QJMotor MTX 125 Skuter Nowość!

  • Dostępność: Dostępny
  • Kod produktu: MTX 125 SKUTER

13490 Dostępny

Cena: 13 490 zł

szt.

przechowalnia

    Koszt dostawy od: 0 zł
    Darmowa dostawa od: 99 zł
    Darmowy zwrot towaru do: 14 dni*

    *dotyczy wyłącznie przesyłek paczkomatowych InPost

Szybkie płatności on-line

szybkie płatności

Płatności PayPo - kup i zapłać później!

szybkie płatności
Zakupy na raty

Szybkie zakupy on-line. Decyzja w 15 minut

Pojazdy o pojemności pow. 125cm3 nie podlegają kredytowaniu

Cena w sklepie stacjonarnym może się różnić od ceny w sklepie internetowym

  • Placeholder
  • Placeholder

Jednocylindrowy, czterozaworowy silnik zapewnia moc 15 KM i moment obrotowy 12 Nm, będąc jednym z najmocniejszych silników w klasie 125cc, utrzymuje jednocześnie zużycie paliwa na niskim poziomie 2,2 l/100 km (WMTC3). MTX125 posiada również system start/stop eliminujący rozrusznik, którego rolę pełni generator. W ten sposób silnik po zatrzymaniu w wymaganej chwili zostaje natychmiastowo i cicho uruchomiony ponownie. Dodatkowo dzięki technologii hybrydowej silnik spalinowy wykorzystuje generator aby zapewnić lepszą wydajność podczas przyspieszania. Kontrola trakcji należy do wyposażenia standardowego i można ją włączyć/wyłączyć za pomocą menu ekranowego.


Silnik MTX 125, chłodzony cieczą, wyróżnia się ciekawym rozwiązaniem konstrukcyjnym. Chłodnica w tym modelu została umieszczona nisko i przesunięta do tyłu, co nie tylko wspomaga efektywne chłodzenie jednostki napędowej, ale również pozytywnie wpływa na obniżenie środka ciężkości motocykla. Dzięki temu MTX 125 zyskuje lepszą stabilność i manewrowość, co jest szczególnie ważne w przypadku jazdy terenowej.


Pod kierownicą motocykla MTX 125 umieszczono dwa praktyczne schowki na drobne przedmioty, które mogą być przydatne dla motocyklisty w codziennej jeździe. W lewym schowku znajduje się dodatkowo podwójny port z gniazdami USB typu A i C, umożliwiający ładowanie telefonu komórkowego lub innych urządzeń elektronicznych podczas jazdy. To rozwiązanie jest szczególnie przydatne dla kierowców, którzy korzystają z nawigacji lub innych aplikacji wymagających stałego dostępu do zasilania.


Zbiornik paliwa umieszczony pomiędzy stopami kierowcy jest ciekawym rozwiązaniem konstrukcyjnym w skuterach. Taki układ ma kilka zalet. Po pierwsze, łatwość tankowania – kierowca nie musi otwierać siedzenia ani schylać się do trudno dostępnych miejsc, ponieważ dostęp do zbiornika jest bezpośredni i wygodny. Po drugie, wpływa to pozytywnie na rozkład masy pojazdu. Umieszczenie ciężaru (paliwa) bliżej środka skutera, na niskiej wysokości, poprawia stabilność i prowadzenie. Dzięki temu pojazd jest bardziej wyważony, co ma znaczenie zwłaszcza podczas manewrowania i w zakrętach.

MTX 125 wyposażony jest w technologię umożliwiającą zdalne odblokowanie zarówno stacyjki, jak i siedzenia, co zapewnia wygodę użytkownikowi. Kluczyk z funkcją zdalnego dostępu pozwala na obsługę pojazdu na odległość, co eliminuje konieczność ręcznego wkładania go do zamka. W zestawie znajduje się również tradycyjny klucz, który działa jako zabezpieczenie na wypadek wyczerpania się baterii w nadajniku. Co ciekawe, system ten działa nawet po całkowitym wyjęciu akumulatora z pojazdu. Kluczyk może komunikować się z czujnikiem w pojeździe, co gwarantuje, że MTX 125 nie pozostanie zablokowany i unieruchomiony, niezależnie od stanu baterii.


