1480 mm
- Wysokość siedzenia: 577 mm
- Masa własna: 410 kg
Dodatkowe Informacje:
- Pojemność zbiornika paliwa: 25 litra
- Typ paliwa: Benzyna E5 / E10
- Oświetlenie: LED
Pojazd dostarczany uruchomiony na kołach, po dokonaniu pierwszego obowiązkowego przeglądu technicznego, z kompletem dokumentów gotowych do rejestracji
Wraz z pojazdem dostarczamy podbitą gwarancję i instrukcją pojazdu w jęz. polskim.
Gwarancja 24m-ce na terenie Polski.