Przedni hamulec w MTX 125 składa się z tarczy o średnicy 240 mm oraz dwutłoczkowego zacisku, co zapewnia skuteczne hamowanie i precyzyjną kontrolę. Z tyłu zastosowano tarczę o średnicy 225 mm, co w połączeniu z dwukanałowym układem ABS maksymalizuje bezpieczeństwo, zapobiegając blokowaniu się kół podczas hamowania, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni. Dodatkowo, stalowy oplot przewodów hamulcowych poprawia reakcję układu hamulcowego i zwiększa jego efektywność, eliminując zjawisko puchnięcia przewodów. Koła MTX 125 wyposażone są w czujniki, które na bieżąco monitorują temperaturę i ciśnienie opon, przekazując te informacje na wyświetlacz, co pozwala kierowcy na stałą kontrolę nad parametrami pojazdu i poprawia bezpieczeństwo jazdy.

Tylne zawieszenie MTX 125 opiera się na dwóch amortyzatorach, które posiadają regulację napięcia wstępnego sprężyn. Pozwala to dostosować zawieszenie do obciążenia oraz preferencji kierowcy. Tłumienie amortyzatorów zostało starannie zaprojektowane, aby osiągnąć optymalny balans między komfortem a precyzją prowadzenia, co przekłada się na wygodną jazdę nawet po nierównych nawierzchniach, jednocześnie zapewniając pewne i stabilne prowadzenie w zakrętach oraz podczas dynamicznej jazdy. Dzięki temu system zawieszenia MTX 125 łączy wygodę i sportowe właściwości jezdne.

Wszystkie światła w MTX 125 są wykonane w nowoczesnej technologii LED, co zapewnia lepszą widoczność i dłuższą żywotność. Ich design nawiązuje do stylistyki większego modelu FORT 350, nadając MTX125 wyrazisty i charakterystyczny wygląd. To spójne podejście do estetyki nie tylko podkreśla elegancję i sportowy charakter skutera, ale także zapewnia mu rozpoznawalną tożsamość, łącząc nowoczesną technologię z unikalnym wzornictwem marki.


MTX 125 jest wyposażony w kolorowy ekran TFT, który wyraźnie prezentuje wszystkie kluczowe informacje o stanie pojazdu, takie jak prędkość, poziom paliwa, ciśnienie w oponach i inne parametry. Ekran ten oferuje również funkcję połączenia z telefonem komórkowym właściciela, co umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcji za pośrednictwem dedykowanej aplikacji. Dzięki temu użytkownik może na wyświetlaczu skutera obsługiwać nawigację, zarządzać połączeniami telefonicznymi oraz odtwarzać multimedia, co zapewnia większą wygodę i funkcjonalność podczas jazdy.

Kierownica w MTX 125 została zaprojektowana zgodnie ze standardami motocyklowymi, co oznacza, że umożliwia regulację nachylenia. Dzięki tej funkcji kierowca może dostosować pozycję kierownicy do swojego wzrostu i preferencji, co zapewnia bardziej ergonomiczną i komfortową pozycję za kierownicą. Regulacja pozwala na lepsze dopasowanie skutera do indywidualnych oczekiwań, zwiększając kontrolę nad pojazdem i poprawiając komfort jazdy, zwłaszcza podczas dłuższych tras.


MTX 125 wyróżnia się hamulcem ręcznym umieszczonym po lewej stronie, co czyni go bardzo praktycznym, zwłaszcza podczas parkowania na stromych drogach. To rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo i stabilność pojazdu, gdy jest zaparkowany na nachylonym terenie. Co więcej, dźwignie hamulców są regulowane w czterech pozycjach, co jest rzadką cechą w tej klasie skuterów. Taka regulacja pozwala na dostosowanie dźwigni do indywidualnych potrzeb kierowcy, co poprawia komfort i efektywność obsługi hamulców.


Końcowy wydech MTX 125 jest zaprojektowany z dbałością o estetykę, nawiązując do reszty wyglądu skutera, co dodaje mu spójności i nowoczesnego charakteru. Oprócz atrakcyjnego wyglądu, wydech charakteryzuje się również przyjemnym brzmieniem, które wzbogaca doznania z jazdy, nie tylko w aspekcie estetyki, ale i przyjemności dźwiękowej. To połączenie stylu i funkcjonalności sprawia, że MTX 125 wyróżnia się na tle konkurencji.


Przełączniki z podświetleniem oraz elementy sterujące w MTX 125 są zaprojektowane z wysoką dbałością o jakość wykonania, co zapewnia ich trwałość i niezawodność. Dzięki podświetleniu, są one łatwo widoczne nawet w słabym świetle, co zwiększa wygodę i bezpieczeństwo podczas jazdy nocą. Ergonomia tych elementów została przemyślana tak, aby były intuicyjne w obsłudze, co ułatwia korzystanie z funkcji skutera i pozwala kierowcy skupić się na jeździe. Funkcjonalność przełączników jest dostosowana do potrzeb użytkownika, co zapewnia pełną kontrolę nad pojazdem w różnych warunkach.

Pod siodłem MTX 125 znajduje się przestronny schowek, który pomieści kask otwarty oraz różne drobne przedmioty motocyklisty. To praktyczne rozwiązanie zapewnia dodatkową przestrzeń na przechowywanie niezbędnych akcesoriów i przedmiotów osobistych, co zwiększa komfort i wygodę użytkowania skutera. Dzięki temu, kierowca ma łatwy dostęp do swoich rzeczy, a jednocześnie unika potrzeby noszenia dodatkowych torebek czy plecaków.


Silnik:
    Pojemność: 125 cm3
    Typ:Jednocylindrowy, 4V, DOHC, chłodzony cieczą
    Moc:15 KM / 8750 rpm
    Moment obrotowy:12 Nm / 8250 rpm
    Zapłon: Elektroniczny
    Rozruch: Elektryczny

Układ napędowy:
    Skrzynia biegów: Automatyczna CVT
    Sprzęgło: Wariator
  
Układ hamulcowy:
    Przedni:Tarczowy 240 mm z zaciskiem dwutłoczkowym i ABS
    Tylny: Tarczowy 225 mm z ABS

Zawieszenie:
    Przednie:Dwa widelce teleskopowe o średnicy 35mm
    Tylne: Dwa regulowane amortyzatory

Wymiary i Masa:
    Długość: 1945 mm
    Szerokość: 765 mm
    Wysokość: 1230 mm
    Rozstaw osi: 1335 mm
    Wysokość siedzenia: 780 mm
    Masa własna: 138 kg

Pojazd dostarczany uruchomiony na kołach, po dokonaniu pierwszego obowiązkowego przeglądu technicznego, z kompletem  dokumentów gotowych do rejestracji.
Wraz z pojazdem dostarczamy podbitą gwarancję i instrukcją pojazdu w jęz. polskim.
Gwarancja 24m-ce na terenie Polski.
Placeholder

  • Pojemność:

    125ccm

  • Typ:

    Skuter

  • Chłodzenie:

    Ciecz

  • Moc:

    15

  • Silnik:

    4T

BENDA Chinchilla 125cc V2 2023 chopper

 BENDA Chinchilla 125cc V2 2023 chopper
Taniej - 4%

23 999 zł 24 900 zł

przechowalnia Zobacz product

Keeway K-Light 125 2022 FI Euro 5

 Keeway K-Light 125 2022 FI Euro 5
Taniej - 13%

9 999 zł 11 500 zł

przechowalnia Zobacz product

weryfikator

Słowniczek motocyklowy

Oznaczenia, słówka i pojęcia używane w produktach

Placeholder
Schematy graficzne

Schematy graficzne skuterów, motocykli i motorowerów

Placeholder
Tabele rozmiarów

Sprawdź tabele rozmiarów odzieży, kasków i obuwia dostępnych w sklepie

Placeholder